profile-image

thomas007

thomas.007
Registrace 18. 9. 2007
ID 4282451288
Level
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Komentáře

thomas.007
thomas.007
Level Level
2. 1. 2016 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, kvalitnější kousky...takže kapacita oproti MLC poloviční, ale cena tak 5x vyšší :-(
Uvítal bych normální SSD s MLC čipy a možností změny firmware na provoz buněk v SLC...nějak mám podezření, že to tak bude a žádné lepší kousky se vybírat nebudou, jen se přehraje FW, ale cena přemrštěná zůstane :-D

thomas.007
thomas.007
Level Level
18. 4. 2011 20:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je bedna jako dělaná pro vodníka ;-)

thomas.007
thomas.007
Level Level
18. 4. 2011 20:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pravda, sám vím jaký to bylo na hodinách s PC, rychle udělat svou práci a dalších 50% na netu ;-)
Kdyby dostali e-čtečku, bylo by to co se týče výuky efektivnější...a dělat simulace na něčem tak slabém?

thomas.007
thomas.007
Level Level
15. 12. 2010 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

k čemu je mi ultratenký monitor, který si nebudu moct pověsit na zeď, protože veškerá střeva má ve stojanu?

thomas.007
thomas.007
Level Level
9. 6. 2010 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ach jo... :-(

thomas.007
thomas.007
Level Level
3. 6. 2010 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oproti rotujícímu HDD, je snad jediná výhoda a to přístupová doba,ale ostatní parametry jsou podprůměrné a na cenu za 32 nebo 64GB se radši ani neptám...

thomas.007
thomas.007
Level Level
2. 6. 2010 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Test Highend procesorů je dle mého názoru na skvělé úrovni,konečně vidím to nej od AMD i Intelu. Vše co jsem od testu očekával, tam bylo, za to díky a tleskám :-)
Ale hodnocení trefa není asi moc trefné ;-)
Musím souhlasit s ostatníma, že "Best of test" by trhači asfaltu od Intelu slušelo více :-)

thomas.007
thomas.007
Level Level
28. 5. 2010 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale když si v přehrávači povolím caching do RAM (třeba i několik minut dopředu), tak to bude to samé nebo ne?
Nebo je tato mechanika vybavena něčím extra, co umožňuje lepší čtení poškozeného disku?
Jestli ne, tak je to výstřel do tmy...

thomas.007
thomas.007
Level Level
22. 5. 2010 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl bych dotaz, zda uvažujete o testu tichých low profile chladičů pro HTPC?

thomas.007
thomas.007
Level Level
22. 1. 2010 20:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a ta energie která se za tou anténou zesílí je asi ta z čeho???
Ty si čoveče radši pořádně přečti fyziku a pak něco plácej!

thomas.007
thomas.007
Level Level
22. 1. 2010 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to tak ale bohužel opravdu je. Každý přijímač v okolí tento signál utlumí, samozřejmě že nepatrně, nicméně utlumí.
A z čeho by jste mohl jinak odebírat signál (výkon), z plastelíny?
Myslíte si, že to co chytáte do jakékoliv antény jsou elektrony?!?

thomas.007
thomas.007
Level Level
22. 1. 2010 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, jestliže ten telefon má integrovanou baterku ta to teoreticky možné je, za předpokladu že se bude interní baterka nabíjet třeba 5dní a za tuto dobu je možné telefon nabít, pak ovšem nastává zase 5-ti denní období, kdy se nabíjí interní akumulátor.Předpoklad ale je,že se ten telefon dejme tomu za těch pět dní nesmí vybít, jinak přichází na řadu klasická nabíječka. Mimochodem v blízkosti dlouhovlnných vysílačů (výkon řádově stovky kW) se dá na dlouhý drát (anténu) proti zemi rozsvítit i slabá žárovka :-) Takže si myslím, že to nebude z WiFi, ale spíše z větších vysílačů. Ono dostat byť 50mW z WiFi antény není moc reálné...

thomas.007
thomas.007
Level Level
8. 12. 2009 19:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dne 28.7.2010 byla společností nVidia představena zbrusu nová karta!!!
Připravte si smetáčky na oprášení starého jádra s novou (a určitě) výkonnou nálepkou GT450 !!!

thomas.007
thomas.007
Level Level
9. 12. 2009 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád, že jsem Vás pobavil :-D
Jsem zvědav, když už jste zmínil paraolympioniky, jak by jste jim to natřel vy? Díval jste se někdy na paraolympiádu?
Myslím že ani moc ne...ale možná se pletu.
Zpět k věci: Procesor za 3500Kč + deska za 1700Kč 785G mi opravdu stačí. Starší hry si v klidu zahraju, moc to nežere ani nehlučí a HD filmy v pohodě. Když si budu chtít koupit Core i5 za 4300Kč deska bez grafiky 2300Kč grafika do 1000Kč...
Proč bych bral Intel? Kvůli tomu že v 3Dmarku mi to hodí o pár procent víc? Nebo denně archivujete GB dat v raru? Či konvertujete video jen proto aby jste to AMD natřel???
Taky velice úsměvné :-)))

thomas.007
thomas.007
Level Level
8. 12. 2009 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím si že je to skvělý článek a konečně jsem se dozvěděl jak si vedou (nejen) ve hrách procesory od AMD. Konečně aspoň vidím, že čtyřjádro mi se silnější grafikou poslouží stejně dobře jako i7. Všude se testují grafiky s Core i7 a na AMD se kašle. Přitom propad výkonu není tak propastný. Tím ale nechci samozřejmě říct, že Core i5 a i7 smetou ze stolu ;-)

thomas.007
thomas.007
Level Level
20. 11. 2009 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby se to dostalo i do obyčejných tiskáren jako "silver cartridge" tak bych tisknul tišťáky o 106 přímo z Eaglu :-D

thomas.007
thomas.007
Level Level
20. 11. 2009 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tuhle skříň bych nekoupil, ani kdyby byla za čtvrtinu ceny.
To radši Lian Li + PhenomX4, HD5870 tichý zdroj a terabajty úložiště než jen bednu za 17000 a ještě křivou!

thomas.007
thomas.007
Level Level
20. 11. 2009 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@thomas.007 Jo, ale jinak pěkná recenze, jsem rád, že autor ukázal hlavně na nedostatky!
Zajímavý nápad, ale za ty prachy dost nedotažen!!!

thomas.007
thomas.007
Level Level
10. 9. 2009 06:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby létali pečení holubi do huby...
Jenže ta nás zajímá a bohužel zajímat dlouho bude!
El-mag. smog už tady máme,když vezmete výkon různých vysílačů (kde WiFi úplně zapadne) v řádu kW až MW a ještě si to prasit tímhle.
Zde si můžete ověřit, že jsou takové výkony také zpoplatněny:
http://www.radiokomunikace.cz/cs/download/vysilani/cenik.pdf
********************************************
Až onen okamžik nastane, tak s obrovskou pravděpodobností nikdo tady z nás už nebude :-)

thomas.007
thomas.007
Level Level
9. 9. 2009 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přesně tak, akorát oprášili to co se už dávno vědělo ;-)
Mimochodem,nevím na co jsou pak zdroje se specifikací 80Plus, když tohle by z toho udělalo minimálně 40Minus,jinak pro přístroje které mají krytí IP68 to není špatné řešení,
ale sednout si do kavárny,kde se non-stop vyzařují kW výkonu :-/

thomas.007
thomas.007
Level Level
30. 6. 2009 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když bych si koupil 10 BD-R médií 25GB a k tomu vypalovačku,
tak se nedostanu pod 7000Kč. Když si koupím externí HDD 250GB 2,5" nebo i 3,5", tak se s cenou vlezu do 2000Kč!
Za 7000Kč mám už pekelně dobré HDD úložiště s kapacitou 2TB s eSATA, USB, FW...a rychlost?
Myslím že netřeba zmiňovat!
Blu-Ray?
To mají větší šanci paměťové karty!

thomas.007
thomas.007
Level Level
22. 10. 2008 05:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tomuhle říkám konečně notebook na úrovni!
Dobrý displej s LED podsvícením,
dobrá výbava a hlavně skvělá výdrž!
Teď (co se týče mne) ještě poloviční cena a neměl by chybu ;-)

thomas.007
thomas.007
Level Level
25. 9. 2008 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tohle by se líbilo i mě, ale výrobce místo aby se pochubil výdrží 10 hodin, tak krouhne baterku na polovinu i méně a jsme tam kde jsme i s normální notebookem...
Já osobně bych to viděl na procesor od VIA, grafiku S3 Chrome 44O-ULP, 1,8" PATA HDD Toshiba 240GB na 44Wh Li-Ion akumulátor ;-)

thomas.007
thomas.007
Level Level
22. 8. 2008 16:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to obyčejný vf transformátor bez jádra s velkou vzduchovou mezerou mezi primárním a sekundární vinutím...
Tedy zase vědci z USA přinesli něco "nového a neznámého"!
Sám mám model auta,které je osvětleno LEDkama a přes tyhle vinutí a usměrňovač s "Shotky" diodou dobíjí vnitřní akumulátor.
Mé parametry:
Vzduchová mezera cca 1-2cm
frekvence 120kHz
výkon cca 1W
výrobní cena asi 30Kč i drátem ;-)

thomas.007
thomas.007
Level Level
30. 5. 2008 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím říct, že mě překvapila spotřeba naprázdno,100 nebo 500 mW je opravdu skvělé! Osobně jim držím pěsti a hlavně aby to nebylo jen papírově super, ale taky v reálu.
Zajímalo by mě srovnání s i-Atomem...

thomas.007
thomas.007
Level Level
10. 5. 2008 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by byla zkratka eVCI zajímavější než "Hetpipe"?
Princip je přece úplně stejný a známý už po staletí, mimochodem ve "VTM" ze začátku 80-tých let, byl představen podobný chladič,ale pro chlazení výkonových tyristorů,byl to klasický chladič a uvnitř byl dutý(byla v něm voda)=>hmotnost hliníku 3x nižší ;-)
Zajímalo by mě,kdy nějaká firma "vymyslí" UPS-ku na principu setrvačníku,to bude určitě novinka pojmenovaná jako:
"ENS"(Energetický Nouzový Setrvačník).
:-))

Reklama
Reklama