Pripojuji se za a opet pripominam a apeluji na recenzenty, MERTE INPUT LAG!!! Dle meho je to jeden z jejdulezitejsich parametru. K cemu mi je monitor s perfektni odezvou a barvami kdyz se na nem neda hejbat ani mysi (viz Philips 200P), natoz poustet video, nedejboze hry!
Tak opět si odpovím sám...vadná je moje 8800GT. Vůbec jí totiž nejedou DVI výstupy, sice monitor detekuje ale na něm není žádnej obraz..jak duallink tak singlelink. Zkoušeno na více LCD :/
Tak nevydržel jsem, už je doma :) Inputlag buď nulovej, nebo i při přímé konfrontaci s CRT postaveným vedle lidským okem nepostřehnutelnej. Naprostá spokojenost, i odezva výborná!!!
Vsyncem to nebylo, to me taky napadlo (mimochodem zkousel jsem i analog vstup). Proste nezvlada vykreslovat v 75Hz, v 60Hz to nedelalo. Ale to je zrovna chybka co mi nevadi..mam ho na praci, to co jsem psal predtim o tom zpozdeni me stve teda podstatne vic.
Mám tento monitor na stole v práci už 3 měsíce a teda moc nadšenej z něho tedy nejsem, zbavím se ho hned jak jen to půjde. Souhlasím že barvy a odezva jsou nadprůměrné. Ovšem tento monitor trpí něčím co jsem nikde jinde neviděl - obraz se ukazuje se spožděním!!! A to tak razantním že i pohyb myší a přesné trefování se na místo kliknutí je docela problém (dělám v Autocadu), hraní her je tím pádem naprosto nemyslitelné. Nevím jestli je to problém jen tohoto kusu,popř. jestli to dělají všechny. Rád uvítám když nápíšete své zkušenosti s ním. Pro případné rejpaly co mne budou obviňovat že chyba je jinde,tak je to zkoušeno na více PC a dokonce i v zapojení dvou monitorů současně (dualview), přičemž ten druhý monitor ukazoval správně - Philips zpožděně.
@Tomcek
Ještě má jednu vadu, a ta se projevila při hraní her v 75Hz (jedno jaké rozlišení). Monitor nestíhá vykreslovat, v podstatě se plynule vykresluje cca 1/3 obrazu a zbytek se vykreslí cca jednou za vteřinu. Opravdu doufám že je to jen vadný kus a ne chyba celé řady.
Mám jeden zajímavý poznatek, už jsem ho viděl u dvou LCD monitorů větších uhlopříček. Monitor který má ještě docela rozumný inputlag v provozu jiném než svém nativním rozlišení (když je nucen provádět vyhlazování hran) má najednou inputlag docela výrazný..dokonce třeba u akční hry nestačí ani vykreslovat a obraz doslova "scrolluje". Tento případ nastane právě ve hrách (ne každá hra je hratelná třeba v 1920x1200). Nešlo by i toto zahrnout do testů inputlagu?