Zpět na článek

Diskuze: Grafická pipeline: jak se tvoří obraz II

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

samboush
samboush
Level Level
23. 2. 2015 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to polopatické a jasné. Těším se na další. Budou i nějaký samples?

Pavel Šantrůček
Pavel Šantrůček
Level Level
24. 2. 2015 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@samboush Díky, příklady či návody, jak vytvořit hru určitě ne. Na to jsou jinačí kosové. Tady jde zejména o získání všeobecného rozhledu nad problematikou grafických karet, který bude jistě třeba mít u dalších článků, které budou věnovány převážně měření jejich výkonu v počítačových hrách.

Reklama
Reklama