Zpět na článek

Diskuze: Ohrozí Cloud Computing výkonný herní hardware?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Lukáš Petříček
Lukáš Petříček
Level Level
29. 3. 2009 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdo to bude všechno počítat? Kdo na to má linku? A kdo bude snášet ty latence? Doporučuji mrknout na diskuzi ze zdroje. Jsou tam zkušenosti z praxe - tohle si dovedu představit tak někde s 100 Mbit linkou, kterou nezabije agregace a latence. Druhá věc je, kolik to bude stát a jak to bude zpoplatněno.

Přiznejme si, licence za hry nejsou zdarma. Elektřina těch server farem, konektivita a support taky něco zblajzne a platit donekonečna výpalné za "zábavu"? Je tu spousta pro, ale i výrazných proti. Pro náš trh je to imho příliš jiné, aby se to (ne)ujalo jako TV on demand. Plus potíže výše...

Twist3r
Twist3r
Level Level
27. 3. 2009 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, každý si pořídí toto a kdo to potom bude počítat? Kdo doma bude mít klasický PC, když budou mít všichni toto "levné nePC"?

Marenek
Marenek
Level Level
27. 3. 2009 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...ono to v podstatě není nic jiného než interaktivní on-demand tv, ve které se "film" tvoří v real time. všechno k tomu potřebné tu už je. i když teď to zní celé trochu divně, tak za 10 let to bude normální ;-)

f.low
f.low
Level Level
26. 3. 2009 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jojo, už slyším(čtu) ty pařany co poznaji odezvu 2ms od 1ms, vidí imput lag na LCD. Nemít doma vlastní PC, mít rychlou stable přípojku a doufat že se někde nezatoulají packety. Je to ne zvláštní, ale jiný

tv
tv
Level Level
26. 3. 2009 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Což se není co divit - prodej takovýhle her (tedy přesněji řečeno času na serveru) se bude kontrolovat mnohem snáz než snadno přepalitelné placky s dnešními hrami.

PFhawk
PFhawk
Level Level
26. 3. 2009 01:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je vazne pekne, ale ty odezvy bych se trochu bal. hlavne taky je otazkou, kolik se za takovou sluzbu bude cálovat

mario.von.d
mario.von.d
Level Level
26. 3. 2009 06:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PFhawk otázkou je i to, kde vzít tak "tlustou" stabilní(!) internetovou linku...

SirSpook
SirSpook
Level Level
26. 3. 2009 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mario.von.d nemyslím si, že by to byla nějaká extrémně tlustá linka, viz dnešní nabídky O2, UPC atd. Spíš mě zajímá vliv latence na hraní. Asi musíme počkat na recenzi:)

mario.von.d
mario.von.d
Level Level
26. 3. 2009 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mario.von.d psal jsem o stabilní tlusté lince... o2 dnes nabízí 16 mega jedním směrem (druhým kolik... myslím 512 kilo??) s agregací 1:50 není imho to pravé ořechové pro hru, která chce 5 mega ;-)

Dojigiri
Dojigiri
Level Level
27. 3. 2009 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mario.von.d no ale zase většina kapacity asi bude potřeba na download (tahání obrazu) a ne na upload (posílání příkazů, pohybů apod. přes nějakej protokol) takže směrem ven zřejmě nebude potřeba takový vysoký rychlosti.

Reklama
Reklama