Zpět na článek

Diskuze: Volkswagenu hrozí pokuta za lež o emisích dieselů, pomohl by open source software motoru?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Fidel Kastrol
Fidel Kastrol
Level Level
21. 9. 2015 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... že požadovanou teorii (EU normy, ale i ostatní) v praxi nezle provozovat. To ale normálně myslící človíček ví už dávno (viz udávaná spotřeba paliva).
Jinak, jak tedy řeší automobilky zákaz editování softwaru, když se software řídící jednotky normálně edituje a vydělává se na tom (dokonce se zárukou; samozřejmě že ne zárukou automobilky). V podstatě by automobilky mohly frimy upravující soft motoru zažalovat, nebo?

Destabilizator
Destabilizator
Level Level
21. 9. 2015 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasim s kolegou vyse. Je videt, ze i vyrobci se (uz dlouho) nehodlaji nebo uz ani nemuzou ohnout hloupym EURO eko "normam", ktere se jen zprisnuji a to je tak vsechno.
I moje 15 let stare auto opatrene motorem, ktery navrhla Yamaha na svem vrcholu, ma vzduchovou pumpu, ktera fouka vzduch do vyfuku, aby se naredily spaliny...

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
21. 9. 2015 08:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Destabilizator Proč mluvíte o EURO normách, když problém byl porušování emisních limitů v USA? :-)

Destabilizator
Destabilizator
Level Level
21. 9. 2015 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala Protoze je to stejne, jen s jinou nalepkou...

easyrider_svk
easyrider_svk
Level Level
24. 9. 2015 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Destabilizator posledne 2 euronormy riesili len hladinu NOx ,CO2 je od EURO 4 rovnake ...teda ak sa nemylim

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
20. 9. 2015 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

kam vedou neustále se zpřísňující emisní normy, stanovované zákonodárci, kteří nemají ani ponětí o fyzikálních možnostech. A jako všechno, co souvisí s takzvanou ekologií - ve skutečnosti s ekologistickým aktivismem, zneužitým pro tvorbu nových obchodních možností - je to cesta do pekel a k ničení životního prostředí.

Stačí se podívat na FAP, tedy filtry pevných částic u turbo nafťáků. Za životnost motoru se v nic spálí cca 6-8 kg sazí. To zní krásně - dokud si neuvědomíte, že se spalují po zlomcích gramu a za tu dobu se na jejich spálení ve FAP spotřebuje asi 2000 litrů motorové nafty - což zamoří prostředí řádově víc, než ty saze. Ale je to skvělý kšeft, tahající peníze z kapes uživatelů.

Stejným svinstvem je nahrazování spolehlivých benzinových motorů s většími objemy válců turbopidimotorky. Jejich životnost je totiž poloviční až třetinová. Musí se tedy vyrobit, prodat a zaplatit zhruba o 60% automobilů víc. Co jejich výroba udělá s ekologií - počínaje těžbou surovin- nikoho nezajímá. Jen když ubyde pár gramů kysličníku uhličitého, který se na skleníkovém efektu atmosféry podílí nějakými setinami procenta.

Reklama
Reklama