Zpět na článek

Diskuze: LG uvedlo levný HDR UHD 4K monitor 32UK550-B

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
3. 10. 2018 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Objektiv je zatím k dispozici pouze v Japonsku ..."

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
4. 10. 2018 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zolo_sk Díky, to je ta deformace z Digimanie. Opraveno.

andir
andir
Level Level
3. 10. 2018 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taková cena a přesto frekvence stále nic moc :-/

XyM
XyM
Level Level
3. 10. 2018 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andir Která karta ti dá více než 60 FPS v takovém rozlišení, aby mělo smysl tam dávat 144hz displej???

wrah666
wrah666
Level Level
3. 10. 2018 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XyM Také nechápu, co lidé mají s vysokými frekvencemi. Neexistuje k tomu dostatečně výkonná grafika, a v nejlepším případě se mu obrázek zobrazí o méně než 1/100 vteřiny rychleji. Spíš bych se soustředil na to, jaký má monitor obraz a input lag. Jak dlouho mu trvá, než sám přežvýká obdržený obraz a dá pokyn k jeho zobrazení. Tam je obvykle dost větší zdržení.

komplikatornemamozek
komplikatornemamozek
Level Level
3. 10. 2018 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XyM 144 Hz displej není o 60 FPS, obraz je při vyšších frekvencích "jemnější", při "pohybu" méně trhavý a jednoznačně je u nich menší input lag. Pro viditelný rozdíl není třeba 144 Hz, je to znatelné už od cca 90 Hz a více. To je taky frekvence, ke které směřují VR headsety, protože od této frekvence a výše "mizí" negativní vedlejší účinky užívání VR headsetů (např. kinetóza). Na starých CRT monitorech (jistě, úplně jiná technologie zobrazování) bylo 60 Hz "za trest". 60 Hz je na gaming minimum, standard bych viděl někdě kolem 100 Hz.

P. S.
240Hertzové monitory jsou kravina, na internetu jsou i videa, kde nechali testovat hry při frekvencích 60 Hz, 144 Hz, 240 Hz "profesionálními" hráči. Rozdíl ze 60 Hz na 144 Hz poznal skoro každý z nich, z 144 Hz na 240 Hz nikdo.

Reklama
Reklama