Galerie 3
NVIDIA: PC hry ještě nejsou mrtvé
Aktualita Ostatní Software NVIDIA

NVIDIA: PC hry ještě nejsou mrtvé

Jan Vítek

Jan Vítek

11

Počítačové hry nejsou to, co bývaly, ale stejně tak lidé, kteří je hráli. V poslední době to skutečně s herními tituly pro osobní počítače nevypadá tak dobře jako v minulých letech, kdy PC společně s vybranými konzolemi hernímu trhu vládlo. Nyní je již několik žánrů v podstatě mrtvých a stále častěji se setkáváme s tituly, které jsou horkou jehlou předělané z konzolových verzí a nejeden PC hráč nad nimi už po zhlédnutí screenshotů ohrne nos. Dle NVIDIE má však hraní her na PC vzkřísit monitory s vyšším rozlišením a speciální verze her - otázkou však je, komu budou vůbec určeny. Od Wolfensteina ... Roy Taylor (Vice President of Content Relations, NVIDIA) předpovídá, že další velký skok v rozlišeních monitorů nás dostane na 3800 x 2400, čili devět megapixelů. To bude vyžadovat 30palcové obrazovky s jemnějším rastrem; větší by prý průměrný stůl neunesl, dodal. Zezačátku se samozřejmě takové produkty budou potýkat s cenou i obnovovací frekvencí, ale to jsou prob

Reklama

Počítačové hry nejsou to, co bývaly, ale stejně tak lidé, kteří je hráli. V poslední době to skutečně s herními tituly pro osobní počítače nevypadá tak dobře jako v minulých letech, kdy PC společně s vybranými konzolemi hernímu trhu vládlo. Nyní je již několik žánrů v podstatě mrtvých a stále častěji se setkáváme s tituly, které jsou horkou jehlou předělané z konzolových verzí a nejeden PC hráč nad nimi už po zhlédnutí screenshotů ohrne nos. Dle NVIDIE má však hraní her na PC vzkřísit monitory s vyšším rozlišením a speciální verze her - otázkou však je, komu budou vůbec určeny.

NVIDIA: PC hry ještě nejsou mrtvé


Od Wolfensteina ...

Roy Taylor (Vice President of Content Relations, NVIDIA) předpovídá, že další velký skok v rozlišeních monitorů nás dostane na 3800 x 2400, čili devět megapixelů. To bude vyžadovat 30palcové obrazovky s jemnějším rastrem; větší by prý průměrný stůl neunesl, dodal. Zezačátku se samozřejmě takové produkty budou potýkat s cenou i obnovovací frekvencí, ale to jsou problémy, jaké mají v podstatě všechny nové monitory. Technologie se však budou zlepšovat a ceny se zvyšující se produkcí snižovat.

NVIDIA: PC hry ještě nejsou mrtvé


... až ke Crysis

Očividné prý také je, že takové monitory a výkonnější 3D karty nebudou bez příslušně přizpůsobených her k ničemu. Dle Taylora by tvůrci her mohli tvořit uzpůsobené populární hry ve stylu director's cut, tedy s více úrovněmi a lepší grafikou. S některými vývojáři o tomto již také začal jednat.

"Uvítal bych verze her, které se nepodbízejí obchodníkům. Aby využívaly to nejlepší z grafického výkonu a možností,"

a nakonec dodal, že i kdyby toto PC mělo stát 20.000 USD, tak ať. Vize je to odvážná a když sám Taylor svými slovy v podstatě přiznává, že ekonomicky nepůjde o nic zajímavého. Uvidíme tedy, zda něco z toho bude vůbec realizováno.

Zdroj:

TG Daily


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama