Zpět na článek

Diskuze: DirectX 11 - seznámení s budoucností

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
10. 3. 2009 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale ona to je nová "featura" DX11...ja si nejsem vědom toho, že by v předchozích API byla. To že ATI koketovala s tesselatorem už pár předtím je zase jiná věc.

dj.digiman
dj.digiman
Level Level
21. 2. 2009 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj již na kartach s jadrem R200 tj ATI Radeon 8500 , 8500LE a 9000 tušim sam jsem měl 8500 v nějaký vylapšený edici a musim uznat že to byla špičková karta a vydržala mi hodně dlouho jelikož až 3 počítač kterej jsem měl od její koupě byl limitovan jejim výkonem teprve poté šla na prodej na svojí dobu opravdu hitech hračička která předběhla dobu hodně výrazně

gord
gord
Level Level
20. 2. 2009 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor v clanku uvadi, ze ATI ve svych GPU jiz od R600 ma teselator. Znamena to tedy, ze s prichodem DX11 budou mit soucasne ATI DX10.1 karty vyhodu oproti soucasnym DX10 kartam NVidie? Tedy, ze DX11 hra bezici na OS s DX11 na ATI grafice s DX10.1 HW pobezi rychleji nez na NVidia grafice s DX10 HW?

danno
danno
Level Level
21. 2. 2009 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gord Tesselator v sucasnych ATI vraj nie je v sulade so specifikaciou DX11, takze je otazne, ci tieto cipy budu mat nejaku vyhodu v HW podpore DX11 oproti sucasnym DX10 cipom Nvidie

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
22. 2. 2009 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gord Vždyť je tam napsáno, že není kompatibilní se specs DX11

JiVy
JiVy
Level Level
19. 2. 2009 14:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Assassin Creed
Hra byla původně OK, pak vydali patch, který hru zrychlil na kartách ATI, ale na jiných hra nešla spustit, tak vydali další patch, kde to opravili.
Kdyby MS přišel včas s úplnou specifikací a nesekal ji na kousky, tak bychom to teď řešit nemuseli.

DiXiE
DiXiE
Level Level
17. 2. 2009 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nic takoveho sem necetl, ale vypada to, ze by to nemel byt takovy problem. Jedine co si pamatuju ze asi pred pulrokem cast DX10 kodu vypnuli (distant lighting, nebo takova nejaka polozka) s tim, ze ho predelavaji a v budoucnu se vrati lepsi ... takze muzem jen doufat, ze nam ho vrati jako DX11 :)

Venda77
Venda77
Level Level
16. 2. 2009 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Microsoft urcite neumozni ugpgrade Vista --> 7 zdarma, to je nesmysl. Upgrade bude mozny pro Visty zakoupene tak 2-3 mesice pred zacatkem prodeje 7.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
16. 2. 2009 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Venda77 Já jsem myslel, že pro dražší edice Home Premium, Profi atd. bude zdarma pokud to tak není, tak to opravím.

JiVy
JiVy
Level Level
16. 2. 2009 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek MS vyjednává s OEM partnery o tom, že by OEM verze Vista zakoupené po 1. červenci 2009 se daly zdarma upgradeovat.
Vzhledem k tomu, že už to proběhlo médii, tak se dá očekávat, že to tak opravdu bude, ale jak to bude přesně ještě není potvrzeno.
Očekávám, že MS bude chtít, aby na nové Win dostal všechny uživatele Win Vista a většinu WinXP, takže by mohl nabídnout poměrně agresivní upgradovací politiku. Na druhou stranu to vypadá, že Win 7 budou poměrně povedený OS a tak se může MS chtít finančně zahojit. Zatím předběžně zveřejněné koncové ceny nasvědčují druhé variantě, otázkou ovšem budou OEM ceny a hlavně podmínky upgrade.

Dufinos
Dufinos
Level Level
16. 2. 2009 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek O povedenosti nových Windows jsem četl taky... Přímo "zástupci" MS právě zmiňovali, že Win Vista není a ani nebude tak povedené, jak se původně předpokládalo a očekávalo... Takže o to usilovněji se budou snažit vychytat mouchy a nedostatky u budoucích win7 aby přinutili za nový OS utrácet nejen soukromé uživatele, ale hlavně i velké společnosti, které teoreticky tento systém ani vlastně nepotřebují (myslím ta sdělení typu: Intel přešel zpátky na win XP kvůli nespokojenosti s Vistama apod...).
No a osobně taky doufám, že DX11 udělá opravdu větší díru do světa než DX10 a hlavně, že opravdu při hraní poznáme skutečný rozdíl ve prospěch novějšího API...

Slim2
Slim2
Level Level
17. 2. 2009 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Venda77 Možná, že už si to moc lidí nevzpomíná, ale podobný přechod "zdarma" byl už možný v době kdy se čekalo na Windows XP i z Windows 98 koupených po určitém datu. Pak když došlo na lámání chleba, přechod byl sice zdarma, ale manipulační poplatek stál skoro tisícovku. Což je sice méně než nové OEM, ale zdarma to určitě není. Nepředpokládám, že by se Microsoft zachoval nyní jinak.

DiXiE
DiXiE
Level Level
16. 2. 2009 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny clanek, neco noveho a hlavne zajimaveho sem se docetl, dekuji :)

Nechci rejpat, ale hodilo by se to precist po sobe ... jsou tam spousty preklepu (synchrpmizaci konstrukcí), nebo zdvojeni slov (coz odhali i word). Bohuzel toho bylo moc, tak sem musel napsat (ikdyz sam pisu jako prase :-P )

randomofamber
randomofamber
Level Level
16. 2. 2009 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DiXiE Souhlasím.
Pěkné, ale těch chyb... Dokonce se mi zdá, že některé informace jsou několikrát opakovány takřka jako v reklamě např. to D3D11 je nadstavbou na D3D10...

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
16. 2. 2009 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@randomofamber Pracuje se na korektuře...děkuji za pochopení.

Reklama
Reklama