Zpět na článek

Diskuze: Velice vzácný i drahý Commodore 65 se objevil v aukci, je ve skvělém stavu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

laren
laren
Level Level
21. 4. 2022 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekny, pekny, o tomhle jsem ani nevedel. Kamos mel C64, ja Atari 130, takze jsme si kolikrat na par tydnu oba stroje prohodili (tehdy vetsina lidi jeste zadny pocitac v Ceskoslovensku nemela).
Obe masinky pak nicmene hrave strcila do kapsy Amiga 600, to uz bylo zase uplne o necem jinem :).
Jo, krasny casy to byly!

mrmysak
mrmysak
Level Level
22. 4. 2022 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@laren Ma zkusenost sla od ZX-spectrum +48, microdrive, BT100--Amiga 1200---Amiga4000---Amiga 4000+68060---Apple Performa 5200---klon Umax---barevnej iMac---PowerMac 9500---iMac intel jako posledni...Spectrum jeste mam a zije a dokonce dokaze nacist i microdrive :-)

laren
laren
Level Level
22. 4. 2022 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mrmysak zx spectrum mne moc nezaujalo, hlavne zvukove to byla hrozna bida. Ale meli jsme ho na intru. BT100 jsem mel tez, dneska by se tomu clovek smal :). Ty Amigy byly skvely, na tvorbu hudby byly tehdy ale bezkonkurencne nejlepsi ATARI Falcon. Mam dve atarka, take jeste funguji. Mel jsem i Atari Jaguar s CD mechanikou, docel alituji, z ejsme ho prodal. Alien vs Predator byl tehdy jak zjeveni :).

mrmysak
mrmysak
Level Level
22. 4. 2022 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mrmysak Na Spectrum nedam dopustit, byl na nej i program na nahravani "zvuku" umelo to zaznamenat cca 10 vterin, pokud jsi videl co dokazal vyloudit u her Franta Fuka nebo autor Action force, kde bylo vyuzivano stridani dvou bitmap...joo jeste jsem zapomel na Alfika. Bylo to sice strasne zaprasene, ale funkcni po poslednim Resetkani.

radon
radon
Level Level
20. 4. 2022 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taková plečka, dinosaurus! Bohužel jsem už ale starej dědek, takže vím přesně, jaký IT orgasmus by mně to přineslo po vybalení na stole v dobách, kdy na něm hrdě trůnil C64 ... stáří je fakt peklo. Ale zase vzpomínky jsou fajn ... :-D

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 4. 2022 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"který se nikdy nedostal do výroby"
Kdyby se nedostal do výroby, neexistoval by. Z nebe asi nespadl.

Možná se spíše nedostal do sériové výroby. Docela rozdíl, ne?

Zvláště když následuje informace, že: "vytvořen byl až začátkem 90. let". Vytvořen znamená "vyroben" nebo "navržen"? Opět, docela zásadní rozdíl ve významu, nemyslíte?

scratchy27
scratchy27
Level Level
20. 4. 2022 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eskymak Uplne nechapu tu potrebu, psat kvuli jednomu chybejicimu slovu takovehle sarkasticke prispevky. Troufnu si rict, ze 99% lidi pochopilo jak to autor myslel, resp. co melo byt sdelenim te vety. Ale pak prijde Eskymak s jefo frustraci z toho, ze sam nikdy zadnou chybu neudelal a musi si kopnout...

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 4. 2022 12:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 A řešit třeba i/y ve vyjmenovaných slovech taky nemá cenu, vždyť si to lidé domyslí... Kam až bychom se tímto přístupem dostali? Pravděpodobně zpět do doby kamenné.

Je takový problém dát ten článek před vydáním přečíst někomu, kdo má alespoň dokončenou základku?

scratchy27
scratchy27
Level Level
20. 4. 2022 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 O ty veliky Korektore, udelej si carku do denicku :DDD

Do doby kamene nas spis privede netolerance a frustrace nez jedno vynechane slovo nebo i/y ;)

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 4. 2022 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Tolerance, která vede k degeneraci, je cestou do pekel. U sebe doma si pochopitelně tolerujte co chcete.

scratchy27
scratchy27
Level Level
20. 4. 2022 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Me ale vubec neslo o tolerovani a nepoukazovani na chyby v obsahu sdeleni. Prici se mi ta forma kterou jste se tu presentoval.

Jako nekdo s tou vasi dokoncenou zakladkou, byste mohl byt schopnen rozlisit jaky rozdil je mezi upozornenim na chybu a snahou sarkasmem nekoho zbytecne dehonestovat.

Pokud toho schopny nejste, tak oopakuji, to chovani doby kamenne predvadite vy a ne vynechane slovo ci i/y ;)

Eskymak
Eskymak
Level Level
20. 4. 2022 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 To je ale váš problém a na obsahu sdělení se nic nemění. Formu si určuji sám. Vám nezbývá než se s tím smířit a tolerovat to.

Zajímavá je ovšem otázka, zda už v době kamenné existoval sakrasmus.

scratchy27
scratchy27
Level Level
20. 4. 2022 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Samozrejme, to ze s nim nesouhlasim neznamena, ze vase vyjadreni netoleruji. Chapu totiz nutnost na nektere lidi brat vetsi ohledy nez na zbytek spolecnosti.

Percentualni zastoupeni psychologickych "vlastnosti" jedincu v "tlupe"se nejspis v case moc nemeni, takze tady bych se klonil ke kladne odpovedi ;)

Ventero
Ventero
Level Level
20. 4. 2022 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Kde se vytrácí přesnost, vytrácí se pravda ..

Ventero
Ventero
Level Level
20. 4. 2022 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Právě, že doba kamenná je nehledět na podružné věci a souvislosti ..

Ventero
Ventero
Level Level
20. 4. 2022 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 "Chapu totiz nutnost na nektere lidi brat vetsi ohledy nez na zbytek spolecnosti."

To dost pochybuji u člověka, který se vyjádřil o zábavnosti kvičení levičáků, což je obecný výraz s hanlivým podtónem, pro skupinu lidí, která právě myslí i na lidi ostatní v jiném smyslu, než jen jak je oškubat a na jejich úkor se mít co nejlépe, bez ohledu na to, co to v dlouhodobém horizontu způsobí a kolik jich kvůli tomu trpí a umírá nejen v zaostalých zemích ...

Dobře jsi se ukázal.

Musel bych mít skutečně velké halucinace, abych přehlédl takové pokrytectví a orání živné půdy pro maxisvinstvo, které tu vzniklo a prohlubuje se za pomoci lidí, kteří s tímto rezonují a stejně tak podstatu těchto osob ...

scratchy27
scratchy27
Level Level
20. 4. 2022 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Jejda, tady jsme ale nekomu slapli na kuri ocicko :D Vtipny je jak se tocis na jednom komentu o kviceni...a to je presne to co je u vas klavesnicovych levicaku typicke. Nic nedelat jen nadavat! Nadavat ne svuj zpackany zivot, na prohnily svet, na ten tvuj korporatni fasismus nebo co to tady porad dokola pises...

O me mily clovece nevis vubec nic, klidne bych se s tebou vsadil (a jsem si jisty svou vyhrou), ze i kdyz mam uplne opacne nazory, tak teto spolecnosti prospivam mnohem vic nez nekolik takovych kriklounu jako jses ty dohromady. A tim opravdu nemyslim placeni dani(i kdyz taky), ale to co ja a moje rodina dava tem potrebnym...ale tem opravdu potrebnym, to znamena tem, kterych jedina prace neni plivat spinu na diskuznich forech/soc. sitich o zkazenosti spolecnosti a celeho sveta a o tom jak jim vsichni ublizuji...

A uz to lejno vic nerozmazavej...

Ventero
Ventero
Level Level
21. 4. 2022 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 To se mýlíš - vím o tobě dost z toho, jak se vyjadřuješ a co prezentuješ - a nejsem sám, komu to leccos napoví.
To ty o mě nic nevíš, co mám za sebou, co jsem kvůli takovým, co přemýšlejí jako ty, vytrpěl a co jsem i přesto pro mnoho lidí udělal.
Kuří oko nemám - jen alergii na arogantní cynické sobce, kteří podporujou nevolnictví a vykořisťování - takže jsem si musel odkašlat, abych to svinstvo, co tu šíříš, dostal z plic.
A trochu zkusil varovat jiné, aby do toho lejna, které si tu v několika příspěvcích zanechal, pokud možno nešlápli ...
Takových, jako jsi ty, kteří všude bezohledně kálí, Bohu žel, je dnes většina. Ale to je typické pro zmatence, kteří nerozpoznají koupelnu od záchoda ...
A jestli někomu něco dáváš, tak supr - jakýkoliv důvod je dobrý i když to třeba děláš jen proto, aby jsi se cítil jako dobrák (snobská charita). Ale je to jenom a pouze ubohé sanování důsledků a nikoliv řešení na úrovni příčin.
A tou příčinou je mentalita, kterou tu demonstruješ!

scratchy27
scratchy27
Level Level
21. 4. 2022 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Uz me moc nebavis, tak to vezmeme rychle :

Ano, mas pravdu! Jsem presne to co o me pises, cynicky sobec, podporujici nevolnictvi a vykoristovani, zmatenec a snob (z vedlejsi diskuze doplnim : fasista, prostitut, mopslik) a moji nejvetsi chybou v teto diskuzi bylo upozorneni na formu prispevku poukazujiciho na tiskarskeho sotka, ja nestyda!

Doufam, ze si vsichni, ktere upozornujes, z tebe vezmou priklad a odsoudi me take....Protoze ja neprestanu hejtovat pomatence (a vyvracet jejich nesmysly), ktery jakymkoliv zpusobem obhajuji ci adoruji rusa a to co rus dela! Jestli jsem proto v tvych ocich fasista a sobec, bude to pro me velmi tezke, ale ja se s tim smirim ;)

Ventero
Ventero
Level Level
21. 4. 2022 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 To chyba nebyla - i když jsem tu formu neshledal nikterak závadnou. Na rozdíl od tebe jsem nikoho neodsoudil - jen pojmenoval, jakým způsobem přemýšlíš a co prezentuješ. Jestli se v tom nevidíš, tak to můžeš změnit ..

Je zajímavé, jak ti, co na jedné straně tolerují supersvinstva a obhajují principy, které mají historicky na svědomí nejvíce utrpení a smrti, jsou vždycky tak hystericky hákliví na trochu přímější a emotivnější projev. Vlastně na jakýkoliv projev, který přímo poukazuje na chyby.
Asi proto, že přímost a emoce jsou v takovém kontrastu s tím cynismem, pokrytectvím a lhaním si do kapsy (říká se tomu korektnost) většiny přívrženců tohoto svinstva.

Ano - to je přesně styl takových jako ty - hejtovat ty, kteří poukazují na chyby tvého týmu a konfrontují tě s tvými vlastními charakterovými a povahovými vadami. Učebnicová elementární psychologie ...
Ale že by jsi hejtoval ty, co mají na svědomí horší zlo, než Hitler se Stalinem dohromady, kteří skutečně dokonali genocidu mnoha etnik, založili svůj růst a vliv na okrádání až do zbídačení dalších dnes živořících etnik a kteří celkem nedávno prokazatelně min. 2x udělali de facto totéž, co teď udělal Putin a žádné sankce nebyly.

Není každý emanací radosti - někteří z nás jsou emanacemi hněvu.
Ale pak je třeba svou práci dělat kvalitně, tedy spravedlivě a nehejtovat jen jedny, co dělají svinstvo, ale i ty druhé, co ho dělají de facto ještě větší a i k tomuto dnešnímu svinstvu stran Ruska svou politikou a částečně i záměrně dopomohli, protože z toho budou profitovat.

Jenže ti otevřenější a inteligentnější vnímají, že bez poukázání na chyby a druhé strany mincí se nemůžeme dostat blíže k lepším zítřkům. A několik studií renomovaných institucí (mj. i NASA) prokázali, to co někteří chápou intuitivně ze souvislostí. To, co ty proklamuješ, zatím stálo za kataklysmatem všech dosud známých velkých civilizací. Tolik utrpení a smrti.

A to snad nechceš ani ty - tak zkus ty oči aspoň pootevřít ...
Každopádně buď tak šťastný, jak jen můžeš ve své realitě být.

scratchy27
scratchy27
Level Level
21. 4. 2022 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 Ach jo, promeškal si svou příležitost mlčet...

Ventero
Ventero
Level Level
22. 4. 2022 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 a ty se probrat .. Buh s tebou

scratchy27
scratchy27
Level Level
22. 4. 2022 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scratchy27 jop, po takove psycho nalozi, to probirani bylo dnes opradvu tezke, ale nakonec jsem to dal ;) Trosku jsem doufal, ze ta tva emanace uz skoncila... no nic, dekuji za zajimavy vhled do tveho nitra, jdu delat neco uzitecnejsiho... sazet brambory (zadny dvojsmysl v tom nehledej, opravdu) ;)

Nejsem verici takze s diky odmitnu, ale tak snad tahle "obezlicka"pomuze tobe...

danno
danno
Level Level
20. 4. 2022 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takmer idelany osembitak, zial az na sklonku svojej ery. U nas by sa vsak na trhu este dlho uzivil, keby siel do vyroby.
Nenadarmo vznikol projekt Mega65 (https://mega65.org/), ktory tento nevydany klenot do velkej miery replikuje.

scratchy27
scratchy27
Level Level
20. 4. 2022 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice jsem odchovany "gumakem", tohle je ale krasa!

Reklama
Reklama