Zpět na článek

Diskuze: GeForce GTX 285 2GB - dvojnásobek paměti pomůže?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

karel743
karel743
Level Level
22. 7. 2009 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dám příklad, můj PC počítá na grafice gtx275 folding a stává se často, že při náhlém zobrazení více stránek ve firefoxu nebo exploreru se mě XP kousnou pro nedostatek paměti na grafice. Kdybych měl grafiku se 2Mb, tak mě toto asi už netrápí.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
22. 6. 2009 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano věta je špatně formulována...tím bych to uzavřel. Věřím, že když to opravím budu mít klid:D

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
22. 6. 2009 17:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobře...chápu k čemu míříš,ale není nahodou akumulační buffer (převážně pro multisampling a post efekty jako motion blur) nebo stencil buffer nebo Z/W-buffer právě součástí framebufferu? čili není to co jsem psal výše pravda? Já myslím, že ano ..aspoň všechny materiály o zákadech zobrazovacích technik tak praví:). Pokud je potřebná velikost FB větší než je velikost dedikovamé paměti na akcelerátoru, tak je prostě problém. Jsem schopen přijmout kritiku, ale jedině oprávněnou a slušně řečenou ... ne podobným povýšeneckým způsobem...toť vše.

pokuston82
pokuston82
Level Level
22. 6. 2009 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj, musím se zde zastat Reese. Pokud autor chce použít odborný výraz, neměl by tento výraz zobecňovat, framebuffer je zkrátka framebuffer. Nebo použijte framebuffer, ale pak vypište ty souvislousti, o kterých se nechcete bavit, jak nám sdělujete v předchozím příspěvku. A dekuji Reesovi za objasneni pojmu framebuffer :) Pixelům zdar!

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
22. 6. 2009 15:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja bych zase tebe poprosil, aby ses zdržel rádoby chytrých poznámek ... jestli myslíš, že zde není souvislost mezi velikostí fyzické paměti karty a prací framebufferu, tak se mýlíš ... samozřejmě nebudu vypisovat souvislosti mezi barevnou hloubkou (+alfa kanalem), rozliseni,vyhlazovani (poctem vzorku na pixel) a podobně. Takto jednoduše řečeno to podle mě stačí většině čtenářů.

kovarex
kovarex
Level Level
22. 6. 2009 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

24XAA, takze se jeden pixel průměruje z 24X24, tedy 576 pixelů místo "pouhých" 64 při 8XAA, a mohl bys třeba udělat screeny abych fakt viděl na vlastní oči prosím ? :)

kovarex
kovarex
Level Level
22. 6. 2009 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mne, jestli je opravdu 8XAA oproti 4XAA ještě možné reálně vidět, nemáte někdo nějaké neztrátově zkompresované obrázky na porovnání ?

pokuston82
pokuston82
Level Level
22. 6. 2009 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kovarex Ahoj, rozdíl poznat je, ale většinou si toho ani nevšimneš. Hraji na 24" monitoru s 1920x1200 a rozdíl mezi 4xaa a8xaa je zanedbatelný. Dají se najít odchylky, ale musíš si zastavit obraz a nebo mít statickou scénu, při pohybu to nepoznáš. Ukázka z GRiDu zde http://www.imageno.com/k7ekorswo03ypic.html ,je to 3x zvětšené.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
22. 6. 2009 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uniká mi smysl příspěvku ....

pokuston82
pokuston82
Level Level
22. 6. 2009 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den,
nechápu proč v grafech výkonu uvadíte kartu Radeon HD 4870 X2 2048MB. Jedná se přeci o dvoujádrové řešení a srovnávat ho s jednojádry je trochu mimo mísu. Až bude v těch samých grafech GTX285 v SLI, tak to bude mít smysl, ale takto ne.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
22. 6. 2009 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pokuston82 No to je pouze váš pohled na věc ... jsem si jistý, že další lidé naopak přítomnou X2 uvítají.

kilab
kilab
Level Level
22. 6. 2009 07:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V úvodnej tabuľke je u recenzovanej karty uvedená pamäť iba 1024 MB, treba opraviť na 2048 MB

Reklama
Reklama