Zpět na článek

Diskuze: EA kupuje firmu Gamefly, je budoucností streaming her?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Japkoslav
Japkoslav
Level Level
23. 5. 2018 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"je budoucností streaming her?"
Ne v dohledné době. Stále je nedostatečná konektivita a zpracování obrazu z hlediska latence.
+ Kvalita obrazu se znatelně degraduje u her, kde je velké množství pohyblivých prvků na obrazovce - něco jako když se kouknete na Youtube a nějaký velmi rychlý záznam. Komprese obrazu je pak velice zřetelná.

wrah666
wrah666
Level Level
23. 5. 2018 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Japkoslav Záleží na nastavení komprese. A na dalších možnostech, třeba pro co je hra určena. Třeba já momentálně zvažuji otestovat PS now, čili streamování her pro playstation. Za 450 na měsíc přístup k pár stovkám her, včetně exkluzivek pro PS. Pokud spočítám, co by stálo ps 2,3 a 4 a hry, je to daleko schůdnější.

Japkoslav
Japkoslav
Level Level
24. 5. 2018 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Já jen vycházím z vlastního testování na tabletu (Shield + pak i Win tablet s Atomem od HP) a na PC přes LAN.
Na kompresi záleží, to ano, ale i plný knedlík je v rychlých scénách znatelná komprese a ten inputlag.
Jako pro hraní tahovek nebo fakt nějakých nenáročných her to není problém, ale FPS nebo něco jako Street Fighter, kde se hraje na doslova každý frame, tam je to opravu stěží použitelné.

Každopádně zahrát si na Atomu Anomaly, na plné detaily, na dotykové obrazovce, bylo fajn.

Edit: I po lance je lag min. 40ms.

Reklama
Reklama