Zpět na článek

Diskuze: Ghost Recon: Breakpoint a nárůst výkonu díky Vulkanu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

vlastimil91
vlastimil91
Level Level
4. 4. 2020 06:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná aktualizace ale bylo by také dobré dodat že mezi DX11 a Vulkán je rozdíl v grafice. Netvrdím že nějak extrémní ale jde to pozorovat. Jsou už i srovnávací videa a YT

congi
congi
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
3. 4. 2020 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U grafik je videt pekny narust, testy CPU jsem nenasel, v DX11 vs DX12 vs Vulkan jde i o CPU treba - api overhead.
Mám 1600X@4,1GHz a 5700XT a tam je videt kdy u DX11 Breakpoint je klasicky vytizenych 40-60% CPU(6jadro to vyuzije), grafika se flaka a FPS kolem 65, obcas dropy pod 55FPS. Po prepnuti na Vulkan se snizi vyuziti CPU a zvedne vyuziti GPU a pritom FPS narostou na prumernych 90. Hodne to ulehci procesoru, az na pasaze kde jsou velke zakladny, tam uz to moc nedava ani na Vulkanu.

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
3. 4. 2020 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@congi Vulkan i DX12 umí krásně využít CPU i GPU. Je to vidět tady na Breakpointu a třeba na Division 2.
Mám Ryzen 1700 přetočený na 3,7GHz na všech jádrech, Sapphire Nitro+ RX 5700XT, 32GB 3000MHz CL15 DDR4.

D2 v DX11 je hrozná bída...grafika nevytížená, málo snímků, atd. Přepnutím do DX12 mi to v pohodě drží skálopevně 75 fps (mám 75Hz FullHD, víc tedy nepotřebuji), grafika se fláká (podtaktovaný profil na max. 1800MHz/0,980V) a je tichá protože jede do 60°C max.
Podobné je to u Breakpointu. V DX11 jsem musel mít stažené detaily abych z toho vyždímal 50fps v minimu, 57-65 v průměru. S Vulkanem na ultimátní (tedy maximální) detaily a 60fps min, průměr 96...v továrním profilu karty. Takže zase jedu na max. 1800MHz a 60°C max a hra běhá parádně.
U Breakpointu mi Vulkan přinesl suma sumáru +40% v min.fps a +50 v průměrných.

Bohužel tohle nám přesně ukazuje, jak jsme zabrždění na DX11 a dobře zoptimalizovaný DX12/Vulkan který opravdu umí využít potenciálne našeho HW hraje až druhé housle a je to obrovská, opakuji obrovská škoda.

wrah666
wrah666
Level Level
4. 4. 2020 02:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cemada Jenže práce s Vulkanem vyžaduje myšlení. Myslící vývojář požaduzje 2x takový plat než nemyslící. A ještě k tomu je těžko k sehnání.

Reklama
Reklama