Daniel Pohl, mladík z německa, před několika lety přišel s projektem Quake 3: Ray-Trace, při kterém využil veřejné knihovny OpenRT vyvinuté v University of Saarland. Na sklonku minulého roku Pohl svůj projekt oživil, když přišel s ray-tracovanou verzí hry Quake 4, která jakž takž běžela na nejvýkonnějších desktopových procesorech. Quake 4 a ray-tracing Po dokončení studií Pohl odešel hledat práci v herním průmyslu, kde ale se svou vizí využití ray-tracingových algoritmů pro počítání fyzického modelu a kolizí neuspěl. Všimla si ho však společnost Intel, která jej zaměstnala ve své Applications Research Lab, kde se bude zkoumat využití právě techniky ray-tracing pro grafiku počítanou v reálném čase. Možná tedy právě nyní započíná podobná revoluce, jaká nastala s příchodem opravdových 3D akcelerátorů. Zdroj: TheInquirer
Daniel Pohl, mladík z německa, před několika lety přišel s projektem Quake 3: Ray-Trace, při kterém využil veřejné knihovny
vyvinuté v University of Saarland. Na sklonku minulého roku Pohl svůj projekt oživil, když přišel s ray-tracovanou verzí hry Quake 4, která jakž takž běžela na nejvýkonnějších desktopových procesorech.
Quake 4 a ray-tracing
Po dokončení studií Pohl odešel hledat práci v herním průmyslu, kde ale se svou vizí využití ray-tracingových algoritmů pro počítání fyzického modelu a kolizí neuspěl. Všimla si ho však společnost Intel, která jej zaměstnala ve své Applications Research Lab, kde se bude zkoumat využití právě techniky ray-tracing pro grafiku počítanou v reálném čase. Možná tedy právě nyní započíná podobná revoluce, jaká nastala s příchodem opravdových 3D akcelerátorů.
Zdroj: