Zpět na článek

Diskuze: Přetaktování grafické karty od A do Z

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

tonic747
tonic747
Level Level
6. 2. 2008 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

cafte ja som nataktoval svoju Go7300 z 350/600 na 510/875
teplota MAX 54°C po dvojhodinovom hrani!!!!

mech13
mech13
Level Level
3. 12. 2007 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

3D bych dal na stejne hodnoty a 2D naopak podtatktovaat - prodlouzi se vydrz na baterku kdyz se nic nehraje - kvuli tomu tam ten mod je

65 stupnu je krasna teplota

mech13
mech13
Level Level
2. 12. 2007 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestli to neni moc poznas hodne jednoduse:
1) karta nesmi hazet artefakty (tj zadne chyby v obraze, zejmena v 3D)
2) karta nesmi mit vysoke teploty
pokud je oboje OK, tak je to v poradku

Romullus
Romullus
Level Level
24. 5. 2006 07:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj super článek.Mam dotaz jaký vliv má napětí AGP slotu na možnost přetaktování grafiky? Mam desku KT4 Ultra a možnosti mam 1,6 1,7 a 1,8V.Popřípadě jestli máte někdo nějaké zkušenosti. Díky Všem.

kaso02
kaso02
Level Level
18. 3. 2006 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to ani nevahaj a kupuj hned 256MB lebo ja som chcel najprv 6600GT 128MB ale nebola na sklade a potreboval som rychlo VGA tak som si kupil ASUS 6800LE 256MB a s tou som uplne spokojny. Je sice LE, co sa tam nejake Pipeline zatvorili ale je bez problemov a chladenie cipov pamati je tiez bez problemov. Uz som na nej tahal skoro 80stupnov a pekne vsetko vydrzala. A samozrejme odporucam 256MB, lebo ako jeden krat klasik povedal: Pamate nie je nikdy dost ako v PC tak aj na VGA. Sice by sa dalo pri 128 nejakym dobrym softom prenajimat nejake MB z RAM, ale tieto praktiky su zle.

kaso02
kaso02
Level Level
18. 3. 2006 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No neviem ako ostatny ale Zalman je znacka ktora sa uplne hodi na VGA. Akoze ten vetracik ti uchladi aj neviem co, Sam som videl co to robilo po dobrom takte a ake vysledky to davalo...

.blahorodje.
.blahorodje.
Level Level
18. 3. 2006 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kaso02 a co tak:AC NV Silencer 6 rev. 2 !!!

kaso02
kaso02
Level Level
18. 3. 2006 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vobec neviem ci sa Leadtek oplati??? ja som verny MSI a ta ma este nikdy nesklamala. A urcite ze s vyrobcom rasite chut do overclocingu. ale pocul som o MSI 6600GT velmi spatne veci a vobec netusim ci je to pravda...???

kaso02
kaso02
Level Level
18. 3. 2006 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

presne tak, CPU pretaktuje aj dvojrocny chlapec so zavretymi ocami aj o 500MHz bez delica!!! prave preto suhlasim ze na VGA sa dobre zamerali a som rad ze takto pomohli kope ludi s taktom. CPU pretaktujes (ak ma D.O.T.) aj za chodu PC, co je vyborne ale ak nie, tak hladat v blbom BIOSe nejake tie frekvencie - tak v tom uz nevidim nejaku buducnost...

kaso02
kaso02
Level Level
18. 3. 2006 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uplne suhlasim, takyto clanok napisat je dobre aj pre amaterov, ale aj pre "finskych" overclockerov, ktroych nudi sa doma divat na slide-show a premenit svoju masina na delo, ktore attackuje 20 000ve hranice 3Dmarkov a mat doma turbinu pohanajuceho vzduchu.... :) pozdravujem tylika, co takto odpaluje veci ako na pase :)))

kaso02
kaso02
Level Level
18. 3. 2006 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No skusal som moju 6800LE od Asusu a so Smart Doctorom to bol otras, tak som siahol po nTune (prekvapivo islo) a vymackol som z toho 533/703. Bol som velmi prekvapeny, lebo od karty LE, som v podstate nic necakal, pritom som este upravil PCIe frekvenciu na nejakych 3000MHz z povodnych 2500 a islo mi to v pohode a vytiahol som z 3Dmarku2005 nejakch 3600 bodov, co je podla mna strasne malo!!!! a v 3Dmark2006 som dal 2200 bodov, ale vidiet tie slide-show, skoro som umrel. Neviem susim aj RT a uvidim co to da. Mohli by ste mi poradit z RT???

meny
meny
Level Level
2. 1. 2006 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zkus to trochu podtaktovat melo by to bejt potom v poho, obcas mi to delava i s prehrati

ShanDo
ShanDo
Level Level
1. 6. 2005 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vela to relativne nie je. Pokial ti vsetko ide OK tak ziadny problem. Niektore 9800XT mali dost horuce jadro a podla mna to nie je nic nezvycajne. Ja som mal na mojej 9600XT 500*580 88 stupnov(to bol max pri Far cry) a isla v pohode. V lete mam 77-79 (ked svieti to hnusne slnko) ale stale v poho. Zavisi to dost aj od teploty v izbe. Mas dobre vetranu skrinu? Mas aspon daky ventilator??
Mas asi povodny chladic ze? myslim ze ak chces taktovat tak ho urcite vymen.

wiress
wiress
Level Level
30. 5. 2005 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prodám gf. Leadtek A400TDH 128Mb AGP za 5800,- karta koupená 16.12.2004, kompletní balení. Bez problému lze otevřít 16/6 kontak:vondrak@ans.cz

kawamiro
kawamiro
Level Level
27. 5. 2005 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skusal sa uz niekto hrat s ostatnymi volbami, ako su napriklad nastavenia GPU frekvencii alebo takt pamati priamo do upravy Biosu?

kawamiro
kawamiro
Level Level
27. 5. 2005 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ked budem doma tak sa do toho pustim, dufam ze sa mi ta volba v driveroch ukaze :)
Este rozmyslam ci pouzit novy NiBiTorv21, alebo Hextreme. Kazdopadne dam vediet ako to dopadlo.

kawamiro
kawamiro
Level Level
28. 5. 2005 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kawamiro Na odomknutie tepoty v driveroch som pouzil NiBiTorv21. Konecne tam mam tu zalozku na sledovanie teploty. Neviem sice preco mi nejde pustit sledovanie teploty v RivaTuner20RC155. Aspon v Driveroch je vidiet teplotu.

kawamiro
kawamiro
Level Level
27. 5. 2005 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano cital som si ten clanok.
To znamena ze volbu (kolonku) s teplotou budem mat iba ked si upravim Bios v Grafike? Myslel som ze tato volba je v driveroch viditelna stale a po preflasovani je funkcna.

kawamiro
kawamiro
Level Level
24. 5. 2005 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam AGP Gainward GF6600GT vobec nemam volbu v driveroch (71.89_win2kxp_international.exe) zo sledovanim teploty? Skusal som aj starsie drivere (71.84_win2kxp_international.exe) Viete niekto poradit kde je problem?

izii
izii
Level Level
22. 5. 2005 00:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam MSI FX5700LE taktnutu 250/400@500/524 a v Rivatuner mi ide pretaktovat jadro len do 350MHz a pamete do 600MHz. Da sa to tam nejak zvisit, lebo v ForceWare mozem jadro pretaktovat na max 500MHz /mozno ze ide aj vicej, len uz nejde vacsia hodnota nastavit/ a pamete do 1GHz. Diky

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
22. 5. 2005 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@izii Kousek nad tabulkou, ze které jste vyčetl, že RivaTuner nemá limit frekvencí, je návod, jak ho odemknout včetně screenshotu... :-)

izii
izii
Level Level
22. 5. 2005 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Kabát Dakujem za odpoved. Asi sem si teho nevsimel...

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
21. 5. 2005 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za upozornění, tohle mi uniklo. Autor

dadge
dadge
Level Level
21. 5. 2005 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

prave som skusal ati tool a ten mi nasiel max frekvenciu mensiu ako je vyrobna tak teda neviem ci to automaticke pretaktovanie je az taka super vec

WoSSa
WoSSa
Level Level
20. 5. 2005 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja mam sveho Radeona Saphire 9800Pro pretaktovaneho na 436/390(780)-jadro/pameti a jede mi krasne stabilne a mam nejvise 48stup!

HellFire.cz
HellFire.cz
Level Level
19. 5. 2005 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nj, a u ktere firmy se da koupit?

jesper
jesper
Level Level
19. 5. 2005 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Agem, BGS, no Libra, ale to čo majú na sklade sa nestotožňuje s tým čo majú v cenníku a zopár predajcov, čo majú kontakty na určité druhy tovarov, ale budem rád keď mi napíšeš o nejakých iných. Nemyslím to ironicky.

salda
salda
Level Level
18. 5. 2005 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ati Tray Tools sice má standardně zapnutý limit na přetaktování který se ale dá vypnout:
1) Tools+Options
2) general options
3) Overclocking limits
tam stačí nastavit kolik chceš limit nebo to uplně vypnout.
Používám jen ATTools a jsem na 100% spokojeny.

HellFire.cz
HellFire.cz
Level Level
18. 5. 2005 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hi, chci se zeptat, jestli nekdo ma zkusenosti s pretaktovanim graf. karty Inno 3D GeForce 4 Ti4200 128 MB DDR 128 bit, pameti Samsung rating 40. Bohuzel sem nikde nenasel frekvence pameti a jadra. Jestli ma vubec cenu tuto graf. kartu pretaktovat. Ovladace mam verzi 66.92. Jinak jaka teplota je pro graf. kartu "normalni"?, Me se zda, ze hrozne topi. Chtel bych pouzit tento vetracek - http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=28525. Diky za odpoved

Reklama
Reklama