Zpět na článek

Diskuze: 3DMark05 - benchmark 'par excellence'

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

kaso02
kaso02
Level Level
24. 12. 2005 23:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

P4 3,0 GHz 2 MB L2 CACHE 800 MHZ
Kingston 2x512 MB DDRII DDR533
ASUS GF 6800 !LE! 256 MB
MSI P4N Diamond SLI

a neuveritelnych 3600 bodov s taktom len VGA pretoze zly chladic na CPU

kaso02
kaso02
Level Level
24. 12. 2005 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neviem neviem ale ked by nieco odomkol tak take sekanice sa este nevideli... :-) A ak by sa pustil tak tam urcite nebude nad 10000 3DMARK-ov!!! :-)))

kaso02
kaso02
Level Level
24. 12. 2005 23:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No dalo by sa ale trebalo by najviac investovat do CPU,RAM,VGA (radsej SLI),HDD (SATAII) a potom by mozno nemal sekat ale asi tazko.

Japhy
Japhy
Level Level
20. 4. 2005 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AMD 3000+, MSI GeForce 6600 (300/550@400/690). Takze celkem spokojenost

starmen
starmen
Level Level
5. 11. 2004 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tykání mi vůbec nevadí.

Popravdě jsem zezačátku nevěděl, ale když jsi napsal již několikátý příspěvek, tak už jsem myslel, že to je vážně a nedalo mi to. Osobně se mě to ale nějak nedotklo. Já jsem totiž poměrně alergický, když má někdo nějakou ideologii na křivých, nepravdivých nebo "špatných" základech. A bohužel je toto všude kolem mě.

Víš proč volí komunisty ? Je několik skupin. Někteří ze setrvačnosti, někteří proto, že se jim nechce makat, někteří proto, že si ještě pořád myslí, že kolektivní vlastnictví a "práce pro společnou myšlenku" je to nejlepší a že to funguje.Jenže to nefunguje. Plno starších lidí není vůbec na tento styl života připraveni, neboť žili cca 45 let v totalitě a "kapitalismus" a jiné systémy jsou pro ně "zlo" či minimálně nepochopitelné. A pak jsou ještě další věci, které ani netuším.

Samozřejmě protekce je, ale už rozhodně není pravda, že by dítě ideologického (či stranického) odpůrce se nedostalo kvůli tomu na školy atp. Dnešní protekce je už v podstatě jen o tom "to je známý" ať už se jedná o prospěch ve škole nebo o místo v práci. A pochybuji, že by dnes byly nějací "političtí" vězni. To by se okamžitě "provalilo" (to je obrovská výhoda informačních médií/novinářů - proto je totalitní systémy potlačují). Dnes se přinejhorším objednávají vraždy :-).

Samozřejmě souhlasím že kupovat HW jen kvůli nějakému sysntetickému testu je tak rošku blbost. Ale je nutné si uvědomit, že to je blbost pro mě, pro někoho jiného, ale pro dalšího třeba ne. Každý máme svoje co máme rád a co uspokojí naše potřeby. A pokud má někdo potřebu mít hodně bodů v 3DM, tak ať je má. Mě to žíly netrhá. A až když mi někdo řekne, že mám blbou sestavu, protože mám tolik a tolik v 3DM, tak ho pošlu do patřičných míst... :-)
A je pravda, že reklamní masáž je na každém kroku, ale přece jsme lidi a snad umíme myslet. Ikdyž je fakt, že pro plno lidí to je problém :-).

Tak další slohovka u konce.. :-D

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
2. 11. 2004 09:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady mi nekdo chce tvrdit ze jeho Ti je rychlejsi nez moje XT PE? :-)))))))))))))))))))))))) Uvedom si co meles chlapecku

starmen
starmen
Level Level
28. 10. 2004 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už proboha přestaňte.

Kolik Vám je let, že prosazujete komunisty ?? Co děláte na internetu ?? Buďte rád, že máte PC jaké máte a né nějakej ruskej krám nebo Z80 apodobně. By jste byl rád, kdyby jste dostal pár bonů a mohl si jít koupit něco lepšího, ze západu vyřazeného do tuzexu pokud vůbec víte co to bylo.

Ale na druhou stranu je to krásné se takto projevovat a nikomu to nelze vzít. Nadáváte na systém, který je teď, ale tento systém Vám umožní se takto projevovat. Uvědomte si jak, by jste skončil, kdyby jste takto projevoval sympatie opozici komunismu za komunismu. V lepším případě by jste skončil v Ilavě, v tom horším by Vás donutili emigrovat. Pokud by to bylo po 68 nebo kolem 50tých let (nebo kdy to bylo), tak by jste byl možná rád, že by jste se odsud dostal, neboť by Vás možná i popravili a udělali z toho politickou kauzu. A to se nebavím o vyhrožování atp. Vaše děti by se nedostaly snad ani na střední, na vejšku by mohli zrovna zapomenout navzdory tomu, že pepíček komunistického prominenta od naproti - mimo jiné oproti Vašim dětem třeba tupej jak saně - by si lebedil na vejšce. A tohleto nám tu nutíte. Měl by jste se vzpamatovat.

Nevím co Vám vadí na 3Dmarku. někdo Vám ho nutí. Někdo Vám vůbec něco nutí ?? Nenutí. Pokud neomezujete svobodu jiných lidí, tak si můžete dělat co chcete narozdíl od totalitních systémů, ale to je Vám patrně jedno. Vy radši budete poslouchat a budete poslušný jako ovečka. Jedna ze stáda. Ono je to totiž pro mnohé pohodlnější než uvažovat.

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
26. 10. 2004 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Predpokladam ze v 3dm03...05 potrebuje ps2.0....dobry score... ja mel tenkrat s Ti4400 pretaktenou na 4600 rekord 1950...taky giga ram, AXP 2500+@3200+, ted mam ten samej procak a ramku, jen cpu pretakteny na 3450+ a GPU X800PRO TOXIC @ XT PE a s trochou pretakteni...uz to ma par artefaktu a chtelo by to asi Vmod...ale mam rekord 5950 v 3dm05 a v3dm03 nejakejch 12500...3dm01 19500....grafika je super, jen ty artefakty me serou...a Vmod delat nebudu, nerad bych prisel o zaruku, tak parim na taktu XT PE a je to OK

Kyarc
Kyarc
Level Level
21. 10. 2004 07:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestlize budes mit kartu s VIVO, tak staci pouze nahrat jakejkoliv bios z XT PE
modifikovana utilita flashrom + navod (angl.) je tady:
http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/100
biosy jsou tady:
http://www.techpowerup.com/bios/
a tady je taktovaci utilita ATITool (tou muzes overit jestli je vsech 16 pipek aktivnich)
http://www.techpowerup.com/atitool/
ovladace si stahni nejnovejsi 4.10 pripadne 4.11beta, nedoporucuju 4.9 - diky chybe v nich dochazi u karet s 256MB k poklesu vykonu v nekterych hrach (doom, ut2004...)

DavesMan
DavesMan
Level Level
20. 10. 2004 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proboha co to meleš! 3D Mark je krásná věc a taky jsem byl nadšenej, když po roce a půl, co vyšel 3D Mark 03, jsem si koupil 9500Pro a viděl jsem ho konečně plynule. Ale tu kartu jsem si koupil proto, že už existovali hry , který ji využijí. Rozhodně bych si ji nekoupil předtim kvůli benchmarku.
A stejně ani teď ne - nevyhodim 20 litrů za kartu, abych se 3x plynule kouknul na 3D Mark 05 a pak co? Hry, fajn, ale jediná hra, která rozumně využije takovýhle výkon je Doom 3.... a toho sii v pohodě zahraju i teď .... nejvyšší detaily sice ne, ale 1024x768 na střední jo a vypadá stejně skvěle!

DavesMan
DavesMan
Level Level
20. 10. 2004 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V pořádku možná ... nikoliv ovšem tak vychytaně implementované jako u ATi. Ta má PS 2.0 stále nejrychlejší. (v průměru , srovnát jeden shader program je blbost)..
POZOR: myslim čistokrevné v.2.0 ne jejich deriváty 2.0+, 2.0b a 3.0. To se samozřejmě srovnávat nedá, protože samozřejmě stejně složitý efekt jde spočítat při použití 3.0 za použití méně instrukcí -> dá se lépe optimalizovat -> bude se počítat za méně taktů -> pojede rychleji.

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
20. 10. 2004 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Najdi si na netu bios XT PE a flashni ho do ty svy karty.... neni mozny abys s defacto stejnym kompem jako mam ja mel tak nizky score....mel by ses pak (jeste s pretaktenim) dostat na 5900 bodu minimalne....docela by me zajimalo kam se dostanes....jako porovnani meho Bartona 3450+ s A64 3200+....

piters
piters
Level Level
19. 10. 2004 02:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no sice ATI nedala nove technologie , ale proc? Protoze nemusi!!!!Protoze stavajici aplikace a hry stejne nove nevyuzivaji a to co umi X800 sice na starsim technologicky cipu BOHATE postacuje na konkurenci.Je to overene a funguje to a myslim ze si ATI nechce skazit tezce nabyte dobre jmeno po RAGE 3D, 128 apd a ovladacich uvedenim nejakeho neodzkouseneho cipu ktery ba delal chyby nebo se dokonce ztrapnoval jako konkurence - vysavace Nvidia ..5900FX apd.Az bude 9.0C plne zavedeno a pouzivano, tak urcite bude i od ATI odpovidajici grafika k tomu a vcas.

piters
piters
Level Level
19. 10. 2004 02:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

pokud chces poslu ti navrh velmi slusneho stroje , muzu i dodat

piters
piters
Level Level
19. 10. 2004 02:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MX karty jsem nikdy nikomu nedoporucoval kdyz chtel nekdo po me pocitac, dostal radeon 8500, nebo 9000 a dodnes si zahraje vse co vyjde bez problemu.Samozrejme s odpovidajicim CPU.Sracky typu MX to byl krasny podvod na lidi.A kupovat si kartu pokazde kdyz vyjde novy 3dmark? - no to nesouhlasim, protoze kdyz si koupis tu spickovou kartu tak ti vydrzi a usetris nervy pri cteni takovychto podobnych clanku.Ne kazdy si samozrejme muze dovolit kartu za 15 000 ale treba Radeon 9800 SE po odemknuti taky jede jako nejlepsi karty rady 9700,9800 full.

ShanDo
ShanDo
Level Level
18. 10. 2004 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mam 9600XT a mam 1650 bodov kolko mate vy??

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
17. 10. 2004 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2100 bodu mam 1600x1200 16xAF 6xFSAA, ale to je fuk, uz jsem se dostal na vyssi score, chtel jsem sice udelat 6000, coz se mi ted jevi jako nerealne, ale mam 5940, vic ani ranu, uz nevim co bych na kompu mel lip ladit, maximalne ze by to slo o neco rychlejc s finalnima 4.1 Catalystama, nic jineho uz me nenapada. Pravdepodobne to delaji pomale pameti....333MHz@358MHz, se 400@430MHz by tech 6000 uz asi bylo, docela me to stve...nevite jestli Voltage Mod u X800TOXIC/XT PE ma vliv i na napajeni pameti? zjistil jsem totiz, ze bez viditelnych artefaktu muzu jit s GPU na 560-570 MHz, ale ramky hazej artefakty uz na 565MHz, coz je pouze o 5 vic nez default. no a vzhledem k tomu ze tam mam 1.6ns Samsungy, ktery maj mit jmenovitou frequenci 600 MHz...a na tu se stabilne proste nedostanu, podeziram z toho jejich nizkou voltaz...A jediny jak udelat vic bodu je pretaktit RAM, GPU na to zas takovej vlil nema....

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
11. 10. 2004 23:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sem to trochu zamotal...chtel jsem rict, ze je to vcelku mensi vyhoda, nez blbe reseny DX...

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
12. 10. 2004 02:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SataN_XerxeS totiz nez blbe reseny DX nevyhoda....si to z tech prispevku uz poskladejte... :-)

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
11. 10. 2004 23:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste neco, ty si skutecne myslis, ze nVidiacke PS2.0+ nebyly zle resene? Byl to nejvetsi shit jaky jsem kdy videl, pravda, v OGL se to tolik neprojevovalo, ale v DX vsude kde mohlo..... a kdyz je to HERNI KARTA...a vetsina her je v cem? v DirectX....tak to, ze ma super OGL, na ktery narazis u ID softu a jeste na pra mistech...je to celkem mensi vyhoda pro hrace, nez super reseny OGL.....

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
11. 10. 2004 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, nic proti, ale ty si opravdu myslis, ze Nvidiacka 6800 rada odsunula Radeony do prdele? Mam doma Sapphire X800 TOXIC@XT PE a co se tyce porovnani s nVidii, zaostava v par hrach, ktere se "pysni" logem nVidia, muj nazor je ten, ze posledni DOBRE nVidie byly Ti4, mel jsem donedavna Ti4600 a byla super. Zatim jsem si vsiml pouze toho, ze nVidia vyhrava v DOOM III...jasne, ma o trochu lepsi podporu OpenGL a taky to pro ni dementni Carmack optimalizoval. Kazdopadne v nicem jinem Radeony nezaostavaji, alespon jsem si toho na sve masine nevsiml a to jsem tu nejakou dobu 6800 mel....v ostatnich hrach maji s ATI vykon vyrovnany, alespon high-endove rady....to ze ma nVidie sem tam o 5 snimku vic je lhostejne, protoze jinde je ma zas ATI.ATI je lepsi predevsim v tom, ze za stejny vykon ma mensi energeticke a tepelne naroky, tot podle mne vse. Jinak nechapu, proc nVidia dala do 6800 rady PS/VS 3.0, kdyz stejne nema dostatecny vykon na jejich PRAKTICKOU aplikaci ve velkem....napriklad DISPLACEMENT MAPPING :-), videl bych v tom spis reklamni tahak....PS/VS3.0 vyuzije az dalsi generace GPU! A to ze v 3DM05 vyhral ATI 8500 nad G4Ti4600 je blbost....kamos ji mel a byl VYRAZNE pod mym score :-) Tak to jen tak pro upresneni

danno
danno
Level Level
11. 10. 2004 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to musis mat pekelne pretakteny GPU, mne to da 1750 bodov a idem 540/790 (Barton 3200+, 1GB PC3200, 9600XT)

SataN_XerxeS
SataN_XerxeS
Level Level
5. 10. 2004 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Taxem na to zvedavej, mam AXP 2500+@3400+(1833->2365MHz),1GB RAM 333@360MHz dualch., ATI X800 TOXIC@XT PE.... jestli to da pod 6000 tak se asi po....

explorer_3012
explorer_3012
Level Level
5. 10. 2004 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2548 bodů.....No jestli mi takhle v nejbližší době poběhaj i hry tak se du zastřelit :) dalších 7k už na grafiku nemam.Ale jinak je pravda že nVidia karty maj fakt na nic PS 2.0,doteď se to až tolik neprojevovalo,jenže DX 9.0 trošku ujasní kdo že tady má technologicky navrch(ATI samozřejmě :))

liborc
liborc
Level Level
5. 10. 2004 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"To bude dobry...", pravila, utrela mu slzu a pohladila po vlascich.

liborc
liborc
Level Level
5. 10. 2004 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dava krasnych 990 bodu :)

piters
piters
Level Level
15. 10. 2004 00:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@liborc mel sis radsi koupit radeon.............a 2326 bodu v default nastaveni.
All in wonder 9700 PRO, CPU Intel P4 3,2 1GB RAM dual CAS 2

liborc
liborc
Level Level
20. 10. 2004 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@piters Radeony maji linuxovy drivery naprd. Az budou k necemu, pak o nem muzu uvazovat.

Reklama
Reklama