Zpět na článek

Diskuze: Samsung představuje nové produkty na veletrhu IFA v Berlíně

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

et_9468
et_9468
Level Level
3. 9. 2006 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

televize má vertikální frekvenci 100Hz a dokáže zobrazit 50 snimku v plnem rozlišení???? to má tahle LCD televize jako prokládaný obraz nebo co???jinak jestli dokáže zobrazit 50 snímků za sekundu tak by měla být 50Hz, ne??

a ještě 549 nebo kolik miliard barev... to je jako kolikabitové zpracování barev? nebo je to zase nějáký samsunt podvod? (jako obvykle)

danielcirma
danielcirma
Level Level
4. 9. 2006 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@et_9468 Pokud se nepletu, tak standardem hdtv jsou 720p, 1080i a 1080p (p = progresivní, i = prokládané). Pokud má tedy televize vertikální frekvenci 100 Hz, pak dokáže zobrazit 100 půlsnímků 1080i, nebo 50 snímků standardu 1080p. Mně na tom nepřijde nic divného, i když se samozřejmě mohu plést.

et_9468
et_9468
Level Level
4. 9. 2006 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danielcirma """Televize má vertikální frekvenci obrazu 100 Hz a dokáže zobrazit 50 snímků za vteřinu v maximálním rozlišení 1080p (1920x1080 bodů).""" tak tam právě píše "p" jako progresivní. a při tom 100Hz. a 100 snímků za sekundu pro TV obraz není to někde mimo??. a to ta televize neumí převádět obraz do neprokládaného režimu? Já si myslím, že HDTV má standart 50Hz a to buď prokládaně (50 púlsnímků=25 snímků za s) nebo neprokládaně = 50 plných snímků/s.. takže pořád nechápu na co 100Hz...

Architect
Architect
Level Level
6. 9. 2006 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danielcirma No, jedná se o technologii Samsungu, jelikož vkládá za každý snímek ještě další, jakýsi "motion blur" předchozího a následujícího snímku. Takže proto 50 fps, a ne 25. Maximum pro 1080p je 25 fps, tzn. v důsledku 50 půlsnímků, takže 50 Hz. Zde se jedná přímo o vychytávku Samsungu.

Reklama
Reklama