Následující komentář není kritikou autora a ani testu, pouze doufám, že přispěje ke zkvalitnění dalších testů. Nemám samozřejmě motivaci zlepšovat konkurenci, ale zase bych nerad, aby čtenáři u nás v diskuzi nadávali, že na déle zavedeném webu něco vychází zcela opačně.
Krom drobností, jakože dva konektory nemusí být pro třícestný, ale i čtyřcestný CrossFireX anebo toho, že Fallout 3 skutečně není DirectX 10 hrou, bych rád autorovi poradil, aby u her napsal nastavení a lokaci při které testuje. Pár screenshotů s krátkým komentářem by to myslím spravilo.
Takhle, když předloží výsledky, které se rozchází s většinou jiných webů (konkrétně: Call of Duty: World at War jinde svědčí GeForce, Fallout 3 bez MSAA je většinou těžce limitován CPU, a proto zde škálování bez AA překvapuje, v H.A.W.X. jsou naopak jinde rychlejší Radeony /zřejmě u nich nebyla zapnuta podpora DirectX 10.1/, Stalker: Clear Sky bez MSAA svědčí více GeForce, teprve s MSAA /což není tento případ/ by měly díky DX10.1 vést Radeony...), se logicky vystavuje kritice. Ty matoucí grafy se špatným sčítáním by šlo vyřešit třeba použitím pruhů dvou (pro každou kartu).
Nechápu ten graf spotřeby: ty desky s int. grafikou jsou v recenzi desky, kde je použita 8800 GTS docela matoucí. Asi by bylo lepší udělat ten graf stručnější.