Komentáře

michal ucen
michal ucen
Level Level
25. 8. 2008 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem tablet zkontroloval a zkoušel na aktivní ploše fólii najít, ale se stejnými výsledky jako dříve. Podle mého názoru tam žádná není a pokud ano, tak je tedy zatraceně nenápadná a nelze ji sundat :) Takže pravděpodobně se ten Váš a tento model v tomhle liší.

michal ucen
michal ucen
Level Level
23. 8. 2008 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na úvod velké díky za upozornění. Při testování jsem si důkladně dával pozor, zda-li fólie na tabletu je a opravdu bych dal krk za to, že není (zkoušel jsem ji i odlepovat apod.). Navíc po krajích jsou další fólie v místech, kde jsou dotyková tlačítka a tak by člověk nečekal, že zde výrobce dá i další na aktivní plochu. V manuálu opravdu nic není a jestli tam opravdu fólie je v takto skryté podobě, Genius by na to měl určitě upozornit. V pondělí (kdy budu mít tablet opět k dispozici) zkontroluji, jestli na něm skutečně fólie je a případně recenzi upravím a případné budoucí vlastníky upozorním alespoň touto formou.

michal ucen
michal ucen
Level Level
31. 1. 2008 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně osobně tohle vyhovuje - klávesu insert podle mého názoru nepoužívá téměř nikdo, hlavně tedy ne tak často, aby musela být v blízkosti např. klávesy Delete, čímž dochází k častým překlepům a nechtěnému přepsání textu.

michal ucen
michal ucen
Level Level
31. 1. 2008 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za upozornění - opraveno. No je pravda, že optroti jiným stojanům je ten náklon dost velký a záleží na konkrétních podmínkách (výšce stolu, židle, vzrůstu :) Osobně u testovaného 14.1" notebooku problém nebyl, ale dovedu si představit, že ne vždy ty stojany s pevným náklonem jsou pro uživatele ideální.

michal ucen
michal ucen
Level Level
19. 11. 2007 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sice jsem tuhle funkci v praxi nezkoušel, ale s největší pravděpodobností to možné není. K budebním souborům se dostanete pouze přes Internet (mp3tunes apod.) nebo díky počítači v síti, kde je instalován SlimServer. Takže pokud jde o samotný disk, pak na něm slimserver nepojede a přístup k souborům tedy možný není, leda opět přes nějaký počítač.

michal ucen
michal ucen
Level Level
1. 11. 2007 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za připomínku, bohužel nemám techniku na termální foto, ale možná se časem dočkáte i toho :)

michal ucen
michal ucen
Level Level
12. 10. 2007 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to celkem zajímavé, podle mého názoru to kvůli nákladům na výrobu být nemůže, protože ty produkty, které se na trhu objevily s BT nebyly az tak drahé. V případě Logitechu to může být kvůli tomu, že má vlastní bezdrátovou technologii, kterou chce používat. Každopádně kombinace BT myšky včetně adaptéru pro uživatele, který nemají BT v notebooku by byla asi nejlepší kombinace. Jediný důvod, který mě napadá, je velká spotřeba BT - v případě této myšky je výdrž až půl roku, u BT maximálně pár dní.

michal ucen
michal ucen
Level Level
11. 10. 2007 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, tahle patří bohužel mezi ně.

michal ucen
michal ucen
Level Level
15. 6. 2007 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výsledky potvrzují, že to výrazný vliv nemá (alespoň u iXoftu). Větráček má přístup vzduchu sice omezen, ale podložka to asi vynahradí chladícím účinkem.

michal ucen
michal ucen
Level Level
15. 6. 2007 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napadlo, nicméně jsem použil takové zatížení, jaké jsem použil a myslím že pro potřebu testu to stačilo a výsledky jsou objektivní - podmínky byly u všech podložek stejné.

iXoft po změně skupenství moc nezměkne, lze jej bez problémů použít na kolenou i delší dobu. Před změnou jsou uvnitř jakési hrudky, po zahřátí spíše hmota, ale nikoliv přímo tekutina. Obal je celkem pevný, myslím, že ztráta kontaktu s notebookem nehrozí.

michal ucen
michal ucen
Level Level
14. 6. 2007 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zalman při testu hlučný moc nebyl, sice pár bodíků na tomto parametru ztratil, ale víceméně to při práci neobtěžuje a alespoň v případě testovaného notebooku byly více slyšet větráčky notebooku než podložky.

michal ucen
michal ucen
Level Level
13. 6. 2007 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

iXoft jsem schválně ještě přeměřoval, zejména pak u měření zchlazení notebooku jsem to nechal běžet delší dobu ve stejném zatížení a větší rozdíl, případně úplné zastavení odvodu tepla jsem nezaznamenal. Možná by to bylo znát u notebooků s větším zahříváním, protože u tohoto modelu došlo (alespoň podle hmatu) k pouze částečné přeměně skupenství. Tuhle podložku jsem však měl možnost zkusit i na výrazně lepším notebooku od Asusu, kde to mělo podobný účinek a přitom se notebook při běžném provozu zahřívá mnohem více než testovaný model.

michal ucen
michal ucen
Level Level
13. 6. 2007 09:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jistě, uspořádání má na výsledek velký vliv a s umístěním otvorů máte pravdu. "Regulace" umístění větráčků byla jenom u modelu Lian Li, ale i tak velmi omezená, což je trochu škoda. Na druhou stranu u pasivních chladičů je pozicování otvorů a větráčků dost technologicky složité.

michal ucen
michal ucen
Level Level
12. 6. 2007 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel, výčet v tomto díle zahrnuje všechny testované modely. Snad jediná poslední podložka od Thermaltake má ve specifikaci i 17" notebooky, ovšem zdála se mi akorát pro 15", takže 17" notebook by trošku přesahoval.

michal ucen
michal ucen
Level Level
12. 6. 2007 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den, přehled cen bude v druhém díle společně s testy a samozřejmě nebude chybět ani porovnání cena/výkon.

michal ucen
michal ucen
Level Level
26. 5. 2007 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celkem se těším, protože s nějakou 50% pravděpodobností bych si letos v USA rád koupil notebook a Walmart je jednou z nejpřístupnějších možností, navíc ceny oproti ČR jsou výrazně menší... ale jestli padne volba na Dell, o tom spíš ze svého pohledu pochybuji...

michal ucen
michal ucen
Level Level
12. 4. 2007 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sety Logitechu většinou fungují jen s jejich adaptéry a pravděpodobně to bude i tento případ.

michal ucen
michal ucen
Level Level
24. 3. 2007 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V blízké době(cca do 14 dní) bude recenze ještě jednoho setu, který by mohl odpovídat vašim požadavkům. Jinak bezchybně fungují téměř všechny sety od předních výrobců, ale závisí jen na vás jestli chcete bezdrát nebo ne a další požadavky. Jinak ale je někdy výhodnější koupit myš a klávesnici zvlášť, bohužel výrobci dost často dávají kvalitní klávesnice pouze do setů, což pak omezuje výběr myši.

michal ucen
michal ucen
Level Level
13. 3. 2007 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel se mi v programu nepodařilo zjistit, jaká verze to je, nicméně pokud si stáhnete aktuální verzi z oficiálních stránek - http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/Download.mspx pak by tuto funkci již měl program obsahovat určitě.

michal ucen
michal ucen
Level Level
13. 3. 2007 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V podstatě by to mělo fungovat, k zařizeni je potřeba použít přiložený BT adaptér, integrovaný v PC pravděpodobně fungovat nebude. Problém jsem měl i při najíždění počítače, kde mám menu s výběrem systému a před najetím OS klávesnice samozřejmě nefunguje, takže musím počkat než doběhne odpočítávání.

michal ucen
michal ucen
Level Level
8. 3. 2007 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako záložní myš na cesty je to určitě dobrá volba, jen ta cena tomuto záměru moc neodpovídá.

michal ucen
michal ucen
Level Level
8. 3. 2007 09:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, diky za doplneni. V mem pripade mi to doopravdy nefungovalo. Obnoveni pripojeni pomoci stisku nektereho tlacitka mysi mi fungovalo jenom pokud byla mys ve spankovem rezimu, ale pokud jsem vypnul notebook nebo ho uvedl do spankoveho rezimu, pak jsem mohl s mysi delat co chtel a bohuzel ke spojeni nedoslo. Mozna tedy byla chyba v samotnem notebooku a nastaveni BT.

Mne se jevil jako nejvetsi problem to, ze se mys nabijela jen pri zapnutem notebooku, coz je logicke ze v tu chvili zrovna mys potrebuji.

michal ucen
michal ucen
Level Level
8. 3. 2007 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, mám to holt v životě těžké :)

michal ucen
michal ucen
Level Level
1. 3. 2007 23:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je nutne bzt na foru prihlaseny, pak by to melo byt bez problemu.

Reklama
Reklama