Komentáře

wessan
wessan
Level Level
26. 8. 2009 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No a kdyz zjistim, ze Windows 7 je z uzivatelskeho hlediska daleko i za Leopardem, tak me ten leco smich brzo prejde. Nedavno jsem mel MacBook Pro na reklamaci, dostal jsem nahradni notebook s Windows a po cca 1 roce po switchi uz jsem zapomnel jaka je Windows hruza. Takze tech "krvavych" penez fakt nelituju a MS by musel na Windows 8 hodne zamakat, aby me dostal zpet. Zatim to vypada na dalsi "krvave" penize pri nakupu dalsiho stroje.

wessan
wessan
Level Level
26. 4. 2009 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo tak beru zpet to, ze nejste na te nizke urovni. Jen doufam, ze kvuli ubozakum jako vy nenapadne Apple zavadet neco jako aktivace apod. ktere by pozkozovaly slusne lidi.

wessan
wessan
Level Level
25. 4. 2009 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Urcite ocenite autora tim, ze mu reknete, ze jeho produkt je dobry jen zadarmo? Dejte mi na sebe kontakt, Mam tady spoustu uklidovych praci, za ktere budete ocenen tim, ze je od vas vyuziju a nezaplatim za ne. Vasim ocenenim bude vyuziti uklidovych praci.

S tou sobeckosti mluvte za sebe. Verte nebo ne jsou lide, kteri si SW kupuji.

wessan
wessan
Level Level
25. 4. 2009 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

myslim, ze oznaceni je adekvatni ... na tom SW pracuje spousta lidi, kteri musi byt zaplaceni + firma pri kazdem projektu podstupuje riziko, ze se neco zvrtne a financne to nedopadne nejlepe ... jsou jen 2 moralni a legalni varianty - 1) tuhle snahu neocenite a produkt nebudete pouzivat nebo 2) tuhle snahu ocenite a produkt si koupite
prirovnani k nekomu, kdo se ve stredoveku pokousel mit vlastni nazor je smesne a z vaseho obycejneho sobeckeho chovani se snazite udelat opak ... lide upalovani ve stredoveku se snazili posunout nekam dale ostatni, vy kradete SW jen pro svuj vlastni prospech

wessan
wessan
Level Level
24. 4. 2009 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nemyslim, ze zapocitavaji i SW nainstalovany s porusenim licencnich podminek ... koupil jste si alespon ten Mac OS X?

wessan
wessan
Level Level
10. 12. 2008 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vzhledem k tomu, ze programy pro CUDA se pisi ve specialnim jazyce, tak si napisete program a pak ho podle pres JNI nebo JNA poslete na kartu. Na Google urcite najdete Java wrappery kolem CUDA. Ale nejsem si jisty jesli by nebylo lepsi si ted uz pockat na OpenCL, protoze je oznamena podpora i ze strany ATI a licencni podminky asi zajisti, ze to bude hodne rozsireny standard, ktery budou podporovat vsichni krome MS :)

wessan
wessan
Level Level
24. 2. 2008 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je sice hezke, ze tu mame redukci, ale mohli by uz pomalu dodat i zarizeni pro displayport.

wessan
wessan
Level Level
9. 1. 2008 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co ja si dokazu predstavit je "levny" pocitac slouzici jen k pripojeni na domaci vzdalenou plochu. Pouziti je omezeno na mista s dobrym spojenim, ale myslim, ze by si svou skupinu nasly, i kdyz by to nebyla masova zalezitost. Navic by odpadly problemy se synchronizaci a clovek by mel k dispozici brutalni vykon domaci stanice se solidni vydrzi, za relativne nizkou cenu.

Takova konfigurace s ULV Intelem, 8GB SSD, bez mechanik s 15" LED podsvetlenou obrazovnou s tloustkou kolem 1cm a vydrzi k 10h by byla hodne lakava.

wessan
wessan
Level Level
13. 1. 2007 02:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevidel bych v tom pro Apple problem, i kdyby iPhone neustaly, tak ho pravdepodobne jeste do vydani prejmenuji na ApplePhone (se znakem jablicka misto Apple jako to maji u AppleTV) a jejich prodejnost to nijak neohrozi, navic se jeste telefon ani neprodava, takze jakakoliv skoda ciscu prakticky neexistuje ... nemluve o tom, ze cisco tu ochranou znamku vlastni jenom pro USA a Apple pro zbytek sveta ... navic Apple vlastni znacku iPhone na poskytovani telekomunikacnich sluzeb i v USA (u kazde trademark musite specifikovat pro jaky druh vyrobku nebo sluzby trademark plati)

wessan
wessan
Level Level
8. 1. 2007 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vzhledem k tomu, ze tam jsou procesory Spartan, tak se da ocekavat daleko vyssi vykon pri realnem nasazeni, protoze spartan je pouze programovatelne pole na testovani novych architektur (lze do nej vypalovat ruzne procesory a testovat jak se chovaji)
pokud by se rohodly dany cip masivne vyrabet, tak urcite nepouziji spartan, ale nechaji si vypalit vlastni cip

wessan
wessan
Level Level
27. 11. 2006 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahh mame tu komunistu :). Tak mohl bys mi nasnimat Zemi z vesmiru, kdyz je to tak levna zalezitost?
Penize jsou odmenou za praci a umoznuji vzajemnou vymenu cehokoliv nutneho bez nutnosti barteroveho obchodu, ktery je krajne nepruzny a v podstate zanikl uz ve staroveku.
Vsechny ty fyziky, inzenyry, techniky apod. musel nekdo zaplatit a musel vse prodat za cenu, ktera se mu vyplati. Schopni lide nejsou soudruzi a za svou praci ocekavaji krome jineho i plat, ktery odpovida jejich kvalitam a nezavisi na rozhodnuti UVKSC.

wessan
wessan
Level Level
13. 7. 2006 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uprimne me netrapi, ze operu ma 1-5% lidi, protoze prijmy opery lezi uplne nekde jinde a jedine o co chci je, aby opera mela penize na vyvoj prohlizece ... to ze jsem mezi temi 1-5% beru jako stesti ... protoze pokus pouzivat ff ztroskotal na jeho nepouzitelnosti a na tom, ze to pro me byl v podstate ie ... jinak kazdemu podle gusta
a k tomu podilu: opravdu verite, ze vetsi podil znamena lepsi prohlizec, nebo to vytahujete jen jako jediny argument proti opere, protoze krome pochybnych extensions (nekomu vyhovuji, nekomu ne) zadny nemate?

wessan
wessan
Level Level
8. 6. 2006 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vzhledem k tomu, ze je transmeta absolutne nekompatibilni s x86 (kompabilitu zajistuje nejaka nastavba, ktera morfuje kod a zere vykon), tak se bojim ze ne ... itanium je taky spickovy procesor, ale nekompabilita s x86 ho pohrbila ... je to samozrejme skoda, protoze efficeon je dobry procesor

wessan
wessan
Level Level
11. 5. 2006 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

logiku cim mene uzivatelu tim kvalitnejsi program tu nikdo neuvadel ... jen psal, ze vice uzivatelu neznamena kvalitnejsi program a to je diametralni rozdil ... add zobrazeni v Opere myslim, ze beta 9 je velky skok a asi kazdy webdesigner (nebo co slysim ja od nasich webdesigneru) nema problem s Operou, vetsinou ani problem s FF, ale zdaleka nejvetsi problem je IE ... to ze si nekdo stezuje, ze mu nejede nejaka stranka, ktera je prasacky napsana, je sice pro Operu problem, ale nic to nerika o kvalite jejiho jadra ... jinak zkousel jsem oboji i FF a Operu a FF mi proste prisel jako IE a hledani vhodnych rozsireni me zrovna nenadchlo, protoze abych z toho udelal Opera-like prohlizec tak 1) byla to fuska 2) stejne se mi to nepovedlo 3) hodne to padalo ... jinak kazdemu vyhovuje neco jineho a opravdu nejsem priznivce rozsireni (bezpecnostni chyby a stabilita)

wessan
wessan
Level Level
3. 5. 2006 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je vec ucelu, kazdy s notasem dela jine veci ... napriklad ja cekam na 12"-13" od apple ... protoze notas ma pro me jiny ucel nez stanice (drive jsem mel jeden 15" na vse) ... ale ted chci notas jen abych mel nejaky nastroj, kdyz se neco stane ... a hlavni parametry proto jsou velikost, hmotnost, vydrz
jinak u lcd mi jde spise o rozliseni nez o velikost, protoze na notasu jsem mel 1400x1050 a klidne bych si ted s odstupem vzal i 1600x1200, coz nema rozlisenim daleko od 20" stolniho lcd
jinak apple mes 12" za celkem prijatelne ceny i v cr, tak uvidim

wessan
wessan
Level Level
4. 5. 2006 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

FPU, takrka vsude v 3d grafice se pracuje s desetinnymi cisly, ale myslim, ze je pro vas dulezitejsi dobra graficka karta nez pocet fpu v procesoru

wessan
wessan
Level Level
3. 5. 2006 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

od podlahy nove bylo itanium ... a prave proto se nechytlo :)

wessan
wessan
Level Level
30. 4. 2006 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

aha ... me by se zase celkem libilo, kdyby soucasti jmena byly kodove nazvy, protoze ty ma intel fakt dobre

wessan
wessan
Level Level
30. 4. 2006 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

taky se tesim ... architektura je dost podobna Pentiu III, takze to pentium vpodtate bude ... i kdyz x86 neni zrovna super moderni technologie, takze nevim proc je pro vas ta pentium architektura tak dulezita

wessan
wessan
Level Level
3. 5. 2006 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neco mi rika ze vsechny pixely (na texturovanem trojuhelniku) jsou soucasti textury => pracuje se s texturami
ad nepracuje se ve streamu: vy si vazne myslite, ze si gui posila do pameti zadosti o jednotlive pixely? vite co by to bylo za pocet pametovych operaci? a jake by se nasbiraly latence, nez by se vykreslila 2048x2048 textura? ... ona se vytvori v rasterizatoru maska jejiz logickym soucinem se velmi rychle zjisti adresy potrebnych pixelu a gather se postara, aby dorazili ve streamu s minimalni latenci do shaderu

wessan
wessan
Level Level
2. 5. 2006 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

technologie fast14 umoznuje jen beh na vysokych frekvencich nemyslim, ze ma vliv na to jak principielne funguji shadery a vubec cely proces, ktery probiha na grafickych kartach

na graficke karty se jde divat mnoha zpusoby, od jednoducheho vysvetleni principu (ktere jsou verejne zname), pres nejaky podrobnejsi popis jednotlivych jednotek (ktery je taky relativne znamy), popis usporadani pameti, ktera je dulezitou soucasti graficke karty (taky zname), optimalizacni techniky (komprese textur, efektivni cliping, komprese z-bufferu), vyuziti gfx pro negraficke ucely ... ale kdyby mel nekdo popsat jak presne tohle ma nvidia nebo ati implementovane, tak bude informace hledat horko tezko, protoze je to obchodni tajemstvi ... pana Jiriho Soucka neznam, ale jestli je to nejaky expert na problematiku, tak to muze byt idealni clovek na takovy clanek

pokud muzu doporucit, tak je lepsi materialy o grafickych kartach hledat spise u nvidie, nez u ati, protoze ati sice dokaze udelat rychle cipy, ale co se tyce nejakych sluzeb pro vyvojare/ovladacu/nastroju byla na tom velmi bidne co si pamatuju (uz delsi dobou v c++ nepracuji)

wessan
wessan
Level Level
2. 5. 2006 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MIMD - ano je uvnitr shaderu (sekvence jednoduchych instrukci), ale kde jinde byste ji chtel mit?
ano ... pixely pro pixel shader vznikaji v rasterizatoru (dojde textura ve streamu, vypadne stream pixelu ktere se predaji pixel shaderum), dulezite je ze vsechny tyhle operace jedou streamovane za sebou
ale porad za vas gpu krmi pixel shader streamem pixelu a predava vypadla data dal
uprimne: nevim jestli si nerozumime, ale opravdu jsem nepochopil, na co jste narazel, jestli na to ze jsem do detailu nepopsal cely proces (snazil jsem se to maximalne zjednodusit), nebo jestli je tam nejaka chyba

wessan
wessan
Level Level
2. 5. 2006 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj souhlasim ... je to jen o tom, jak se procesor jevi navenek ... cela "mimd" operace se provede jako sekvence prikazu vertex/fragment programu ... je otazka co je skutecna mimd operace, protoze i CISC instukce se ve finale rozlozi na jednotlive RISC instrukce, ktere se vykonaji sekvencne (jinak to lide zatim neumi) a pokud se CISC provede najednou, tak je to zase jen jedna instrukce ... takze z tohoto hlediska MIMD neexistuje ... za MIMD se tedy obecne povazuje, kdyz sekvence vypocetnich jednotek provede postupne nejake operace na streamu dat ... tak to chapu ja, kdyztak me opravte

wessan
wessan
Level Level
2. 5. 2006 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to i problem architektury, za kazdy hodinovy cyklus musite spocitat jednu stupen pipeline - cim kratsi tyto stupne mate, tim vice muzete procesor taktovat ... amd uz ma celkem dlouho 12 stupnu, netburst zacinal tusim na 25 a koncil kolem 35 ... to znamena ze vypocet operace byl rozdelen na extremne male kroky (kratke stupne pipeline) diky tomu jsou teoreticky uzasne taktovatelne (az na 7-8GHz mozna vic), ale narazi na teplotni barieru ... amd diky dlouhym stupnum pipeline moc taktovat nemuzete, protoze i sebelepsim vhlazenim budou v procesoru nastavat pocetni chyby, protoze nekde se nestihne neco vcas spocitat, tak se dal pracuje se straou hodnotou a chyba se siri ... kolik a jake stupne ma core nevim

wessan
wessan
Level Level
2. 5. 2006 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ano programator se o nacteni pixelu nestara, ale gpu ano ... ten to udela presne jak jsem psal (nacte ohromne mnozstvi pixelu/vertexu/textelu a posle ho do shaderu) ... funkce pricteni svetla uz je dnes realizovatelna prave diky pixel shaderum (dokonce se tak pocitaji stiny - jeste s pomoci cube map a podobne) ... jinak prave vlastnost nacitani pixelu v rade s nulovou latenci (po prvnim pixelu) je nejpodstatnejsi vlastnosti gpu

wessan
wessan
Level Level
2. 5. 2006 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wessan jeste dodam, ze se jedna o MIMD architecturu - Multiple Instruction Multiple Data - tj vice instrukci na vice datech ... znamena to ze na kazdem jednom v pixelu z te rady nactenych (multiple data) se spusti prave programatorem napsany shader (multiple instruction)

Reklama
Reklama