Zpět na článek

Diskuze: Microsoft údajně chystá vlastní ARM procesory pro servery

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dedecekhribecek_2124
dedecekhribecek_2124
Level Level
20. 12. 2020 11:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli to s procesory dopadne jako mikrosoftími telefony tak no potěš koště.

doriel
doriel
Level Level
21. 12. 2020 10:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedecekhribecek_2124 Nevím proč dostáváte ty mínusy, já s Vámi souhlasím. Král Midas měl zajímavou kletbu, kdy vše, čeho se dotkl se proměnilo ve zlato.
Microsoft je doslova hrobař - jeho posledních pár pokusů o vlastní HW nebyly dobré. Vždycky něco začne a nedotáhne to, stojí to prostě za starou belu. Jasně, spoustu projektů pohřbil i google (najděte si google cemetery, pokud Vás to zajímá), ale Microsoft je v tohle doslova příšerný.
Slibuje budoucnost a pak to za dva roky utne - to je přesně Windows Mobile jak píšete. Potom ještě přidám UWP (zářivá budoucnost programovaání - vše na jedné platformě - a už se zase o toho upouští).
Další příklad: vlastní HW - viz MS Surface. první generace dostala index opravitelnosti 0. Letos zase praskající baterie. NIKDY bych si nekoupil nic od Microsoftu. Jenom kopírují ostatní a ještě blbě.

Dřív to uměli skvěle, Win98, XP, Win7 - všecko super a svého druhu převratné. Ale Ballmer a Nadella to jsou jenom hrabivé sviňuchy, kteří kopírují ostatní. Měli zůstat u toho co jim šlo dobře. Rozhodně nechci a nebudu chtít ARM od Microsoftu ani Windows 10X ani nic jinak zmutovaného.

Eskymak
Eskymak
Level Level
21. 12. 2020 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dedecekhribecek_2124 Telefony zabil nedodělaný Windows s nedostatkem aplikací ve Store, po HW stránce to byly normální telefony. Na tomhle poběží nejspíš linux, jako na většině serverech.

doriel
doriel
Level Level
21. 12. 2020 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Souhlasím, že normální byly, ale co jsem to měl v ruce tak ani nešla čísla zkopírovat hromadně na SIM. HW asi v pořádku, ale jako celek se to prodávalo jako mobil Microsoft. A byl to děs, v práci jsme jich pár pořídili a už nechci víc.
A je to přesně tak jak říkáte, stejně jako Azure je i Windows X předělaný linux.

dedecekhribecek_2124
dedecekhribecek_2124
Level Level
21. 12. 2020 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Ten systém rozhodně dodělaný byl. V tomto případě bohužel mluvíte o něčem o čem toho moc nevíte. Osobně jsem ho používal a před dvěma měsíci jsem přešel na android. Důvodem bylo že už ho v MS nepodporovali. Konkrétně mi odešla aplikace na bankovnictví kterou banka zrušila když MS přestal tento os podporovat. Co se tyká nedostatku aplikací tak ten jsem nepociťoval. Tyhle telefony byly výborné protože měli kompatibilní interface, byly extrémně bezpečné a nebyly to pumpy co Vám cpou ho hlavy reklamy. Z mého pohledu to byla největší bota co MS kdy vyrobil.

Kdybyste zapátral v paměti tak byste věděl, že telefony nebyl jediným HW od MS co byl zrušený. Proto ta moje oprávněná skepse k procesorům.

doriel
doriel
Level Level
21. 12. 2020 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Konkrétně mi odešla aplikace na bankovnictví kterou banka zrušila když MS přestal tento os podporovat.

-přesně to je ten problém, který se bohužel u Microsoftu poslední dobou opakuje. Snad jediné co šlape na jedničku jsou XBox konzole.

Eskymak
Eskymak
Level Level
22. 12. 2020 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Měl jsem Lumii 550, dones ji mám ale už ji nepoužívám jako hlavní telefon. Prakticky celou dobu životnosti MS telefonů jsem na podpoře MS pracoval, takže bych řekl že mám docela přehled. Mě ten systém vyhovoval ale spousta aplikací prostě nebyla nebo to byl nějaký nekvalitní port z androidu. Alespon z pohledu běžného uživatele.
Rozhraní bylo fajn a bezpečnost taky, to souhlasím.

Bohužel, třeba Surface RT měl s aplikacemi podobný problém. Prostě tehdá nebyl Windows ekosystém na ARMu moc připravený.

doriel
doriel
Level Level
22. 12. 2020 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Počkej SrufaceRT a Lumia mají ARM procesor? To si teda nemyslím.
A souhlasím, že ne to nebylo moc SW, to je právě ten problém, že se MSFT vrhl do něčeho, co nemá žádné zázemí. Ten telefon používat jde, ale oproti androidu nebo applu to prostě pokulhávalo.

dedecekhribecek_2124
dedecekhribecek_2124
Level Level
22. 12. 2020 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Nebyla spousta aplikací? Co Vám třeba chybělo? Ptám se protože mi tam opravdu nic nechybělo.

doriel
doriel
Level Level
22. 12. 2020 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Tak záleží jak telefon využíváte, ale Microsoft Store prostě nemůže nikdy dohonit zavedené software repository jako google play, nebo aplle store. Neříkám, že to někomu může stačit, to jistě ano.
A jestli chcete konkrétní případ, tak program na časosběrné fotografování, to tam nebylo a program na scanování čárových kódů taky ne.

Eskymak
Eskymak
Level Level
22. 12. 2020 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Moc si nevzpomínám na konkrétní příklady, jsou to už leta a řadu těch aplikaců už pravděpodobně dnes nepoužívám. Tuším, že snad nebyl ani alternativní prohlížeč webu, aplikace od Facebooku byla nepoužitelný a nestabilní zmetek a snad i další sociální sítě, které tehdá letěly, neměly pořádné klienty.

Já třeba ani na Windows počítači, ani na Android telefonu nepoužívám prakticky žádnou z předinstalovaných aplikací. Edge byl tehdá hrozný prohlížeč s hodně omezeními a bez alternativy je v celku k ničemu.

Naopak co se mi líbilo byla zabudovaná offline navigace HERE, tu mám na Androidu do dnes.

dedecekhribecek_2124
dedecekhribecek_2124
Level Level
23. 12. 2020 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Tak to vše vysvětluje proč máme oba pravdu. Já takové aplikace co vzpomínáte k životu nepotřeboval.

Reklama
Reklama