Zpět na článek

Diskuze: Logitech LX 710 - laserová sestava

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

kajfik
kajfik
Level Level
9. 10. 2008 14:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Da se myska pripoji treba kabelem k usb v pripade ze dojdou baterky? Nebo je potreba zajit pro nove do kramu nebo vymenit mys? U meho setu se akumulatory dobijeji prijenim prave do usb. Nechavam to tak den a zas pak slape v pohode dva mesice...

DoG
DoG
Level Level
30. 3. 2008 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je iba 2.5m. nove baterky + odrusene prostredie. to uz nemusim mat bezdrat, ale skablovat to:( potrebujem 6m. vratil som to.

markjag
markjag
Level Level
1. 3. 2007 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsade som nasiel tuto klavesnicu len vo verzii set Logitech Cordless Desktop LX710 CZ . Chcem sa teda spytat ako vyzeraju klavesy pri tejto verzii. Totiz ja potrebujem anglicke rozlozenie klaves a anglicke popisky (teda hornu radu s !@#$%^&*()_ a nie s diakritickymi snakami.) . Dalej sa chcem spytat kolko vam vydrzia baterky v mysi?

Gabelhirsch
Gabelhirsch
Level Level
19. 9. 2006 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mám mx518 a myš z tohoto setu je tedy pro mě bezcenná, umí si setpoin poradit s tím, že bude obsluhovat tuto klávesnici a současně mx518 v usb? respektive budu mít v konfiguraci možnosti myši mx518 a možnosti klávesnice tohohle setu? zkoušel to autor článku?

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
19. 9. 2006 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gabelhirsch Jine bezdratove zarizeni jsem k dispozici nemel. Jinak Setpoint by bez problemu mel obslouzit i zarizeni, co se v sade normalne nedodavaji - v dialogovem okne mate na vyber, ale uz nevim, jak to bude s USB prijimaci.

Gabelhirsch
Gabelhirsch
Level Level
19. 9. 2006 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek mx518 je drátová... čili o problémy s kolizí signálu nejde. šlo mi o to, jestli kombinace bezdrátová klávesnice a myš s ocáskem bude v setpointu korektně obhospodařovatelná. je smutným obrazem doby, že pokud člověk chce jen trochu lepší klávesnici, musí (bezdrátovou především) musí přikoupit i většinou prachmizernou myš. kéž by bylo možno klávesnici koupit bez myši... respektive tu myš pak provozovat na obyčejném bluetooth třeba na jiném pc. každopádně díky.

Michal Mitrega
Michal Mitrega
Level Level
19. 9. 2006 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek pokud nepotřebujete bezdrátovou klávesnici, tak se určitě zaměřte na jiný model, pokud potřebujete bezdrát, tak těžko říct

myslím si, že nedojde k nadetekování zařízení (bezdrátové myši) a klávesnice je detekována odděleně, takže by problémy být neměly - každopádně můžete po zakoupení výrobek vrátit (ačkoliv nejsem příznivcem tohoto řešení, tak v tomto případě je to morálně ospravedlnitelné)

Michal Mitrega
Michal Mitrega
Level Level
19. 9. 2006 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Logitechu se rozhodně nezastávám, jsem nezávislý a Logitech je u mě zatím až na 4. příčce ve výrobě klávesnic.

MS N E K 4000 není nic nového (spíš bych řekl pěkně starého) a zrovna teď na ní píšu. ;)

Michal Mitrega
Michal Mitrega
Level Level
18. 9. 2006 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to, že se někdo nechce přizpůsobit mě nemusí zajímat (ať žije evoluce, nevymřu přece spolu s dinosaury... - nadsázka :_D

poslední MS klávesnice mají v řadě věcí pozměněný layout, dlouho nevyšla od MS žádná pořádná klávesnice, přeci jenom jsou to všechno starší modely

ty klávesy jsem zkoušel v jiné variantě a byly fajn (taky Logitech) - tuto recenzi jsem nečetl, ale pochybuji o nějaké katastrofě

petr3_331
petr3_331
Level Level
18. 9. 2006 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo, fakt pěkná, ale kvůli rozložení kláves ji nechci ani za poloviční cenu.
Tak nějak pořád nechápu, proč výrobci sahají na osvědčené rozložení. Nebo je skupina konzervativců jenom málo početná, zato ale o to víc hlučná?

Myslíte, že by byl pro výrobce velký problém vyrábět stejný typ klávesnic s různým rozložením kláves?

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
18. 9. 2006 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petr3_331 Obavam se, ze se nam tu vytvoril novy standard rozlozeni klavesnic ala Vista. Nove klavesnice od MS maji stejne rozlozeni, takze je uz asi jen otazkou casu, kdy po Logitechu podlehnou i ostatni a ze jich moc nezbyva.

Michal Mitrega
Michal Mitrega
Level Level
18. 9. 2006 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek Nové rozložení je lepší a vypouští málo nebo nesprávně používané klávesy. ;) - zvykejte si pánové :_D

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
18. 9. 2006 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek Jak pro koho. Osobně se mi moc nelibi, ze se rozlozeni klavesnic v posledni dobe meni jako ponozky. A temi nespravne pouzivanymi klavesami mate na mysli presne co?

Michal Mitrega
Michal Mitrega
Level Level
18. 9. 2006 11:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek například zmiňovaný Insert, zcela jistě zbytečné jsou i klávesy ScrLk, Pause, kontextové menu - vhodné k vyřazení jsou i home, end, start

navíc by se hodilo přepracovat špatnou koncepci numerického bloku, rozpůlit mezerník a přidat minimálně klávesu =, možná také ( a ) - na všech klávesnicích by mohla být možnost naprogramovat klávesové zkratky pro tlačítka F1 - F12

na standardním rozložení kláves je ještě co měnit a v budoucnosti jistě dozná ještě značných změn

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
18. 9. 2006 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek Tak Scroll Lock je jasny, Pause/Break mozna taky, ale Insert, Home, End k vyrazeni? To je trosku kratkozrake.

petr3_331
petr3_331
Level Level
18. 9. 2006 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek insert, kontext_menu, home, start, end pouzivam kazdy den.
Scroll - souhlas, je k nicemu
Pause - obcas si rad breaknu informace z biosu pri spousteni pocitace nebo winkey-pause.

co takhle si na tyhle dve (temer) zbytecne klavesy nabindovat napr spousteni nejakych aplikaci nebo ... ??

Michal Mitrega
Michal Mitrega
Level Level
18. 9. 2006 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek problém je v tom, že použití vyjmenovaných kláves se už dá v 90ti procentech případů obejít rychlejšími zkratkami (jsou víc po ruce) - ten zbytek jsou starší a nepřizpůsobivé softwary, ale velmi brzy by i ony pozměnily ovládání, kdyby se na svět dostal nový layout, který by podporovali Microsoft, Logitech a Genius - myslím si, že dohoda na důležitých změnách layoutu mezi výrobci HW bude klíčová v budoucnosti

Miko
Miko
Level Level
19. 9. 2006 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek skoro souhlasím, řekl bych spíš, že dotyčný se jednoduše vyžívá v měnění osvědčeného :). Jen k tomu scroll-locku, používám k bindování věcí, kde potřebuji i LED odezvu abych neopomněl mít něco nevhodně aktivní, jen by mohla být navíc možnost nastavit LED pouze po dobu stisku.
Pause, Break pro ladění.

Bfree
Bfree
Level Level
18. 9. 2006 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravdu pěkná klávesnice. Akorát pro mě absolutně k nepoužití. Preferuju totiž místo CTRL+C/V CTRL +INS/DEL které jsou na klasické klavesnici nad šipkama, jenze tady bohuzel ne.

Reklama
Reklama