Zpět na článek

Diskuze: NVIDIA PhysX 5.0: konečně fyzika, v jakou jsme doufali?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Chymer
Chymer
Level Level
19. 12. 2019 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

použití CPU pro fyzikální výpočty dává dnes mnohem větší smysl ,neboť cpu posledních letech razantně navýšili počet jader, která naprostá většina her nevyužije. U GPU jsme pořád na 1 jádru, které plně vytíží ostatní výpočty.

asip80
asip80
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
19. 12. 2019 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chymer "použití CPU pro fyzikální výpočty dává dnes mnohem větší smysl "
- ano o ne :) jsou hry, kterým je 8 jader, tak akorát plus režie jiných app atd. u 12-16 jader by se to dalo chápat, ale pokud chceme ty fyziku simulovat věrněji a aplikovat na celý svět, tak toho výkonu je potřeba mnohem víc než poskytnou současná 4/6/8 jádra

" U GPU jsme pořád na 1 jádru"
opravdu ? ;) a kterou značku máš na myslli, protože NV ani AMD se to netýká :)

wrah666
wrah666
Level Level
19. 12. 2019 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@asip80 Určitě tam bude nutné aplikovat nějaký level of detail, plus počítám, že není nutné simulovat, kam hráč aktuálně nevidí a kde se nic neděje. A když se tam začne dít, tak mimo pohled stačí nějaký hodně hrubý level of detail.. Zpřesnit až když by to vypadalo, že se může dostat do zorného úhlu. Zase to nemůže sežrat 32c Threadripper jen na věrné simulování vlajících lehátek, 500m za hráčem.

PS: ale jednu věc bych viděl za velmi pozitivní: Očividně se to rozhodly "tlačit" obě podstatné firmy zabývající se grafikou.

durib
durib
Level Level
19. 12. 2019 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Chymer Měl by sis nastudovat rozdíly mezi CPU a GPU. v GPU probíhá paralelizace, o jaké se CPU ani nesní. Tvé srovnání je nesmyslné.

Reklama
Reklama