Komentáře

Mem_
Mem_
Level Level
9. 8. 2011 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jistě, folder je tu odjakživa, directory se nikdy nepoužívalo, že...

DOSové příkazy DIR (pro výpis obsahu ADRESÁŘE) a MKDIR (pro vytvoření ADRESÁŘE) tedy taktně nebudu zmiňovat...

Mem_
Mem_
Level Level
9. 1. 2010 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne úplně ideální pohyb pozoruju i u své drátové laserové RX1000. Se starou MX310 jsem neměl problém hrát hry i precizně pixel po pixelu editovat, s RX1000 jsem dlouho hledal takové nastavení akcelerace (nejdřív jen v MS ovladači, pak i v Logitech SetPoint), aby to bylo aspoň trochu použitelné, a i tak při malém pohybu je to občas utrpení (někdy se nepohne vůbec, jindy poskočí o víc než bych chtěl). Plus je tam zprasené to klikání na kolečko... další myš si budu muset rozhodně zkoušet na místě a nespoléhat na to, že jsem byl doposud s Logitechem spokojený a zhoršit se to nemůže. Může, bohužel...

Mem_
Mem_
Level Level
3. 12. 2009 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 Mám drátový Logitech RX1000 s laserovým snímačem (v eshopech kolem 400 Kč) a mačkání kolečka myši je bohužel katastrofa, protože tam očividně používají oba mikrospínače, které slouží pro naklápění kolečka (které se mi jinak líbí a využívám ho), a stisk je tak hodně nejednoznačný, někdy nesepne vůbec, jindy právě zareaguje jako naklopení...

Nakonec jsem to pořešil tak, že jsem prostřední tlačítko přemapoval na tlačítko hned pod kolečkem (nějaká lupa), asi po týdnu jsem si na to zvykl (a dokonce mi ani nevadí když přejdu na vedlejší PC s Logitech MX310, kterému mačkám kolečko standardně)

Mem_
Mem_
Level Level
1. 10. 2009 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mem_ O té technologii (2 obrazovky, oficiální cena po přepočtu z USD) jsem psal určitě i já v diskuzi na zive ;), protože jsem to celkem studoval. A k tomu monitoru už je balení 3 kusů brýlí zdarma, a další stojí právě jen pár desítek (stovek) Kč, protože to jsou jen pasivní skla! (Ty tisíce korun si pleteš asi právě s těmi aktivními shuttered glasses jako je řešení nVidie v článku). Seznam podporovaných her mají na webu (viz níže), a jak jsem četl tuhle recenzi k nVidii, tak s podporou na tom jsou minimálně stejně ;)
http://www.iz3d.com/compatible

Mem_
Mem_
Level Level
1. 10. 2009 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h0nza7 Tak neřeš tohle předražené řešení nVidie s blikajícími brýlemi a kup si iz3D 22" LCD polarizační monitor, ke sledování stačí pasivní polarizační brýle. Oficiálně to v ČR bohužel zatím nikdo neprodává, nejbližší autorizovaný prodejce je v Německu, ale lidi si to běžně objednávají online z US a i reklamace tak řešili bez problémů (když pominu nutnost to balit a posílat...)

Mem_
Mem_
Level Level
1. 10. 2009 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mem_ O té technologii (2 obrazovky, oficiální cena po přepočtu z USD) jsem psal určitě i já v diskuzi na zive ;), protože jsem to celkem studoval. A k tomu monitoru už je balení 3 kusů brýlí zdarma, a další stojí právě jen pár desítek (stovek) Kč, protože to jsou jen pasivní skla! (Ty tisíce korun si pleteš asi právě s těmi aktivními shuttered glasses jako je řešení nVidie v článku). Seznam podporovaných her mají na webu (viz níže), a jak jsem četl tuhle recenzi k nVidii, tak s podporou na tom jsou minimálně stejně ;)
http://www.iz3d.com/compatible

Mem_
Mem_
Level Level
15. 1. 2009 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak po výskytu stejné závady 3x po sobě můžete myslím odstoupit od kupní smlouvy... a koupit si třeba TyTN II ;)

Mem_
Mem_
Level Level
13. 11. 2008 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeden DVI je rozhodně mínus, spousta lidí používá dva monitory

Mem_
Mem_
Level Level
27. 8. 2008 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že váš to baví, to sebemrskačství Čechů je až dojemné... když už tady urážíte, měl byste odkaz na ten článek, ze kterého autor údajně opisoval, aby si lidé mohli udělat vlastní názor? Takovéhle výkřiky jsou jinak o ničem

Mem_
Mem_
Level Level
27. 8. 2008 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ten obrázek rasterizace je samozřejmě tendenční - i tady jsou a běžně se používají metody pro odlesky a stínování

Mem_
Mem_
Level Level
27. 8. 2008 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborný článek, srozumitelně podané informace, díky. K doplnění chybek od diskutujícího nahoře bych ještě upozornil na "potencionální"

Mem_
Mem_
Level Level
25. 8. 2008 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief Děkuji, právě to, že u některých tabletů je to spoždění znatelné jsem četl, a velký inputlag by to potom ještě zhoršil. A člověk to vidí i u některých dalších dotykových displejů (třeba v PDA, iPhone, MS Surface je ta latence na videích znatelná a kazí dojem z ovládání v reálném čase. A vlastně nemusíme chodit daleko, před pár dny jsem u vás na SH četl recenzi touchpadu s displejem Genius G-Pen kde to bylo také zmíněno). Jinak souhlasím, že pro předpokládané využití tohoto panelu to nebude asi představovat problém, zvlášť když v tomhle případě inputlag není

Mem_
Mem_
Level Level
25. 8. 2008 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Inputlagem naštěští panel netrpí. U tohoto typu "monitoru" je to však stejně asi jedno"

Tak to bych zrovna řekl, že u tohoto monitoru to jedno není, pokud má dotykovou vrstvu a je žádoucí, aby kurzor sledoval pohyb prstu v reálném čase. Z té dotykové vrstvy jste nevnímal nějaké spoždění?

Mem_
Mem_
Level Level
17. 8. 2008 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ziminix Jo, jde to lehce nožíkem. Sundané už to mám, ale ke konektoru jsem se ještě nedostal. Zkusím ho možná vydlabat/odvrtat aniž bych ho rozřezával a jen to tam vložit a vlepit vteřinovým

Mem_
Mem_
Level Level
17. 8. 2008 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ziminix Vidíš, to jsem se ani nedíval. Ty teoretické rychlosti ale mají špatně, já jsem teď udělal pokus s uložením a přečtením jednoho 500MB souboru (USB2, XP Home SP3) a rychlost zápisu mi Salamander ukazoval 4,9 MB/s a čtení 18,2 MB/s, to se docela dá

Mem_
Mem_
Level Level
17. 8. 2008 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já kupoval tuhle:
http://interlink.tsbohemia.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=71069

Mem_
Mem_
Level Level
15. 8. 2008 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve výčtu mi chybí trochu kutilského přístupu, sám si teď dělám stylový flash disk podle tohoto návodu:
http://www.evilmadscientist.com/article.php/usbkey

Mem_
Mem_
Level Level
23. 6. 2008 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už se bavíme o starém seriálu, tak by nebylo do věci zmínit také chystaný nový, kde pilotní díl už vyšel (http://www.csfd.cz/film/227767-knight-rider/)

Mem_
Mem_
Level Level
1. 5. 2008 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně je to nesmysl, moc velká zátěž pro ruku. S myší se jezdí na stole a odpočívá, u svisle postaveného monitoru bys ruku musel držet pořád ve vzduchu. Použitelné to je ještě tak u PDA, kde ho držíš skoro vodorovně a děláš jen malý pohyb zápěstím

Mem_
Mem_
Level Level
18. 1. 2008 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na té tmavě modré až bledě modré jak píšeš původně je to vidět víc, ale otázka je, co je lepší. Na mém starém LCD když na něj ten obrázek přetáhnu, tak sice dithering tolik není, ale zase je vidět spíš svislé pruhy barev. Na tom LG zblízka dithering vidíš, ale působí to víc plynule, když sedíš v normální vzdálenosti (to je asi daň za velikost pixelu v porovnání s 20" 1680x1050)

Mem_
Mem_
Level Level
18. 1. 2008 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže zkusil jsem to přesně jak píšeš, dal jsem gradient od 0,0,0 do 0,255,0 na celou šířku obrazovky 1680 pixelů (dal jsem zelenou místo modré, protože na tu je oko nejcitlivější a tak by měly být problémy nejlépe vidět. Pak jsem zkusil i modrou a tam to skutečně bylo neznatelné). V mém aktuálním nastavení u zelené skutečně byly místy proužky, kde dithering nestíhal (nepůsobilo to plynule). Přepínal jsem f-Engine mezi zobrazením pro Video, Text a User, a tam když jsem nastavil mód sRGB, pruhy zmizely a dithering je naprosto plynulý, a asi i gamut tímpádem největší. V ostatních režimech se asi barvy přepočítávají softwarově a to snižuje celkový gamut. V sRGB teď nemám problém ani s grafikou a úpravou fotek. Kdyby byl zájem, můžu zkusit ten rozdíl v módech u toho přechodu nafotit, i když nevím, jak by si s tím kompakt poradil. Takže když to shrnu, zdá se mi obraz velice dobrý a v sRGB ten dithering slušný (když si vezmeme, že pořád jde o 6-bit barvy)

Mem_
Mem_
Level Level
18. 1. 2008 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

227 jsem neviděl, 226 mám ale před sebou a v porovnání s 2 roky starým 19" TN panelem který mám hned vedle jako sekundární monitor je to řádově lepší, takže za tu cenu je to velmi dobrá volba na práci (ne s grafikou) i hry. Já na 226 žádný problém s obrazem nevidím (připojené přes DVI), a to mám jas i kontrast hodně stažený . Můžeš to případně upřesnit, v čem je podle tebe problém, ať to můžu porovnat, případně nafotit?

Mem_
Mem_
Level Level
9. 1. 2008 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Resil jsem stejne dilema, kdyz zacaly byt full HD 24" monitory za rozumnou cenu. Ale nakonec jsem se kvuli praci rozhodl ponechat stavajici 19" a k nemu koupit jen 22", dve fyzicky oddelene plochy jsou sikovnejsi nez jedna, a vysledna plocha je samozrejme jeste vetsi

Mem_
Mem_
Level Level
8. 1. 2008 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sonic333 Ano, napr. ja na pracu potrebujem velku plochu a na kvalite farieb mi tolko nezalezi ako na rychlosti odozvy, takze pre mna je z cenovych dovodov TN+ jasna volba. A pretoze TN je lowend kategoria kde su obrovske rozdiely v paneloch, potrebujem prave takuto recenziu.

Mem_
Mem_
Level Level
18. 2. 2008 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mem_ Diky za ten tip na forteManager, ja tam mam manufacture date oktober 2007 a EDID revision 1.3 stejne jako ty

Mem_
Mem_
Level Level
18. 2. 2008 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mem_ Ty asi opravdu neumis cist. Ja mluvim o servisnim menu, a vypsal jsem ti, co tam vidim, a mimojine je tam i ta verze x.y o ktere basnis. To, ze jsem ja menu pouzil ke zmene panelu je vedlejsi, a stejne tak kec o tom, ze prichazis o zaruku (jak by ti vstup do menu dokazali?). Takze jedina otazka je, zda udaje v tom servisnim menu skutecne ukazuji verzi firmware nebo ne.

Reklama
Reklama