Galerie 2
THQ si vybralo technologii NVIDIA PhysX pro použití ve svých studiích
Aktualita Grafiky a hry Hry a technologie NVIDIA

THQ si vybralo technologii NVIDIA PhysX pro použití ve svých studiích

Jan Vítek

Jan Vítek

5

Společnost NVIDIA oznámila, že firma THQ, světový vývojář a vydavatel počítačových her, si vybral technologii NVIDIA PhysX pro použití v jeho studiích po celém světě. PhysX se přitom hodí nejen pro PC, ale také pro designování fyzického prostředí pro hry platforem Nintendo Wii, Playstation 3 či Xbox 360. NVIDIA tedy nepolevuje v propagování svých technologií výužívajících paralelní výpočetní jednotky, což je vedle PhysX také CUDA. Nedávno také NVIDIA i AMD ohlásily plnou podporu prostředí OpenCL, díky čemuž se zákazníci dočkají možnosti svobodné volby, která nebude záviset na použité platformě. Technologie PhysX se ale toto netýká a NVIDIA je si toho samozřejmě plně vědoma a snaží se ze svého fyzického engine vymačkat, co se dá. Zdroj: TZ NVIDIA

Reklama

Společnost NVIDIA oznámila, že firma THQ, světový vývojář a vydavatel počítačových her, si vybral technologii NVIDIA PhysX pro použití v jeho studiích po celém světě. PhysX se přitom hodí nejen pro PC, ale také pro designování fyzického prostředí pro hry platforem Nintendo Wii, Playstation 3 či Xbox 360.

THQ si vybralo technologii NVIDIA PhysX pro použití ve svých studiích

NVIDIA tedy nepolevuje v propagování svých technologií výužívajících paralelní výpočetní jednotky, což je vedle PhysX také CUDA. Nedávno také NVIDIA i AMD ohlásily plnou podporu prostředí OpenCL, díky čemuž se zákazníci dočkají možnosti svobodné volby, která nebude záviset na použité platformě. Technologie PhysX se ale toto netýká a NVIDIA je si toho samozřejmě plně vědoma a snaží se ze svého fyzického engine vymačkat, co se dá.

Zdroj: TZ

NVIDIA


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama