Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Nový patch pro Fallout 76 přináší staré chyby

31.1.2019, Jan Vítek, aktualita
Nový patch pro Fallout 76 přináší staré chyby
Bethesda v průběhu tohoto týdne přinesla očekávaný Patch 5 pro svůj titul Fallout 76, který dorazil s mnoha změnami herního systému pro lepší vyvážení, vyšší výkon a samozřejmě i s opravami chyb. Problém je ten, že se tím objevily nové i staré. 
Fallout 76 je už řadu měsíců oblíbený otloukánek herního světa, ale nelze zrovna říci, že si to tato hra nezaslouží, zvláště když ani nové patche nedokáží přinést spokojenost mezi hráči. Ti totiž udávají, že nový Patch 5 z tohoto týdne přináší jednak nové chyby a dokonce vrací i některé, jež byly už dříve úspěšně vyřešeny. A jde přitom i o takové chyby, které ukazují spíše na lajdáctví vývojářů než na to, že by měly náhodou vzejít z jiných provedených úprav jako nechtěný, ale vcelku ještě pochopitelný jev. 
 
 
Když přišel Fallout 76 na trh během loňského listopadu, hráči začínali s nosností 155 liber. Jednou z důležitých částí jejich výbavy jsou přitom vlasové sponky (Bobby Pin), které se využívají pro odemykání zámků. Každý z nich přitom vážil 0,1 libry, takže třeba 30 takových sponek se v inventáři rovnalo hmotnosti laserové pistole, což je očividný nepoměr.
 
Bethesda tak přišla s Patchem 4, který byl zveřejněn 10. ledna a snížil hmotnost sponek na 0,001 libry, takže rovnou o dva řády, ale to jen do tohoto týdne, kdy se hmotnost najednou zvýšila na původní hodnotu. Komunita je přirozeně naštvaná a Bethesda se ji snaží uchlácholit, že na problému pracuje. Je samozřejmě otázka, nakolik komplikovaná je změna hmotnosti jednoho jediného předmětu, což mohou nezasvěcení vidět jen jako úpravu vyžadující přidání dvou nul do kódu, ale ten je prý v případě Fallout 76 mimořádně komplikovaný, což ztěžuje i jeho debugging. 
 
Na Redditu se také píše o navrátivší se možnosti duplikace předmětů, což by mohlo opět značně poškodit vnitřní ekonomiku této hry a pak tu jsou další chyby, jako původní tempo respawnu fúzních jader nebo chyba znesnadňující zabíjet PvE nepřátele. Bethesda dle vlastních slov pracuje na nápravě, ale kdy ta dorazí, to zatím není jasné. 
 
Zdroj: VG24