Zpět na článek

Diskuze: Nvidia DLSS 3.5 představuje Ray Reconstruction, odšumování pomocí AI

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

madPav3L
madPav3L
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
24. 8. 2023 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem na to zvědavý, ale vypadá to dobře. Dost by se to hodilo v Controlu, tak tem šum byl hodně znát.

test5
test5
Level Level
24. 8. 2023 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L To je pravda, že to tam bylo hodně vidět. Ze začátku mě to docela zarazilo, na druhou stranu mi to poměrně rychle přestalo vadit, když jsem to začal vnímat jako součást stylizace, aneb mysteriózní prostředí a filmečky + to převládající barevné schéma, takže mi to tam po chvíli docela i sedlo :-). Ale v principu samozřejmě ano, pryč s tím, jelikož to je něco nežádoucího.

Jinak zrovna tuto hru považuji za dobrý příklad využití ray tracingu v praxi díky možnému dopadu na gameplay díky tomu obrovskému množství prosklených stěn, viz třeba první taková situace, kdy jsem jsem po delší době hraní najednou v určitém momentě jen díky přesnému odrazu okolí na vzdáleném skle viděl, že se za rohem pomalu blíží nepřítel, který zatím jinak ani nebyl slyšet. V takovém momentě si člověk řekne: jo, tohle je paráda. Jen ty podlahy by se tam nemusely tak moc lesknout, ale co už.

Reklama
Reklama