Podporuje GeForce FX 5900 Pixel Shader 3.0?
Aktualita Grafiky a hry GeForce GeForce 5 (NV30) NVIDIA

Podporuje GeForce FX 5900 Pixel Shader 3.0?

Zdeněk Kabát

Zdeněk Kabát

Server The Inquirer přinesl další "drb", či chcete-li domněnku, která se tentokrát týká grafického čipu GeForce FX 5900 Ultra, nebo-li NV35. Přestože se zatím nerozšířilo ani API DirectX 9.0, již se polemizuje o podpoře Pixel shaderů 3.0, které budou přítomné v další verzi DirectX. Zdroj, který by měl být napojen na nVidii, řekl, že se při testování PS 3.0 u NV35 objevil hardwarový problém a je pravděpodobné, že oficiálně nebude nová verze podporována ani u NV38. Jedna z možných teorií je, že nVidia implementovala Pixel Shader 3.0 již do NV35, aby byl engine před nasazením do NV40 řádně prozkoušen a zbaven chybek.

Reklama

Server

The Inquirer

přinesl další "drb", či chcete-li domněnku, která se tentokrát týká grafického čipu GeForce FX 5900 Ultra, nebo-li NV35. Přestože se zatím nerozšířilo ani API DirectX 9.0, již se polemizuje o podpoře Pixel shaderů 3.0, které budou přítomné v další verzi DirectX. Zdroj, který by měl být napojen na nVidii, řekl, že se při testování PS 3.0 u NV35 objevil hardwarový problém a je pravděpodobné, že oficiálně nebude nová verze podporována ani u NV38. Jedna z možných teorií je, že nVidia implementovala Pixel Shader 3.0 již do NV35, aby byl engine před nasazením do NV40 řádně prozkoušen a zbaven chybek.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama