Zpět na článek

Diskuze: Levné ultra-tenké laptopy mají dle analytika problémy se šasi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

wrah
wrah
Level Level
6. 7. 2009 23:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím jak poslední půlrok, ale z doby před třičtvrtě rokem s nimí mám jen tu "nejlepší" zkušenost. Zákazníkův notebook ztratili, po 35 dnech poslali "zpět" úplně jiný, ještě se hádali, tvrdili, že zpět poslali ten kus co od nás přišel, že jsme jim poslali něco špatně atd, vyždímat z nich příslib dobropisování NTB trvalo asi měsíc, dotyčný zákazník k nám chodil pomalu ob den a už jsme s kolegy mysleli, že nám dá po papule. A o škody způsobené ztrátou dat se snad soudí dodnes. A servis není jen nějaký Franta doma, ale originál ACER, takže vřele doporučuji. Holý fakt je, že u NTB Acer a fotoaparátu Casio mám skoro stoprocentní jistotu, že ho do roka opět budu mít v ruce. (pro nechápavé, protože se vrátí jako reklamace)

Jakub Doležal
Jakub Doležal
Level Level
5. 7. 2009 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taky raději preferuji Thinkpady,ale nemyslím si,že by na tom byl apple všeobecně nějak zle.Rozhodně se na trhu vyskytuje mnohem více nekvalitních notebooků....

mech13
mech13
Level Level
4. 7. 2009 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

problem je ze rozlamany notebook se do servisu nosit neda, hned ve dverich to zamitnou ze to bylo zpusobeno neadekvatnim zachazenim a neni to jejich chyba... takze bud se s nema dohadovat pres soudni znalce nebo se smirit s tim ze to je polamany...

boboco
boboco
Level Level
5. 7. 2009 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 Nechci dělat reklamu jedné konkrétní značce, ale vylámané panty nebo naprasklé víko displeje (rovněž od pantů) jse mjiž několikrát zákazníkům reklamoval (zpravidla těsně před koncem záruky) a vždy opraveno výměnou poškozených dílů a to zpravidla to týdne - stejná situaci v případě kdy si zákazník vylomil některé čudly na klávesnici - počítal že si opravu (výměnu klávesnice zaplatí), oěpt ale provedena bezplatně. Zkrátka, také asi záleží na tom, pro kterou značku se rozhodnete. Dobrou zkušenost mám s vícero značkami - všechno výše uvedené a spousta dalších negativních zkušeností však padá na bedra Aceru (to není antireklama, spíš VAROVÁNÍ), jehož produktům se již pár let vyhýbám obloukem právě kvůli příšerným zkušenostem právě s jejich servisem. Abych ještě doplnil poznámku k tématu, již téměř tři čtvrtě roku denně používám ASUS EEE 1000H a nemůžu si ho vynachválit, také plasťáček, ale zatím nejeví sebemenší známky používání, stále jako novej, tak snad mu to ještě vydrží :-)

Reklama
Reklama