profile-image

polygon

polygon
Registrace 22. 11. 2005
ID 3861082257
Level
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Komentáře

polygon
polygon
Level Level
5. 5. 2008 11:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

<cite>takze zatimco Intel + Nvidia masivne vydelavaji na produktech s vysokou marzi, tak AMD a ATI paberkuji prodavanim zastaralych technologii pod cenou</cite>

A jsi si jisty ze to tak je? Nemam na mysli cenovou politiku, ani vyrobni proces, ale to, ze by vyrobce vydelaval nejvic v highend segmentu. Pokud vim, tak se nejvice prodava lowend a i pres nizkou marzi prinasi nejvic zisku. Opravte me jestli se pletu.

polygon
polygon
Level Level
5. 5. 2008 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jj, mainstream maji pekny. Na to jaksi nvidia pozapomela, ze highend je prestizni, ale to co se prodava (a co vydelava) je mainstream.

polygon
polygon
Level Level
5. 5. 2008 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdy jsi naposled slysel MS navazet se do apple?

polygon
polygon
Level Level
8. 4. 2008 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prave ze ne. Windows 7 maji zcela jine jadro - MinWin, oddelene od zbytku systemu, vice napr. na http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7. To co bude zrejme stejne, nebo jen lehce vylepsene je tech zbyvajicich nekolik GB "omalovanek".

polygon
polygon
Level Level
7. 4. 2008 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Visty nemely nikdy vyjit. Windows 7 naproti nim budou bomba. Konecne spravne napsany system.

polygon
polygon
Level Level
31. 3. 2008 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TN nema zadna pozitiva. NENI rychlejsi nez IPS nebo MVA/PVA, jen se u nich udava jina hodnota pro rychlost. Ma hnusne barvy, neda se na nej divat ze strany, ma maly kontrast, pripadne velky dynamicky kontrast, kterym se maskuje nizky skutecny kontrast. Dale VSECHNY panely bez vyjimky maji inputlag, nezavisle na technologii, ale jednotky ms nejsou nijak tragicke, aby clovek ve FPS nemohl davat headshoty.
Pokud jde o pouziti TN ve hrach, to je uplny nesmysl. Na hry je potreba kvalitni zobrazeni - vysoky kontrast, slusne barevne podani a to TN nesplnuje.
Tak uz to konecne pochopte, ze TN je proste jen low a hodi se jen k low end sestave. K bezne mainstream sestave na praci/hry je treba koupit i mainstream technologii mva nebo sips.

polygon
polygon
Level Level
10. 8. 2006 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.virusmyth.net/aids/

polygon
polygon
Level Level
11. 8. 2006 20:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polygon Hadam, ze na ten link se nikdo ani nepodival (: Mno, kazdopadne aids jsou jenom velky $, vsechno to pumpovani penez na "boj proti aids", pry smrtelne nelecitelne epidemii obrovskeho rozsahu, ktera ale porad ne a ne vyhubit populaci, nebo se doopravdy rozsirit...
Ze to porad nikomu neprijde divny...

polygon
polygon
Level Level
24. 4. 2006 20:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm... a myslis, ze se kaso02 ptal na teplotu kterou "relativne lehko zjistil" primo z jadra, nebo mu ji rekla deska? Kdyz mu radis ze je 73 st. C v pohode, bylo by asi dobre nejdriv vedet o jakou teplotu vlastne jde, ne?

polygon
polygon
Level Level
24. 4. 2006 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze si protirecis. Na jedne strane "teplota sa meni radovo o 20C v zlomku sekundy v zavislosti na zatazi", ale ted tvrdis, ze "Pokial je tepelna vodivost nizka, tepelne rozdiely mozu byt velke". Jak by to ale mohlo byt mozne, ze procesor vlivem velke produkce odpadniho tepla pri zatezi zvysi svou teplotu o celych 20 st. C a pak po pominuti zateze toto teplo preda behem zlomku sekundy, tak ze teplota opet klesne o 20 stupnu a ZAROVEN ma nizkou tepelnou vodivost? To se prece vylucuje.
Nevim, ale prenaset az cca 150W vykonu u soucasnych nejzhavejsich cipu, to o spatne vodivosti nevypovida.

polygon
polygon
Level Level
23. 3. 2006 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teoreticky by nemelo byt az tak narocne distribuovat zatez fyzikalnich vypoctu mezi CPU a GPU a docilit optimalniho vyuziti sestavy. Snad to chlapci navrhnou nejak solidne.

polygon
polygon
Level Level
2. 1. 2006 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No treba u nas se abit pokud vim minimalne pul roku prakticky vubec nedal sehnat...

polygon
polygon
Level Level
13. 12. 2005 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me by hlavne zajimalo v jakem ohledu to jakoze NENI plne funkcni pocitac? Kdyby neslo o bussiness, rekl bych, ze jde o urazeny ego nevyvinutyho pitomce.

polygon
polygon
Level Level
25. 11. 2005 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, kdyz je to nestabilni, tak podlozit hranu kolickem. V pripade tuhnuti ponorit na chvili do hrnce s teplou vodou (:

polygon
polygon
Level Level
24. 11. 2005 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

uz asi no comment, stejne je to OT.

polygon
polygon
Level Level
23. 11. 2005 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne, kdepak, to neni rusenim, to je smejdskou katodou. Delaji to tady vsechny monitory na vsech sestavach (4 kusy)

Zkratka neni duvod dell zboznovat, ale samozrejme jej ani zatracovat. Jen delaji business.

Vyhodou dellu je, ze je obrovsky a muze si dovolit nabizet rozsahly support. Ale takovych assembleru je taky vic. Proto rikam. JEN assembler.

A se slusnejsim serverem se da imho jen obtizne slapnout vedle od jakehokoli vetsiho vyrobce.

polygon
polygon
Level Level
22. 11. 2005 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, s tou kvalitou to nebude zase tak horke. Spis nabizi jako kazdy spektrum produktu od shitu po hi-end. Ja zrovna koukam na 19" monitor koupeny s dell sestavou (s logem dell, koupeny od dellu) a muzu rict ze takovy kram jsem jeste nevidel. Oznacim radek textu a za nim je bila smouha, proste ke zbliti. Tohle jsem nevidel ani v dobach, kdy jsem mel pocitac pripojeny k televizi (: Mame tu v praci techhle sestav nekolik a 2 tyhle monitory uz po pul roce chciply.
Tohle mi teda s povestnou kvalitou dellu moc nesedi...
Dell je proste jenom assemler, no more, no less.

polygon
polygon
Level Level
23. 11. 2005 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

IMHO vubec nejde o detaily reseni CPU, ale o fakt, ze pro VYUZITI CPU vubec budou muset delat engine multithreadovy. S tim dnes nemaji vyvojari zkusenosti a proto se brani portovat hry na PS3. Je samozrejme mozne hry na cell portovat i jako jednothreadove, ale vykon pujde dolu. U jednodussich her to vadit nebude, ale kdo si koupi PS3 kvuli "tetrisu"? (:
IMHO ale prechod na multithreaded enginy stejne probehne. Je jen otazka, jestli to neni prilis brzy prave pro sony - dalsi ne uplne stastne rozhodnuti.

polygon
polygon
Level Level
25. 11. 2005 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cerpadlo je z levne rady ponornych akvaristickych cerpadel a je namontovano ne zrovna idealne. Kdyz dela problemy, imho by bylo lepsi odsroubovat ho z toho drzaku a nechat ho nasazene volne ve vode na kusu hadicky at neprenasi vibrace do dela reseratoru. Ja pouzivam obdobny model, eheim compact 600 (stavitelny prutok, max 600l/h, imho lepsi kousek) a ve svem home-made systemu ho mam uchyceny volne, je trvale zapnuty a spim s hlavou pul metru od nej (: Jedine co je slyset je lehke vrneni, ktere nijak nerusi.

Reklama
Reklama