Zpět na článek

Diskuze: IBM předpovídá konec reklam, jak je známe

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Boguš
Boguš
Level Level
13. 11. 2007 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... v podstatě tak nějak mi unikl smysl toho co jsi chtěl řící.

Co bereš jako tu vyspělou ekonomiku?

Troufám si říci, že vyspělá ekomonika se pozná hlavně podle vyspělostí marketingu. A ten pokud je daleko, bývá v manipulaci a klamu mnohem propracovanější a rafinovanější ....

Myslím že jsi předvedl klasický markentingový proslov. Mluvils dlouho, ale v podstatě si nic neřekl ......... :(

Pavel Boček
Pavel Boček
Level Level
12. 11. 2007 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ovšem budoucí reklama též není med - nevím jestli je to i tady, ale budou to věci jako že ve hrách, filmech apod. budou vždy konkrétní výrobky (např. když se bude pít pivo, tak od sponzora). Údajně se s pkkračujícíc digitalizací a věcmi jako IP-TV můžeme dočkat toho, že to pivo se bude měnit podle země :) Takže budoucí reklama může být ještě vlezlejší, jen si toho třeba ani nevšimneme.

Boguš
Boguš
Level Level
12. 11. 2007 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Boček .. řekl bych že to bude tak, že se nějakým způsobem (nechám do diskuze :) ) bude (resp. již se tak děje) sledovat chování uživatelů. Ze získáných informací se vydolují data a podle toho se bude předkládat reklama. Čili pro každého jinak. Samozřejmě jen tam kde je to možné, nacož navazuje přesunutí onoho těžiště reklamy právě tam, kde se tenhle způsob reklamy je možný .......

Dnešní reklama je jako neřízená střela. Musí být hodně velká aby zásáhla požadovaný cíl v místě jejího dopadu. S řízenou střelou docílíte toho stejného, jen mnohem efektivněji ..... a to je velká změna, ne-li zásadní ...........

uživatel
uživatel
Level Level
12. 11. 2007 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Masová reklama jak jí známe dnes tak akorát zákazníky zahlcuje, vyplejtvá se na ni plno surovin a energie, což se následně promítne do ceny a kdo z nás si přeje kupovat si produkt a platit při tom reklamu, která daný produkt propaguje? Vsadím se že by se každý spokojil jen s cenou samotného výrobku nebo by uvítal místo "propagačního poplatku" zvýšení kvality. Internet se významně podílí na informování kupní síly a reklamu lze dobře zacílit. Navíc je levnější než televizní spoty (který v ČR budou ještě zdražovat). Teď to možná trochu přeženu, ale marketing se mi vždycky pozdával jako určitá forma parazitování, proto má na mě reklama opačnej vliv, vždycky když se něco začne masové propagovat, vypěstuju si k tomu zdravou nenávist a při pořizování dané věci věnuji spoustu času, abych našel výrobce se stejným sortimentem, který však do reklamy tolik neinvestuje. A že nevíte kde se nejlíp hledá?

Reklama
Reklama