Komentáře

petr s.
petr s.
Level Level
9. 7. 2009 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jj, také jsem si této chybky všiml. Informoval jsem o tom už redakci, takže snad to odpovědný redaktor brzy odstraní :)

petr s.
petr s.
Level Level
8. 7. 2009 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za příspěvek :) Je to měřeno s LCD nebo pouze samotná bedna? Máte ještě někdo změřenou spotřebu svého PC? Jak byla vysoká?

petr s.
petr s.
Level Level
20. 1. 2009 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať se vám to líbí nebo ne, mnoho z uživatelů PC používá stále ještě základní desky, kde sběrnice PCIe není. ISA byla zase doplněna pro úplnost, protože se s nastavením jejich parametrů stále ještě v některých systémech setkáte. Krom toho znám i několik lidí, kteří se sběrem starších kousků HW vysloveně vyžívají. Znalého uživatele pak nějaká "neznámá" volba vůbec nepřekvapí.

petr s.
petr s.
Level Level
19. 1. 2009 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PaiaJBC Díky za váš příspěvek a pochvalu. Chybičku opravím.

Jinak bych ještě uvedl, že znát nastavení BIOSu je zcela určitě vhodné i dnes. Stále existuje mnoho případů, kdy jeho korektním nastavením můžete běh celého počítače nejen vyladit či jej více přizpůsobit svým požadavkům. Samozřejmě, že se při tomto, ale leckdy neobejdeme bez popisu funkcí, které dnes již moc nevyužijete. Přesto se však stále mohou někomu hodit.

petr s.
petr s.
Level Level
13. 1. 2009 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ne jen před deseti lety. Vím o mnoha školách, kde se stále učí "náhodný", a to i přesto, že je to zavádějící.

petr s.
petr s.
Level Level
13. 1. 2009 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eric appla Jsem rád, že vám můj článek pomohl. Je fajn vědět, že vaše práce je užitečná :-) Budu se snažit psát takto i nadále, můžete se těšit třeba na dokončení celé série o nastavení BIOSu :-)

petr s.
petr s.
Level Level
13. 1. 2009 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marm Ano, máte pravdu. Paměť ROM je ve své podstatě také RAM (Random Access Memory) - tedy paměť s náhodným přístupem. Jednotlivé moduly operační paměti na základní desce by se tak správně měly nazývat termínem RWM (Read Write Memory), což je souhrnný název celé skupiny typů pamětí, do kterých lze stejně jednoduše zapisovat i z nich číst.

petr s.
petr s.
Level Level
13. 1. 2009 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kde jste v předešlém příspěvku vyčetl, že je jeho autor "debil"? Nastavení "Spread Spectrum" není nic uživatelsky natolik známého, aby to každý znal, mimochodem vy jste o tomto věděl?

petr s.
petr s.
Level Level
20. 10. 2008 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M@jkl Ve většině případů se opravdu setkáte pouze se značením, které jste ve svém příspěvku zmínil, avšak to druhé také existuje ;) Obě jsou přitom vzájemně ekvivalentní, rovnocenné.

petr s.
petr s.
Level Level
18. 9. 2008 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@happymaster23 Všechno je relativní a rychlost zrovna tak. Centrino 2 tu s námi již opravdu nějakou dobu je, ony dva měsíce ale zase tak dlouhá doba není. I když je pravdou, že vývoj v oblasti IT jde dopředu kroky přímo mílovými.

petr s.
petr s.
Level Level
18. 9. 2008 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 Trošku jsem na tuto problematiku v článku narazil, ale opravdu jen trošku. WiMAX byl ale zmíněn jen okrajově, protože článek se zabývá konkrétně WiFi. Samozřejmě máte ale plnou pravdu.

petr s.
petr s.
Level Level
18. 9. 2008 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nolwendil Osobně si také myslím, že s šesti klienty by něměl být žádný problém. eNko by teoreticky mohlo více klientů zvládnout lépe, ale zas je tu problém s podporou v noteboocích. Pokud nejsou všechny notebooky s jeho podporou, bylo by třeba použít nějakou externí kartu.

petr s.
petr s.
Level Level
20. 8. 2008 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkuste ještě připojit disk na jiný SATA port a zresetovat BIOS. Jak se ale problém projevuje v systému (ve Windows)? Ukazuje disk s menší kapacitou než skutečně je? OS většinou dnes již BIOS obchází a s pomocí ovladačů přistupuje k HW přímo...

petr s.
petr s.
Level Level
19. 8. 2008 10:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zkoušel jste disk v jiném počítači?

petr s.
petr s.
Level Level
18. 8. 2008 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, pravda. Chybku opravím, díky :)

petr s.
petr s.
Level Level
21. 7. 2008 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petr s. Ano, v tom máte plnou pravdu. Pokud uvažujeme aplikaci, která pro běh s více vlákny není optimalizována. A takových je dnes ještě stále dost. Ovšem existují i aplikace, které optimalizány jsou. Jejich účinek může být dobře vidět např. ve stříhacích programech, jejich běh podstatně zrychlují.

petr s.
petr s.
Level Level
21. 7. 2008 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gmcz Díky, nepřesnosti opravím. Článek je primárně určen pro začínající uživatele, proto jsem některé údaje poměrně více zjednodušil.

petr s.
petr s.
Level Level
21. 7. 2008 19:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@petr s. Ano, v tom máte plnou pravdu. Pokud uvažujeme aplikaci, která pro běh s více vlákny není optimalizována. A takových je dnes ještě stále dost. Ovšem existují i aplikace, které optimalizány jsou. Jejich účinek může být dobře vidět např. ve stříhacích programech, jejich běh podstatně zrychlují.

petr s.
petr s.
Level Level
16. 7. 2008 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U nás má tohle právo pouze policie a myslím, že když už přijde, tak prosmejčí vše. Pohled na licenční štítek jim asi stačit nebude.

petr s.
petr s.
Level Level
24. 6. 2008 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mikacek Ano, jde o překlep a celkem o slušný :-)

Opravuji. Díky

petr s.
petr s.
Level Level
23. 7. 2008 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od toho je tu právě tento seriál :-) Obrazovku Advanced Chipset Features (a další alternativy) budeme rozebírat v některém z příštích pokračování, dost možná zrovna v tom následujícím ;-)

petr s.
petr s.
Level Level
17. 5. 2008 10:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Těžko odhadovat, zvlášť po těch divných paznacích v Setupu ale pokud deska schytala jen to napětí, tak ostatní komponenty budou imho v pořádku. Nejlepší by bylo je samozřejmě otestovat.

Co to přesně dělá, když spustíte PC? Co je to za desku a jak je stará?

petr s.
petr s.
Level Level
15. 5. 2008 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavé. Pamatujete si u jaké desky konkrétně se Vám toto stalo?

petr s.
petr s.
Level Level
15. 5. 2008 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za reakci. Doplním.

petr s.
petr s.
Level Level
15. 5. 2008 09:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rousini Díky za komentář. Pokud vše půjde dobře je v plánu ještě dalších několik dílů :-)

petr s.
petr s.
Level Level
15. 5. 2008 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jerry19 Díky za opravu. Pokusím se ji text co nejdříve upravit.

Reklama
Reklama