Titul Death Stranding byl už před řadou měsíců slíben také ve verzi pro PC, čímž PlayStation ztratila další svou exkluzivitu. Na trhu je PC verze očekávána 14. července a nyní už tu máme i podrobné informace o požadavcích na hardware či jiné.
Death Stranding nám tak jeho autor Hideo Kojima slíbil ve verzi pro PC už loni v říjnu a nyní, řadu měsíců po vypuštění verze pro PS4, alespoň můžeme dobře vědět, co si za své peníze kupujeme. To zde nebudeme řešit a spíše se podíváme na technickou stránku této hry založené na Decima Engine. Ukáže nám ji i následující trailer, který byl vytvořen právě z PC verze.
Samotná společnost NVIDIA dnes ohlásila, že Death Stranding je další hra, která přijde s podporou technologie DLSS 2.0 pro vyhlazování grafiky a zvyšování výkonu. Slibuje nám přitom díky tomu možnost hrát ve 4K při 60 FPS na všech kartách RTX 2000, anebo při 100 FPS v rozlišení 1440p. O ray tracingu řeč nebyla.
Vedle toho si můžeme připomenout již dříve zveřejněné požadavky na hardware:
Minimální konfigurace:
- OS: Windows 10
- CPU: Intel Core i5-3470 / AMD Ryzen 3 1200
- RAM: 8 GB
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1050 / AMD Radeon RX 560
Doporučená konfigurace (30FPS)
- OS: Windows 10
- CPU: Intel Core i5-4460 / AMD Ryzen 5 1400
- RAM: 8 GB
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1050Ti / AMD Radeon RX 570
Doporučená konfigurace (60FPS)
- OS: Windows 10
- CPU: Intel Core i7-3770 / AMD Ryzen 5 1600
- RAM: 8 GB
- GPU: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590
I dle nich není Death Stranding zrovna krvavě náročná hra, spíše standardně, a ačkoliv to nebylo přímo řečeno, lze předpokládat, že výše uvedené platí pro rozlišení Full HD.
Death Stranding přijde PC verzi na platformách Steam a Epic Games Store a nabídne i některé specialitky, jako je třeba nositelný Headcrab známý ze série Half-life či jiné čepičky, podporu širokoúhlých displejů, atd.