Zaprvé srovnáváte tradičně nejsilnější a nejslabší čtvrtletí. Meziroční propad je 13% a ne váše nesmyslné mezikvartální srovnání. Q1 je téměř vždy podstatně slabší než předcházející Q4. A pokaždé se našel nějaký novinář, co tvrdil, že ten propad je kvůli Muskovi. Rok co rok. Lidé prostě kupují auta koncem roku a ne počátkem.
Zadruhé hlavní důvod propadu je uvedení nové verze jejich nejprodávanějšího modelu. Spousta lidí prostě čekala na vydání nového modelu. I přesto všechno se jednalo o velice nizký meziroční propad. Mnoho analytiků očekávalo propad kolem 30%. Spousta automobilek měly větší meziroční propady a Muska k tomu nepotřebovaly.
Taky jste ignoroval že nový Model Y se stal v Číně nejprodávanějším autem za měsíc Březen.
@shall
Například loni byl Q4-Q1 propad o 21% a meziroční o více než 9%, tedy téměř stejně jako letos. Bylo to tím, že se tehdy obnovoval Model 3, zatímco letos jejich ještě prodávanější Model Y.
Nesdílel žádný Deep Fake. Pouze narator viea měl její hlas. Konkrétní úryvky Kamaliny stupidity byly čistě její a video bylo označeno jako Parodie. Parodie neporušuje pravidla X.
Ukradl sice 10 miliard dolarů, ale omluvil se, tak to hoďme za hlavu :D
je až neuvěřitelné, že většina amerických médií ho vyloženě omlouvá a dělá z něho chudáčka místo zloděje. Tenhle chlap má sedět ve vězení a místo toho jezdí na placené konference pod hlavičkou New York Times. Jestli to nebude mít něco společného s tím, že byl druhý největší dárce Demokratické strany USA.
Sice tu píšete že NHTSA vyšetřuje autopilota ve 273 případech, ale pokud neuvedete i číslo, kolikrát jej označilo za viníka nehody, pak je takové číslo bezvýznamné. Já vím pouze o několika případech, kdy byl na vině skutečně autopilot a ty už jsou velmi staré. Já chápu, že dávat autopilota do souvislosti s nehodami je čtenářsky zajímavé a novináři to rádi dělají, protože se jedná o snadný clickbait, ale v absolutní většině případů tyhle nehody proběhnou médii, dávají se do souvislosti s autopilotem a když se o pár měsíců později zjistí, že s tím autopilot neměl nic společného, tak to už většina médií neprezentuje.
Dokonce i dnes píšete že autopilot může mít problém s motorkáři, jako by se jednalo o nějaký trend a přitom minimálně v jednom případě na autopilota nic neukazuje.
Ona ta pokuta miliardy dolarů hrozí i Twitteru a navíc vyšetřování SEC a soudní stíhání, pokud se potvrdí, že si Twitter cucal čísla pro akcionáře z prstu. Navíc přímo podle pravidel SEC, není nakupující povinen nákup dokončit, pokud se prokáže, že zásadní informace pro investory byly nepravdivé
To co mě vadí na podobných testech je, že obvykle schválně vypínají DLSS. Já chápu, že se snaží vytvořit shodné testovací podmínky, ale jako hráče by mě zajímalo jaké jsou reálné výsledky a s vypnutím technologie, která mnohdy přináší 20-30% výkonu navíc jsou podobné testy bezvýznamné.