profile-image

elpsycho

elpsycho
Registrace 19. 11. 2006
ID 3672323732
Level
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Komentáře

elpsycho
elpsycho
Level Level
25. 1. 2014 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elpsycho Chraň bůh aby na každou takovou kravinu existovalo zařízení proboha. Pokud firma bude dlouhodobě vyrábět nekonkurenceschopný šmejd, trh ji pohřbí. Dokud do toho nebudou zasahovat nějaké dotace, kvóty, směrnice. Zákazník je snad automaticky nesvéprávný že má zodpovědnost za nákup přenášet na nějaký úřední aparát? Při realizaci tvých myšlenek pak bude slušný prodejce chtít prodávat sestavu, seskládá ji funkčně, kvalitně podle svých zkušeností, ale bude se muset otravovat aby nějakým měřením certifikoval, že odpovídá takové směrnici co navrhuješ. Certifikace bude stát zas nějaké dodatečné peníze atd. Lidi neblbněte.

elpsycho
elpsycho
Level Level
24. 1. 2014 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elpsycho Stejně ani Gold nezaručí, že to není šmejd co se týče kvality napájení. Moje hlavní myšlenka ale byla taková, že nejvyšší sovět uchopil problém tradičně z opačného konce. Logické je začít s úsporami tam, kde s minimálními náklady dosáhnu největšího zlepšení. Ne tlačit výrobce (aut, hardwaru, spotřebičů, záchodů...) k astronomicky drahému vývoji monstrózně komplikovaných řešení, která mají obstarat posledních pár procent úspor. A pouze za cenu potlačení nejdůležitějších funkčních vlastností těch výrobků. Kéž by raděj upřeli pozornost třeba na...(vymýšlím nějakou zvrhlost)...třeba na energetickou náročnost flashových reklam. Jinými slovy, ať se demence s demencí vybije navzájem, a nedělá bordel v tom, co funguje.

elpsycho
elpsycho
Level Level
24. 1. 2014 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@durib Dej pokoj s dlašíma nařízeníma a směrnicema, jako by jich nebylo dost. Nakonec to skončí jako všechny podobné intervence, viz. spotřeba aut, kdy optimalizace pro test je z velké části na úkor spotřeby reálné. Máme zdroje s účinností kolem 80%., což je velice dobrý standard. Je pak už naprosto zanedbatelné, jestli má zdroj účinnost bronze nebo gold, jsou to jednotky procent. Aby za to zákazník platil nějaké stokoruny navíc které se mu za dobu životnosti ani nevrátí je nesmysl.

elpsycho
elpsycho
Level Level
24. 1. 2014 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elpsycho Stejně ani Gold nezaručí, že to není šmejd co se týče kvality napájení. Moje hlavní myšlenka ale byla taková, že nejvyšší sovět uchopil problém tradičně z opačného konce. Logické je začít s úsporami tam, kde s minimálními náklady dosáhnu největšího zlepšení. Ne tlačit výrobce (aut, hardwaru, spotřebičů, záchodů...) k astronomicky drahému vývoji monstrózně komplikovaných řešení, která mají obstarat posledních pár procent úspor. A pouze za cenu potlačení nejdůležitějších funkčních vlastností těch výrobků. Kéž by raděj upřeli pozornost třeba na...(vymýšlím nějakou zvrhlost)...třeba na energetickou náročnost flashových reklam. Jinými slovy, ať se demence s demencí vybije navzájem, a nedělá bordel v tom, co funguje.

elpsycho
elpsycho
Level Level
25. 1. 2014 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elpsycho Chraň bůh aby na každou takovou kravinu existovalo zařízení proboha. Pokud firma bude dlouhodobě vyrábět nekonkurenceschopný šmejd, trh ji pohřbí. Dokud do toho nebudou zasahovat nějaké dotace, kvóty, směrnice. Zákazník je snad automaticky nesvéprávný že má zodpovědnost za nákup přenášet na nějaký úřední aparát? Při realizaci tvých myšlenek pak bude slušný prodejce chtít prodávat sestavu, seskládá ji funkčně, kvalitně podle svých zkušeností, ale bude se muset otravovat aby nějakým měřením certifikoval, že odpovídá takové směrnici co navrhuješ. Certifikace bude stát zas nějaké dodatečné peníze atd. Lidi neblbněte.

elpsycho
elpsycho
Level Level
26. 9. 2012 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief MP550, dva měsíce po záruce zčistajasna chyba B200: přehřátí tiskové hlavy. Stejně a v podobném období po uplynutí záruky dopadli mnozí majitelé různých modelů Canon. Jedna věc je programovat životnost výrobku záměrným poddimenzováním některé části, na to už je člověk v dnešní době zvyklý - pak aspoň těm, kteří používají přístroj zřídka, může vydržet dlouho. Zároveň k tomu je potřeba jistá invence, vymyslet ho tak, aby při typickém použití přečkal záruku, ale ne zbytečně o moc. Ale naprogramovat softwarově že v čase: datum výroby+doba záruky+několik týdnů bude přístroj zablokován chybou, to už je opravdu výsměch. Značka Canon u mě definitivně skončila, po problémech s digitálním foťákem stejné značky byla tohle poslední kapka a definitivní potvrzení, že už se nejedná o stejnou společnost, která vyrobila náš úžasný, 25 let starý a dodnes funkčí foťák.

elpsycho
elpsycho
Level Level
4. 6. 2012 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Misacek Tak úplně jsi nepochopil co zamená herní zaměření. Hardcore hráči rozhodně nejsou ti, kteří hrají v singleplayeru poslední herní novinky na max. detaily a kochají se. Jsou to spíš takoví, co delší dobu pilují schopnosti v profláklých střílečkách nebo závodech a hrají v multiplayeru proti ostatním. Mám daleko do nějakého progamera, ale závody si nastavuju do detailů, abych se pohodlně nad těma 120 fps držel. Jinak mám pokažený celý zážitek ze hry, v singlu nebo v multi, to je jedno. Při nižším fps jednak vidím, jak je to neplynulé obrazově, ale hlavně celá hra pak reaguje moc pomalu na to, aby člověk mohl jet opravdu rychle. Když se mi občas nedopatřením přepne hra do 60 Hz módu, poznám to na první pohled. Další věc je, že nezávisle na fps ta frekvence monitoru pomáhá minimalizovat rozdvojování hran. Viděl jsem LCD, které byly co do rozdvojování hran lepší než můj Samsung 2233RZ v 60 Hz módu, ale v po přepnutí na 120 Hz už je úplně v jiné lize než jakýkoliv 60 Hz monitor. Pořád jde pozorovat nějaké rozdvojování hran, ale už mě z toho po delší době nebolí hlava a neslzí oči tak jako s jakýmkoliv LCD předtím.

elpsycho
elpsycho
Level Level
15. 3. 2011 17:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Nebo prostě snížit detaily, aby grafika nebyla limitem...

elpsycho
elpsycho
Level Level
6. 10. 2010 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seryfr Tak to radši zůstanu u staré verze, jelikož ty přidané checkpointy zavazí ve stopě.

elpsycho
elpsycho
Level Level
5. 10. 2010 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skok za mantinel byl jasný, i když haluzový, ale mezi těma kaktusama lol, to mě nenapadlo :)

elpsycho
elpsycho
Level Level
26. 9. 2010 04:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@boboe Při počítání potřebného výkonu zdroje nás sice účinnost nezajímá, ale protože se měří zásuvkovým wattmetrem, skutečná spotřeba sestavy bude opravdu ještě o ty ztráty na zdroji nižší.

A k doporučovaným výkonům - zdroj musí taky pokrýt krátkodobé špičky, které wattmetr ani neukáže. Viděl jsem jen jediný test kde s vychytaným vybavením měřili přímo průběh proudu na vodičích zdroje. Spotřeba ve špičkách byla ještě vyšší než ta naměřená už se ztrátama zdroje zásuvkovým wattmetrem.
Krom toho z hlediska dlouhodobého provozu je dobré mít rezervu.

elpsycho
elpsycho
Level Level
17. 7. 2010 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@husky14 Jenže autosave se pojmenuje jinak než manuálně uložený replay, proto to musíme přejmenovat abysme dosáhli toho co chcete.

elpsycho
elpsycho
Level Level
11. 7. 2010 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@miraklaban79 Však ono se to i jede skoro celé naplno. 53 jde bez jakýchkoliv zkratek...

elpsycho
elpsycho
Level Level
11. 7. 2010 17:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Ani nebude :) S autem s maximálkou 200 km/h taky nejde ujet 200 km za 53 minut. Limity hry jsou dané a 46s je úplně mimo ně.

elpsycho
elpsycho
Level Level
10. 7. 2010 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jde vidět jen že jsi hlupák;)

elpsycho
elpsycho
Level Level
19. 2. 2009 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to na výrobci desky kolik jí osadí, nejčastější velikost asi bude 128 MB, ale můžete se setkat i s 64 MB nebo s úplnou absencí SidePort paměti.

elpsycho
elpsycho
Level Level
19. 2. 2009 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, máte pravdu, technologicky je HD3200 totožná. Buňky v kolonce název videotechnologií mají být u všech čipsetů od toho kterého výrobce sloučené, bude to opraveno.

elpsycho
elpsycho
Level Level
19. 2. 2009 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za upozornění, opraveno;)

elpsycho
elpsycho
Level Level
30. 1. 2009 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To by mě taky zajímalo, všechny moje klávesnice měly problém už při 3 tlačítkách, resp. vždycky funguje šipka doprava+2, ale s levou šipkou zvládne už jen 1 další tlačítko.

elpsycho
elpsycho
Level Level
2. 9. 2008 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

My to nechtěli říkat nahlas že Intel vyrobil perpetum mobile.

elpsycho
elpsycho
Level Level
2. 9. 2008 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@shinigami Jestli bude potřeba víc výkonu než má Atom, pak ten Athlon dává výborný smysl, ale při použití do internetového stahovadla se může hodit spíš těch pár ušetřených stovek, miniITX provedení a menší spotřeba.

elpsycho
elpsycho
Level Level
30. 7. 2008 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda, šotek eliminován;)

elpsycho
elpsycho
Level Level
2. 7. 2008 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tv Tak teď se velmi stydím :)

elpsycho
elpsycho
Level Level
2. 7. 2008 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel letos to asi ještě nebude. Ale pro zajímavost - na jednom britském eshopu uvádí datum vydání 27.3.2009:
http://www.play.com/Games/PC/4-/5984705/Diablo-III/Product.html

elpsycho
elpsycho
Level Level
5. 7. 2008 05:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elpsycho No, já se přiznám že už z toho taky nejsem příliš moudrý, v datasheetu ICH10 je pod tabulkou Matrix Storage, ve které je u ICH10 base v políčku AHCI napsáno No dodatek, že AHCI funguje na základním ICH10 s příslušným driverem a konfigurací. Psal jsem na support Intelu co si pod tím přesně představují.

elpsycho
elpsycho
Level Level
2. 7. 2008 23:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elpsycho P43 se podle dostupných materiálů liší jen absencí podpory pro dvě grafiky a technologie Extreme Tuning. Když se ale podívám na konkrétní desky - např EP45-DS3 a EP43-DS3, tak druhá jmenovaná je levnější jen o cca 200,-, ale schází ji proti EP45 druhá síťovka, 2 fáze napájení CPU, má horší zvukovku. Tady asi cesta k ušetření nevede. Jinak - neřekl bych že jakákoliv deska umožní nějak zásadně snížit napětí než jste měl teď s DS3, ať už bude jakkoliv drahá.

elpsycho
elpsycho
Level Level
2. 7. 2008 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@elpsycho Ano, ale vy máte ICH9R, to AHCI umí narozdíl od ICH9.

Reklama
Reklama