Komentáře

magix
magix
Level Level
27. 6. 2021 07:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Ano, vyzkoušeno na J4105. Tedy health checker, ne preview build...

magix
magix
Level Level
17. 3. 2007 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hawtin Teď nemám PD7 po ruce, takže pro vás mohu udělat jediné - zde: http://myimgs.net/images/hejt.gif máte ATTO Bench RB15. Zápis je u RB15 pomalejší o 15%, čtení o 3%. Na jiném počítači mám čtení u RB15 až 25,954 MB/s (o 5% více), ale zápis jen 16,976 MB/s (o 31% méně!).

magix
magix
Level Level
14. 3. 2007 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@krysarr Mno, buď udělal někdo chybu v rychlostním označení "140x", nebo si ty MB/s cucají z prstu. 140x by bylo čtení cca 21 MB/s, 30 MB/s je 200x. :)

Chtělo by to změřit. ;)

magix
magix
Level Level
11. 3. 2007 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bla, bla, bla... Vyzkoušel jsem pěknou řádku flashdisků a nakonec jsem zakotvil u pogumovaného A-Data RB15. Dnes už to sice není žádný rychlík, ale z odolných flashek je nejmenší a nejlehčí, co se mi dostal do ruky. Narozdíl od Voyageru mu pořádně drží krytka (nosím ho na svazku klíčů). Narozdíl od zde testovaného Jogru (RB1), nemá sklony k lámání se. V podstatě mohu říct, že právě Jogr byl jediný flashdisk od A-Data, který měl vyšší procento úmrtnosti a to z důvodů mechanických - jeho na pohled bytelný obal z měkké pryže svádí k ohýbání, což občas vede i ke zlomení plošného spoje nebo odlomení USB konektoru. Stejně můžete dopadnout, pokud ho budete nosit v kapse. Erbépatnáctek mi prošel rukama kopec, sám mám čtvrtou v řadě, několik jsem jich kupoval do rodiny a zatím žádný problém. Tolik k radám IT"znalce" :D.

Jinak další na řadě u mě bude Voyager GT. Doufám, že už chlapci od Corsairu udělali něco s tou krytkou, jinak ho, stejně jako non GT, budu muset darovat někomu z rodiny ;).

magix
magix
Level Level
11. 3. 2007 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Na sobě má také již od výroby umístěn kuličkový řetízek s malým gumovým štítkem s logem výrobce."

Řekl bych, že ten "štítek" bude tvarem a velikostí totožný s USB konektorem a půjde o onen na obalu proklamovaný "Cap Holder", neboli držák krytky USB konektoru. ;)

magix
magix
Level Level
21. 6. 2006 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť se to nemusí sledovat v počítači. :o)

magix
magix
Level Level
21. 6. 2006 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X-COM No jo, jsem to ale trumbera. %-/

magix
magix
Level Level
21. 6. 2006 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Ovšem zatímco od Zalmanu by se takový výsledek dal očekávat, Thermaltake by měl dle mého názoru předvést daleko lepší výkon."

Tak tuto větu jsem nepochopil. Chce tím snad autor naznačit, že výrobky TT jsou obecně lepší než Zalmany?

magix
magix
Level Level
12. 5. 2006 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rja73 Na ty stačí bohatě VF700-AlCu i na nižší otáčky. Já tím chladím GF6800 400/800.

magix
magix
Level Level
18. 3. 2006 05:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@magix Asi máte pravdu. Bohužel jediné co jsem k tomu našel, je poučka z nějakých skript, že výhodnější je vždy lichý počet, než nejbližší vyšši sudý. Ale nevím proč. Mohl byste zjistit alespoň nějaké všeobecné informace o tomto jevu? Nebo kdokoli jiný? Určitě nebudu sám, koho to zajímá.

Neplatí to jenom pro větráky. Co si tak vzpomínám, tak jsem asi ještě neviděl lodní šroub se sudým počtem lopatek.

magix
magix
Level Level
18. 3. 2006 04:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda svatá. Jen bych dodal, že klasická mřížka z pochromovaného drátu o průměru >1mm není problém. Ale některé ty plechové, rádoby ozdobné...

magix
magix
Level Level
17. 3. 2006 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@starmen Čím více částí způsobujících aero hluk, tím hůře. V tomto případě jde hlavně o náběžnou hranu lopatek, myslím. Takže zjednodušeně - čím více lopatek, tím větší hluk.

Spojitost hlučnosti s lichým/sudým počtem lopatek nevylučuji (ač se mi to zdá nesmyslné), ale určitě to nelze brát takhle obecně.

magix
magix
Level Level
18. 3. 2006 05:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@magix Asi máte pravdu. Bohužel jediné co jsem k tomu našel, je poučka z nějakých skript, že výhodnější je vždy lichý počet, než nejbližší vyšši sudý. Ale nevím proč. Mohl byste zjistit alespoň nějaké všeobecné informace o tomto jevu? Nebo kdokoli jiný? Určitě nebudu sám, koho to zajímá.

Neplatí to jenom pro větráky. Co si tak vzpomínám, tak jsem asi ještě neviděl lodní šroub se sudým počtem lopatek.

magix
magix
Level Level
16. 3. 2006 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Squish Chcete skutečně tichý a přitom velmi spolehlivý větrák? Zkuste Scythe S-FLEX SSF21D...

magix
magix
Level Level
16. 3. 2006 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to mě, přiznám se, vzhledem k estetickým hlediskům ani nenapadlo.

magix
magix
Level Level
15. 3. 2006 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...která ale do většiny skříní nepůjde. Leda tak na CPU.

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nenašel jsem to, ale silně pochybuji, že přesáhne 30CFM. Rozdíl je velmi zhruba takový, jako když pustíte naplno větrník, který dosud běžel na 50% otáčky. Máte-li nějaký regulátor otáček, vyzkoušejte. Je to prostě 2x tolik. A mimochodem 60CFM, jestliže to budete tlačit skrze 70mm otvor, to už je takový slabší fén (bez topné spirály ;o).

Ad fluidní ložisko mrkněte sem:
http://www.tntrade.cz/shop/index.php/article/727
Životnost by měla být zhruba šetinásobná proti kluzným, trojnásobná proti jednořadým a 1,5 násobná proti dvouřadým kuličkovým. Hlučnost jednoznačně nejnižší.

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 07:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

1.) Mod stávající skříně - vrtačka, přímočará pilka, pilník, lihový fix, pravítko, kružítko, líh, vatička (ideální je kosmetický tampon ;o)...

2.) Jestliže stávající skříň neumožňuje modifikaci pro umístění 120mm větroně, výměna za jinou. Výběr kvalitních skříní je dnes značný.

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...S-FLEX SFF21D nebo SCYTHE S-FLEX SFF21F, které by s cenou okolo 400Kč včetně DPH rozhodně napatřily mezi nejdražší. Se svými 800/1600rpm, fluidními ložisky od SONY (S-FBD), speciálně k tichému provozu upraveným pohonem a 150000h MTBF by měly nabízet nepoměrně větší luxus, než kterýkoli větroň v testu. Škoda.

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 21:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...požadavky pro přepravu hovoří o odolnosti až do -40°C."

Případů, kdy se přepravě přizpůsobuje design výrobku je celá řada. Jen si teď nemohu na žádný vzpomenout ;o). Ale vážně, nic víc, než co je v článku, o daném zařízení nevím, takže spekulovat o tom, zda by se musel podstatně měnit design celého zařízení, nebudu.

Ano, o tom "nátrubku" už jsem také přemýšlel a popravdě mě jiný účel nežli plnění také nenapadá. Jenom mě mate, že z kontaktní strany to vypadá jako jeden kus.

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně jsem, vzhledem k designu a osazení současných komponent, zastánce alespoň jednoho 120mm větroně ve skříni, ideálně ve zdroji, pokud možno SCYTHE S-FLEX SFF21D. Jinak se bohužel životnost současných MB (a nejen jich) při pasivním chlazení rapidně snižuje.

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jistě, ale pochybuji, že kvůli lodní přepravě je ve specifikaci -40C. Leda by to chtěli vozit i tučňákům :o). Spíše bych řekl, že jde o to, aby zboží přestálo jakýkoli běžný způsob dopravy. Ale klidně se nechám poučit.

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všiml jsem si...
...pozdě :o)

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@magix Ehm, jak se sem vkládají funkční odkazy?

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"...nadšenci dokáží využít chladící výhody kapaliny, ale pro normálního uživatele kterej chce výkonej/tichej počítač je to blbina."

Při použití stávajících technologií (Si) existuje jediný způsob, jak spojit vysoký výkon a ticho. Tím je bohužel stále chlazení kapalinou. Perspentivní by moly být i heatpipe, ale ty jsou zatím v rozkvětu. Ačkoli nějaké vlaštovky už se objevily - více<a href="http://www.tntrade.cz/shop/index.php/article/728">ZDE</a>.

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@magix Ehm, jak se sem vkládají funkční odkazy?

magix
magix
Level Level
14. 3. 2006 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silně pochybuji, že toto zařízení bude mít dostatečný čerpací výkon pro přidání dalšího chladicího bloku, či snad dokonce rozdvojky. Proberte se, člověče.

Reklama
Reklama