Galerie 2
IBM předpovídá konec reklam, jak je známe
Aktualita Ostatní IBM

IBM předpovídá konec reklam, jak je známe

Jan Vítek

Jan Vítek

4

Společnost IBM zveřejnila studii s názvem "The End of Advertising as We Know It", tedy konec reklam, jak je známe. Ta říká, že v příštích pěti letech se v této oblasti stane více změn než za posledních padesát let a že reklamy již nebudou posuzovány a placeny podle odhadů počtu jejich shlédnutí, ale podle reálného dopadu na zákazníka. IBM učinilo celosvětový průzkum mezi více než 2400 zákazníky a 80 vedoucími pracovníky zabývajícími se reklamou. Z toho vyplynulo, že konzumenti jsou více soběstační a vyvíjející se technologie redefinují způsob, jakým je reklama prodávána, tvořena, přijímána a sledována. Tradiční způsob propagování produktů zažívá pokles příjmů, protože ty stále více proudí k novým, interaktivním formám, pro což je Internet jako stvořený. Zvlášť těžké to budou mít tedy vysílací média, která budou muset přehodnotit svůj přístup a zaměřit se na mezery v trhu. Více si můžete počíst v samotném dokumentu, vedle kterého je zveřejněno i krátké, dvoustránkové shrnutí (odkaz ve zdroji aktuality).

Reklama

Společnost IBM zveřejnila studii s názvem "The End of Advertising as We Know It", tedy konec reklam, jak je známe. Ta říká, že v příštích pěti letech se v této oblasti stane více změn než za posledních padesát let a že reklamy již nebudou posuzovány a placeny podle odhadů počtu jejich shlédnutí, ale podle reálného dopadu na zákazníka.

IBM předpovídá konec reklam, jak je známe

IBM učinilo celosvětový průzkum mezi více než 2400 zákazníky a 80 vedoucími pracovníky zabývajícími se reklamou. Z toho vyplynulo, že konzumenti jsou více soběstační a vyvíjející se technologie redefinují způsob, jakým je reklama prodávána, tvořena, přijímána a sledována. Tradiční způsob propagování produktů zažívá pokles příjmů, protože ty stále více proudí k novým, interaktivním formám, pro což je Internet jako stvořený. Zvlášť těžké to budou mít tedy vysílací média, která budou muset přehodnotit svůj přístup a zaměřit se na mezery v trhu. Více si můžete počíst v samotném dokumentu, vedle kterého je zveřejněno i krátké, dvoustránkové shrnutí (odkaz ve zdroji aktuality).

Zdroj:

IBM

,

Fudzilla


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama