@Milan Šurkala
Jsem přesvědčený, že se pletete, protože Vaše tvrzení prostě nedává smysl. Výrobce přesně ví, jakou potřebuje marži na jednom voze, aby naplnil sny vlastníků akcií. Vše se splní prodejem 2,0/90kW a prodej 2,0/110kW jen představy vylepšuje. Takže za vše zákazník již zaplatil, ano i když souhlasil jen s 90kW jen žije v blahé nevědomosti ... lusknutím za naprosto stejnou výrobní cenu má 110kW. Dost pochybuji o tom, že souhlasem s 90kW mi dávají "slevu", je to právě naopak. Za cenu 90 umějí bez potíží 110 a nestojí je to navíc ani haléř - naopak stojí je to mnohem více, protože píšou mnohem více informací na propagační materiály a také se musí obhajovat proč to tak dělají. Kdyby za cenu 90 prodávali jen a pouze 110kW tak by vše měli jednodušší, zákazník by bylo naprosto spokojený, ale nevydělali by o pár kaček více z toho rozdílu "navíc" ... ne fakt nejde o "slevu". Ano ve své prodejní strategii s tímto mohou počítat a zákazník to může i akceptovat, ale v pořádku to určitě není.