Společnost Valve se rozhodla, že ze svého herního distribučního systému Steam vyškrtne hry, které nabízí studio Digital Homicide. Důvodem je to, že jeho zástupci jsou "nepřátelští k zákazníkům", což je zajímavé obvinění.
Vypadá to, že studio "Digitální vražda" provedlo spíše digitální sebevraždu, neboť jeho činy přiměly společnost Valve k tomu, aby jeho hry vyškrtla ze seznamu her nabízených platformou Steam. A jaký byl k tomu důvod? Inu ten, že lidem z Digital Homicide se nelíbila kritika jejich her na fórech Steamu, a tak se rozhodli autory těchto kritik zažalovat o 18 milionů dolarů. Společnost Valve tak dala jednoznačně najevo, na čí straně stojí se slovy, že nemá ráda společnosti, které k uživatelům Steamu zaujímají nepřátelský postoj.
	Lidem z Digital Homicide se kritiky evidentně nelíbily, neboť je označili za urážky a pomluvy. Hněv studia byl zaměřen především proti Jimu Sterlingovi, který měl být hlavním iniciátorem ve skupině "nenávisti a obtěžování" na diskuzních fórech Steamu a také na YouTube. Ostatně se sami můžete podívat, co Jim Stirling říká o hrách firmy Digital Homicide, jako je třeba Wyatt Derp. Už její název přitom křičí, že nepůjde zrovna o AAA titul a ani o moc inteligentní zábavu, ale to už nechme na posouzení každému zvlášť.
Je ale rozhodně snadné mít pochopení s jízlivostí člověka, který mluví o hře jako Wyatt Derp i o dalším dílu Wyatt Derp 2: Peacekeeper, u nějž tvůrci dle všeho změnili pouze pohled kamery a nenamáhali se ani nakreslit jiný obrázek pro úvodní artwork. Pak tu máme třeba Decimation of Olarath, v níž hrajeme jakousi vesmírnou chobotnici, která pluje vesmírem, ničí planety a za kterou stojí nejspíše jen jedno odpoledne práce týmu, který den předtím asi notně oslavoval druhý díl Wyatta Derpa. Tak a je to, nyní jsem zaujal ještě nepřátelštější postoj než chudák Stirling. Ten pouze řekl, že ta hra nevypadá hezky a že by ho nebavila ani pět minut. 
Pak je docela snadné si představit, kolik legrace měli z herní nabídky Digital Homicide diskutující uživatelé na Steamu, za čímž studio vidělo snahu o způsobení finanční i citové (!) škody od organizovaných haterů, což se stalo základem pro žalobu. Zástupci Digital Homicide vidí rozhodnutí Steamu jako důsledek chybějícího odhodlání k řádnému spravování jejich platformy a celkově jejich následující vyjádření, v němž hledají právního zástupce, působí značně plačtivě. 
	Příběh tedy vypadá jednoduše. Firma přišla na Steam s hrami, které vyvolaly velké pobavení způsobem, s nímž nepočítala, což tato firma neunesla a namísto sebereflexe vyrukovala s žalobou. Společnost Valve svým krokem jasně vyjádřila svůj postoj a doufejme, že soud, pokud k němu vůbec dojde, bude mít podobný názor.
Zdroj: