Zpět na článek

Diskuze: Vzorek AMD Zen otestován v Ashes of the Singularity

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Sir-Tiesto
Sir-Tiesto
Level Level
22. 8. 2016 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No srovnávat novou nevydanou verzi AMD proti cca 3 až 4 roky staré architektuře Intelu je fakt porovnání, ale bohužel pro všechny to vypadá, že nová generace procesorů od AMD bude zase jen líný a možná i nadále nenasytný procesor. Intel je prostě o dva kroky dále a bohužel pro Nás všechny si to nechá velmi dobře zaplatit a zatím to nevypadá, že by musel slevovat ze svých modelů.

Iguru
Iguru
Level Level
21. 8. 2016 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle opravdu myslíte vážně? Srovnávat legendární ZEN s procesorem, který vyšel 4 roky před vydáním této pecky?
Víte co? Nic jiného jsem ani nečekal. Srovnat to s jeho pravým konkurentem kabym nebo jeho starším bráchou skyL, tak by ho na trh ani nemuseli dávat :-)
ZEN! :-D

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
22. 8. 2016 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iguru A co takhle trošku soudnosti? Tyto výsledky se prostě objevily v databázi AotS, nic jiného do té doby nebylo k dispozici. Jde o inženýrský vzorek Zenu, který si někdo vyzkoušel, takže to je třeba brát jen jako zajímavost.

Iguru
Iguru
Level Level
22. 8. 2016 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek Soudnost bych měl pro někoho, kdo je alespoň trochu fér v testování. Takhle někdo vešel do bazaru a dělá tam ramena nad zastaralým a ořezaným HW :-) Je to opravdu směšné... :-)
A ještě si snaží test upravit co nejvíce ve prospěh špatnéhu ZNU ! Šaškárna!

Ienari Tokugawa
Ienari Tokugawa
Level Level
16. 8. 2016 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám tak trochu obavy, že AMD zenem zas tak moc nedožene. Původní plán byl pro zen pouze dorovnat náskok Intelu, ale tady to tak nevypadá. Ale dle jednoho testu nejde soudit, navíc vím jak moc dokázalo AMD buldozery optimalizovat na lepší výkon. Až budou první referenční modely, tak půjde soudit.

Skrew
Skrew
Level Level
11. 8. 2016 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, nove 3D API na rozdil od predchozi generace vyuziji vicejadrove procesory, ale nejsem si moc jisty ze vyuzijou opravdu 8/16 procesorovych jader. To by chtelo i screenshot zatizeni jednotlivych jader CPU, aby jsme mohli posoudit ze test vyuzije skutecne vice nez 4 jadra a AMD tak bylo ve vyhode. Pripadne ze test bezel na 4 HT jadrech AMD ale ve skutecnosti jen na dvou hardwarovych, zatimco u Intelu bylo pouzito ctyr plnohodnotnych jader. Ale v tom druhem pripade by to byla mala revoluce a zas tak blahovy nejsem :)

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
11. 8. 2016 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skrew AotS dle testů využije až 12 jader pod DX12.

Aros
Aros
Level Level
12. 8. 2016 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek Jo no, ale je tam to marketingové "až". V praxi s počtem vláken (která něco dělají) hrozně roste složitost toho SW na naprogramování. Myslím, že těch 12 bude nejspíš malý rozdíl třeba od 6, kdežto rozdíl mezi 6 a 2 bude jistě veliký.

Iguru
Iguru
Level Level
22. 8. 2016 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skrew Ano, určitě po letech svlanatých keců se nikdo nesnaží vytáhnout z AMD špatný ZEN to nejlepší. Věř mi, že tohle bude strop, který se jim podařilo se ZENem dosáhnout. Hold vypadát o na krok vedle

Reklama
Reklama