Zpět na článek

Diskuze: nVidia GeForce 6600 - levná grafika pro Doom 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

zdeneksoft
zdeneksoft
Level Level
10. 1. 2005 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Fuck of tobe

taskr
taskr
Level Level
10. 11. 2004 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak, musím souhlasit s Viliemem. Možná mi to nebudete věřit, ale na mé 4 roky staré!
3dfx Voodoo 5 5500 hraju Doom 3 na 800x600 na medium detail a FPS jsou uplně v pohodě (pod 30 nejdou).
Samozdřejmě je to daný tím, že hra běží pod OpenGL (Far Cray je D3D a neběží mi), pod kterými byli 3dfx karty vždy nejlepší. Jasně nějaký efekty mi chybí, ale oběktivně obraz je skoro stejně tak dobrý jak na Radeonu 9600. Myslím že na tak hodně starou kartu je to docela dobrý výkon. Zkuste tuto hru pustit na kartě, přibližně z tý doby(GeForce 256, ATI Rage pro) a myslím že si nezahrajete.

charlie_breaker
charlie_breaker
Level Level
1. 9. 2004 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když ti stačí průměr 30 fps (uvádíš 25-30 - jaká jsou ale okažitá minima... 10-15 fps???) a nebolí tě z toho za 1/2hodiny hlava tak jsi štastný člověk a jen ti závidím. Já s výkonem své sestavy (Barton 2500@3200 11x200, 2x256MB CL2, 9800Pro 256), nejsem v uváděných hrách nijak nadšen a nastavení typu ultra ani náhodou....A aby to tady nechybělo tak používám 1024x768.
Já nedávno přešel z 9600Pro FB 128 na 9800Pro 256 protože mi např. 35fps bez AA v NFS Underground při 1024*768 plné detaily dělalo hodně blbě na oči...
9600 není zase až tak špatná, zvláště s 256MB, ale na náročnější věci i z roku 2003 ji prostě schází dech, aby jela na plné detaily...
Samozřejmě že rozdíl výkonu Radeon 9000 - Radeon 9800/256 je značný čemu, proč se divíš?
PS: A v půlce článku píšeš že: "fps 38, co je tiez vcelku hratelne" tak nechápu proč jak můžeš být nadšen z 25-35.....

Adamsquare
Adamsquare
Level Level
18. 8. 2004 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V jednom máš pravdu... Ti4200 apod. byly snad poslední GF, který stály za něco, a i dneska sou pořád dostatečně výkonný, ale s R9600Pro nesouhlasim. Sám ho mám a v 1024 běžim bezproblému na High a to ani nemám nový ovladače 4.9 pro optimalizaci Dooma3! (Athlon 2,2Ghz,512RAM)
A k týhle nový herce od GF, pokud nebude levnější než ATi tak se moc asi nečape.

Mastr
Mastr
Level Level
15. 8. 2004 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim kolik máš promile, ale tohle střízlivej človek říct nemůže. Ani ATI ani NVidie nejsou špatné karty, ale uvědom si, že proti G 6600 bude asi zřejmě stát přejmenovaná R 9600 a to proti G6600 dost slabá karta...

komisar_durex
komisar_durex
Level Level
15. 8. 2004 00:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

....Nevim ale neverim tomu az se udelaj naky recenze tak jo ale zatim bych tomu nijak moc neveril (kdyz budete mit firmu taky nebudete rikat ze u konkurence je neco lepsi atd) 8000bodu v 3Dmarku 03?...mozna tak na nakym AMDcku 64ce a to este pretaktovany s nakyma pametma od OCZ cl 2,0 atd:) a tzo jim mo
zna este dost fandim:-) kdyz to ma 128bit zbernici?....podle me kdyz daj se sestavou AMD 3200+ (athlon 64) 2x 512MB ram cl 2,5 atd 7300 bodu budou radi:-) a kdo ma takovi PC..navic samotny testy nejsou vse....mylsim ze se stejne nakonec vic vyplati stary radeon 9800PRO ci XT nez tohle...podle me ma ATI momentalne lespi politiku a vi co dela...a kdyz svy stary R 9800XT hodi cenove do mainstremu tak bude Nvidia zas nahrana...:-)..nevim proste zatim bych na top ze to bude tkaova bomba fakt nesazel....zlata ATI:-)

DigitaldooM
DigitaldooM
Level Level
14. 8. 2004 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No abych pravdu řekl že to bude výhodnější koupě než 9800pro@9800Xt++ o tom pochybuji a že bude s poloviční sběrnicí výkonější???to je taky trochu nepředstavitelné, jediné co bohužel mluví v její prospěch je použití DDR3 pamětí u 6600Gt a Pci expres, jehož absencí mě 9800 limituje.X600 není srovnatelná a x800 je finančně mimo, sem zvědav co Ati předvede,momentálně nemá smysl uvažovat o něčem jinym než 9800pro za ty prachy :-)

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
13. 8. 2004 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Autor nezkontroloval stávající situaci... Jestli to tolik degraduje článek, příště se budu víc snažit.

Dany HW_123
Dany HW_123
Level Level
13. 8. 2004 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidime uvidime co nám to nVidia vykouzlí.... Sám mám FX5900xt a jsem spokojen.... Jasně, jsou na trhu lepší karty,ale co bych chtěl za 5000kč s DPH.....

ShAcKaL
ShAcKaL
Level Level
13. 8. 2004 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V te jedine hre je lepsi nez 9800XT.
Ale ve vetsine jinych testu bude s nejvetsi pravdepodobnosti vykonejjsi 9800XT (natoz pak X800).
A kupovat si grafiku jen kvuli D3, navic ikdyz na me 9800XT jedu 1024*768, hi details a 4xAA okolo 40fps???
To urcite ne:)
No ale uvidime az budou jine testy nez v D3...

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
13. 8. 2004 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice jste to hezky napsal, ale bohužel jste tento komentář založil na faktu, že Radeon 9800XT = Radeon X800. To samozřejmě není pravda, rozdíl ve výkonu je obrovský. Co se týče SLI, ani se nedivím, že se to nepodařilo zprovoznit, když neexistuje čipset se dvěma sloty PEG.

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
13. 8. 2004 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Zdenku, troufam si s tebou trochu nesouhlasit, protoze kdyz se podivas na moji recenzi MSI NX6800, zjistis, ze ta karta je jen mirne lepsi nez R9800XT a to jeste ne vsude. Ano, vyjimkou je Doom3, kde se vede vsem kartam nVidia lepe. Ale jinak to tak slavne neni, predevsim na priklad FarCry je mistem, kde se leepe vede kartam ATi. Proto dokud se tato karta neotestuje, nevidel bych to tak ruzove s tim, ze by 6600GT porazela R9800XT. (Pro Doom3, to jiste bude dobra karta).

A s tim SLI rezimem.....nevim nevim, ale kdyz vezmeme, ze maximalne cipsety podporuji x32, tak pro pouziti SLI se vyplitvaji vsechny PCIe kanaly, takze uz nic nezbyde pro pridavne karty. Coz si myslim je trochu skoda. Radsi bych si poridil nejaky slusny raid nebo televizni kartu nebo neco podobneho nez dat do meho pocitace nVidii ve SLI rezimu.

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
13. 8. 2004 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Štěpánek Tak přiznávám, žes mě teď trochu zaskočil :-) Jenom bych chtěl dodat, že z neoficiálních měření nevyvozuju závěry, takže ten konec článku byl jen takovým zamyšlením. Neuvádím tam ni konkrétního, takže je to snad OK.

Ohledně toho SLI je to komplikovanější. Ty si sice dvěma GeForce 6 zabereš celou PCIe sběrnici, ale tyhle čipsety budou mít pořád svoje klasické PCI sloty. Takže když si vezmeš, že výrobci zvukových karet, TV tunerů nebo jiných řadičů se nebudou do PCIe x1 hrnout, tak by to snad se SLI neměl být problém. Otázkou je, co bude za tři, čtyři roky.

wiruz
wiruz
Level Level
13. 8. 2004 07:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm, no nemusel by to bejt spatna grafika, ale uvidime jak si povede v testech treba ve srovnani s R9800PRO ci GF6800

Reklama
Reklama