Zpět na článek

Diskuze: AMD Llano v testu: znovu a jinak

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
16. 9. 2011 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja si myslím, že Llano není špatné ...

MSI A55M-P35 cca 1500
Llano A8-3850 2800
4300

A vezmu si Athlon X4 640 + desku + třeba HD 6570 a jsem na 5K.

Na druhou stranu sestava
ASUS P8H61 stepping B3
Intel Pentium Dual-Core G620 BOX
Sapphire Radeon HD 6670 1GB DDR3
za 4500 se zdá být lepší volbou.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
16. 9. 2011 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GT430 je nicméně pomalejší ... viz. test low-endu.

milka2
milka2
Level Level
16. 9. 2011 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No hlavne, pokud uzivatel opravdu potrebuje vykon 4 jader, tak uz davno doma 4 jadra ma, a nebude menit za tohle.
..
A pokud uzivatel planuje prechod ze sveho stareho core2duo s GF8800GT, tak nebude potrebovat integrovanou GF.
..
A pokud prechazi ze stareho P3 s integrovanou grafikou, a to jenom proto, ze mu uz odesel noname zdroj, tak si poridi asi spis notebook...

milka2
milka2
Level Level
16. 9. 2011 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@milka2 Proste si nedovedu predstavit nikoho ve svem okoli, komu bych tohle doporucil.., bud maji malo penez a chtej trosku neco na hrani, a pak je lepsi dvoujadro a amd 5770 nebo gts450, a nebo maji penez habakuk, a pak nepotrebuji kompromis. A na multimedialni PC k televizi je stejnak nejlepsi xtreamer, nebo notebook s HDMI.

jura2_4430
jura2_4430
Level Level
16. 9. 2011 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@milka2 Nesúhlasím, ja poznám kopu ľudí, pre ktorých je "Liano" práve to pravé orechové.
Lebo: Väčšinou robia len net a office, sem tam domáci strih videa a nejaká tá hra sem-tam aj novšia. Na toto je Liano ideálne.
Intel ma nepoužiteľné integrované grafiky na hry, takže i3 odpadá.
i5 je v tomto segmente pridrahá a z hľadiska grafiky rovnako nepoužiteľná.

jura2_4430
jura2_4430
Level Level
16. 9. 2011 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@milka2 P.S:
Dokonca 3 už ho pekne krásne používajú.

Dvaja majú doma 3650-ku a jeden 3850-ku a sú maximálne spokojný.
Nevedia si ich vynachváliť :-)

Takže to je skúsenosť z reálu.

krysarr
krysarr
Level Level
16. 9. 2011 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě to krok vedle není, já např. nepotřebuji skoro žádný výkon grafiky a naopak chci co největší ticho a nízké teploty (nižší spotřeba se také hodí) - a to všechno lze s Llano podle mne lépe, než kombinací jiných druhů komponent.

fretak
fretak
Level Level
16. 9. 2011 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Testovaci sestava:
Intel Core i7-2600K 3.4GHz
Gigabyte GA-P67A-UD7
Gigabyte GA-A75M-UD2H
AMD Radeon HD 6670 1024 MB
AMD Radeon HD 5670 1024 MB

V testave je HD5670, ale v testu 5670. A ty vysledky tech RADEONU jsou na jake sestave? Te intelacke nebo na te s FM1? Pokud na intelacke, pak je srovnani naprosto k nicemu. A pokud na FM1, pak nechapu, k cemu je teda teda ta intelacka deska a CPU. Nezlob se, ale toto je test NAPROSTO NA HOUBY.

Toto je fakt amaterismus!

krysarr
krysarr
Level Level
16. 9. 2011 12:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fretak Testuje se sestava Intel + klasická GK oproti AMD s integrovanou GK v CPU. To je celá věda;)

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
16. 9. 2011 16:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fretak Samostatné karty byly samozřejmě na běžné sestavě a Llano zvlášť ... opravíme.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
16. 9. 2011 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fretak Je dopsáno větou zvlášť, ať je jasné, že se Llano na Intelu netestovalo:). Jinak se sazřejmě děkuji za upozornění, že v tabulce je HD 5670 a v testu HD 6570. Splete se každý.

fretak
fretak
Level Level
16. 9. 2011 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Celou věc poněkud kazí ceny, které se pohybují v případě dražšího modelu A8-3850 okolo 2800 Kč, což je poměrně hodně. Na druhou stranu si musíme uvědomit, že v jednom balení dostáváme čtyřjádro na vysoké frekvenci a grafickou kartu. Podobně výkonný tandem bychom zvlášť pořídili o nějakých tisíc korun dráže."

Dovolim si upozornit, ze v tomto nemate pravdu! Kdyz vezmu X3/455 za 1700 Kc a 6570 za 1500, vyjde me to na 3200 Kc a tato sestava je VYKONNEJSI (jak v CPU, tak i v grafice) nez LIANO a jen o 4 stovky drazsi, ne o tisicovku. A pokud do toho zapojim desku, kde pro FM1 s A55 stoji nejlevnejsi cca 1500 Kc a pro AM3+ nejlevnejsi kolem tisicovky, ziskam VYKONNEJSI SESTAVU za STEJNE PENIZE.

kapa_193
kapa_193
Level Level
16. 9. 2011 11:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fretak +1 a taktiez to rovnako ak nie lepsie vyjde s Intelom, napriklad G530 + HD6570 alebo zmesti sa aj HD6670 512MB GDDR5 a to uz by bol hukot... podla mna tie APU niesu zle, no cena je odveci...

sroobik
sroobik
Level Level
16. 9. 2011 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fretak navyse do tej am3(+) dosky osadis v pripade potreby buldozer a do fm1 prd makovy. Llano su v podani AMD krok vedla.

jura2_4430
jura2_4430
Level Level
16. 9. 2011 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fretak Ale s podstatne vyššou spotrebou, ktorá je v cieľovom segmente, kam Liano mieri podstatným údajom.

john
john
Level Level
16. 9. 2011 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ale chybi mi tam jedna vec ohledne RAM, nevim jak byly nastaveny / nebo jsem blbe cetl /
privital bych srovnani command rate 2T vs. 1T / pokud pameti 1T snesou /

kapa_193
kapa_193
Level Level
16. 9. 2011 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dakujem za test, no tetov A8-3850 uz je na nete velmi vela, no A4-3400 sa uz predava v CZ asi 3 tyzne a nikto to neotestuje je smutne, na nete nikde nic, asi tie procaky su uplne nezaujimave, nakolko napriklad testy lacnych SandyBridge G530 a pod na nete su....

jura2_4430
jura2_4430
Level Level
16. 9. 2011 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa_193 To,to, ten test A4-3400 by aj mňa veľmi zaujímaj.
Hlavne v rorovnaní s Intelom v rovnakej cenovej hladine. Čiže proti G620,G630.

snajprik
snajprik
Level Level
16. 9. 2011 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pochybujem ze ten celeron je 4 jadrovi CPU a za druhe tento čip od AMD A8 3850 ma od vyrobi nastavene napatie 1,4V po uprave napatia na 1,1V klesa spotreba rapidne v plnej zatezi to je az o 50%.

Reklama
Reklama