Zpět na článek

Diskuze: AMD Ryzen 5 3500: to pravé pro lidové herní sestavy?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Xspy
Xspy
Level Level
24. 8. 2019 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím že všechny budoucí herní sestavy by měly vycházet z toho co se chystá v konzolovém světě , tj budoucí lowend bez osmi jader si už dost dobře představit nedokážu . Bohužel nové konzole stanoví laťku pod kterou to s herním PC už nebude dopadat dobře . Ještě , že retro je to co mám nejraději a PC pro mne znamená kancelářský stroj s trochou ambicí pro editaci videa a fotek , za herní bestií se dneska už hnát nechci ale vše je to samozřejmě o ceně .

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy Jojo, stejne nesmysly se tvrdily v roce 2013, kdy byli vsichni odvareni z budouciho 8-mi jadra v konzolich, a jak to dopadlo, vi take vsichni. Stejne tak mytus ohledne dalsiho vyvoje her.
Konzole se musi vejit do rozumneho prikonu, tedy zadne zazraky se konat nebudou, stejne jako v roce 2013.

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Stejne nesmysly se tvrdili, ala "2 jadra" staci, pak se stejne nesmysly jen zmenili na "4jadra" staci..dneska vsichni vi a je to prokazatelne v X benchmarcich, ze 6 jadro nebo minimalne 4jadro s vyssimi frekvencemi a HT je dneska zaklad. Takze jsme se posunuli ze 2 threadu na 6-8 threadu behem 6 let. Pokud nekdo tady nevidi posun..asi by si mel vzit brejle.
Podobne se posune v nasledujicih letech vykon jeste minimalne na 6jader + HT z dnesnich 4C+HT a tuti budou hry, kde bude mit 8C+HT viditelnou a meritelnou vyhodu oproti CPU jen s 6C(12T)
Jinak srovavat Jaguara s Ryzenem 2... to chce silnou fantazii..

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Mozna by sis mel vzit ty brejle...ja jsem celou dobu psal o mytusu z roku 2013 davajici dohromady vyvoj v konzolich a jejich primy dopad na hrani na PC -> tedy zadny...
Nikde jsem nepsal o Intel versus AMD na PC, spis mas bujnou fantazii ty a nevis na co vlastne reagujes...
Ja o voze, ty o koze, parada... :-)

A jinak samozrejme, grafika na urovni RTX2080 a k tomu silne 8-jadro, a to vse pri prikonu typickem pro konzole...a pak se vsichni probudili... :-)

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard "Nikde jsem nepsal o Intel versus AMD na PC"
.. hele a uz jsi byl u ocare? :) ja totiz nikde nic o AMD ani Intelu nepsal..ale asi vids to co chces videt
" spis mas bujnou fantazii ty a nevis na co vlastne reagujes..."
.. ze nemas potuchu o cem byl prvni prizpevek od Xspy je jasny, jinak by jsi takvou ptakovinu ani nenapsal. To ze nechapes, co jsem napsal ja, je tim padem taky jasne, protoze se to dokazuje neprimo na jeho prizpevek.

Jinak k tve nelogice..odvolavas se na konzole z roku 2013, ktere byli pohanene slabouckymi jaguar jadry (kde Intel CPU melo strelim min 2-3x vetsi IPC) a snazis se z toho delat moudro pro rok 2020, kdy vyjdou konzole s uplne jinak silnou architekturou. To ze ty nevidis spojitost mezi tim, jake konzole prijdou pristi rok na trh jen ukazuje, ze se moc neorientujes. Samzorejme, si myslis, jako kazdy, ze mas pravdu. Nicmeene fakt, ze vetsina dnesnich her se primarne vyviji pro konzole a nebo i pro konzole, dava jasny smer, kde se vyvoj ubira. Z konzolema, ktere budu mit az 16T a nekde frekvence, blizici se v lepsim pripade 3Ghz, jsi uplne v jine kategorii vykonu a pouzivani MT ve hrach, nez dnes. To ze se to neprojevi za tyden je jasne, ale ze se to jako trend prosadi, je taky jasne.
Kdo chce videt, vidi, kdo nechce..vymysli si srovnavaci nesmysl ala rok 2013...

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Tak jiste, pokud potrebujes ujisteni, ze mas pravdu jako vzdy, zajsi si za maminkou. :-)

Vic se o tom nema cenu dohadovat, protoze tohle je o nicem, pokud do toho zacnes tahat ala "stacily 2 jadra, dnes nestaci", tak to urcite neni o vztahu Intel-AMD, jisteze ne... :-))

Ty nesmysly ohledne budouciho vyvoje her na PC v zavislosti na konzolich byly roce 2013 uplne vsude, samozrejme, kdo nechce, nevidi, kdo chce, dohleda si...to ze se situace opakuje, to je taky videt, takze ve finale vsichni uvidime, co bude v roce 2020...

Jo a prosimte, udelej neco s tvym pravopisem, tolik hrubek jsem v textu uz dlouho nevidel, pokud tedy nejsi nectilety...a pokud nejsi, tak je to na povazenou....ty "Moudro" :-)))

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Vis, inteligentni clovek si precte obsah prizpevku a zamysli se, vul se zabyva pravopisem ;)
Myslim, ze tohle plne vystihuje tvoji malickost :)

ps: jinak pokud se jedna o maminku, klidne si zajdi za tou svou, at ti utre mliko, co ti tece po brade..mozna, ze potom napises prizpevek, ktery bude srovnavat srovnatelne. Ale samzorejme, za vsim hledej AMD.. :D

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Omyl, za vsim hledas AMD ty, ne ja, ja o AMD nic nepsal, ja se zabyval porovnanim konzole versus PC, a reagoval jsem presne na tento citat:

"Myslím že všechny budoucí herní sestavy by měly vycházet z toho co se chystá v konzolovém světě , tj budoucí lowend bez osmi jader si už dost dobře představit nedokážu . Bohužel nové konzole stanoví laťku pod kterou to s herním PC už nebude dopadat dobře ."

Konzole maji 8-jader od roku 2013, a stale je to o kompromisech, protoze v te dobe uz byly na trhu vykonnejsi reseni. To ze tam dali Jaguar melo svuj duvod, a tim je prikon cele sestavy. Tedy, v roce 2020 bude situace podobna, protoze prikon cele sestavy (konzole) bude urcovat zbytek - a ano, nadupane APU se silnou grafikou a prikonem 500W, to je presne to, kam vyrobci konzoli urcite miri... :-))

Takze ne, s hernim PC to bude porad lepsi a s mene kompromisy nez u konzole, tedy vyse uvedeny citat (znovu, stejne jako v roce 2013) nebude platit, tot muj nazor - ze se tobe nelibi, je mi s prominutim uplne fuk...

Mlademu jsem koupil jak PS4 Pro, tak Xbox X, a porad je to o kompromisech, kdyz to srovnam s hernim PC.

Takze opet a znovu, pro pomale, jako jsi ty - neni to o AMD, neni to o Intelu, je to o vztahu Konzole-herni PC. To, ze se ti to vzdycky pomota a mas potrebu hajit za kazdou cenu sveho oblibeneho vyrobce, a nepochopis pointu, neni muj problem ale tvuj. Akorat to teda nemusis predvadet na kazdem znamem CZ webu, uz to zacina byt trapne i na tebe. :-)

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 13:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Aspon NELZI..tady je muj originalni prizpevek. Neni v nem jedina zminka o AMD. Takze jsi akorat tak lhar, ktery si vypomaha lhanim, kdyz nevi kudy kam. Dalsi tva odbocka k tomu, ze je nekdo AMD fanda..co jineho, kdyz nechapes vubec prizpevek Xspuy, na ktery si reagovat nesmysly, z roku 2013.
"Stejne nesmysly se tvrdili, ala ​"2 jadra​" staci, pak se stejne nesmysly jen zmenili na ​"4jadra​" staci..dneska vsichni vi a je to prokazatelne v X benchmarcich, ze 6 jadro nebo minimalne 4jadro s vyssimi frekvencemi a HT je dneska zaklad. Takze jsme se posunuli ze 2 threadu na 6​-8 threadu behem 6 let. Pokud nekdo tady nevidi posun..asi by si mel vzit brejle.
Podobne se posune v nasledujicih letech vykon jeste minimalne na 6jader + HT z dnesnich 4C+HT a tuti budou hry, kde bude mit 8C+HT viditelnou a meritelnou vyhodu oproti CPU jen s 6C​(12T​)
Jinak srovavat Jaguara s Ryzenem 2... to chce silnou fantazii.."

Jinak k tem nesmyslum, ktere tady mlatis pantem...je uplne jedno, jake byli vykonejsi architektury na trhu v roce 2013. rozhodujici byl vykon, ktery ta konzole mela. Protoze mela podobny vykon vykon jako pozdejsi 2jadro s HT, tak samzorejme i kdyz byli ulohy psany MT, tak nemohli ta CPU dostat do uzkych. To je ale neco, na co by jsi musel pouzit mozek a neco si precist. Chapu, ze je jednodussi nekoho zacit titulovat a jecet na cele kolo nez zacit pouzivat vlastni hlavu a vVymlouvat se na AMD.
"takze opet a znovu, pro pomale, jako jsi ty ​- neni to o AMD, neni to o Intelu, je to o vztahu Konzole​-herni PC."
..AMD tady ty chytra hlavo jsi do toho zamotal akorat ty, k tomu vesele lzes a svadis to ne nekoho jineho. Kup si nejaky energy drink, mozna se ti v te tve makovici rozsviti.

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard "...Ale samzorejme, za vsim hledej AMD.. :D ..."

Prosim, najdi mi v me reakci na Xspy, kde zminuji AMD...

Jsi jen tupy troll, a jeste ke vsemu negramotny... :-)))

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Jinak dekuji za "poucky" o koznolich. Mozna by jsi mohl nekde prednaset na zakladce, tam to mozna bude mit ohlas. Mne tim poucovat nemusis, Mam sam PS4Pro, takze si ty radoby chytrosti nech pro jine.
Jinak pro pristi referenci..nauc se cist prizpevek a neprojektovat do nej akorat tak sebe. Mozna pak z tebe vyleze neco vic, nez blabolajici nesmysl o roku 2013 a fandovsky vykrik do tmy o nekom jinem.

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard No vidis a ty jsi tupy vul, ktery neumi ani pouzivat mozek..a nedokaze ani reagovat na to co je v prizpevku.
Ale tak hlavne vis, kdo je troll a kdo neni..sice argumenty zadne, ale tak aspon kdyz mas v ty svy kebuli jasno :))

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Viz. muj priSpevek vyse, a priZpevky zasadne nectu... :-)

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Tak jiste, ty priZpevku... :-)))

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard To nemusis, technicke weby jsou o technickych znalostech. Tvoje jsou o vysmivani se v gramatice. Jak jsem psal.. intelignentni clovek se zabyva obsahem, vul jako ty se zabyva gramatikou. Evidentne na vic nemas..

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Tak na borce s jeho priZpevky, jako ty, urcite nemam.....coz je dobre...musel bych se hanbou propadnout, za takove "znalosti"...ty mi hlavne neco pis o pouzivani mozku, hlavo skopova...... :-)))

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Kdo nema co napsat, se umi jen vysmivat..blbost se vzdycky smeje, protoze to je taky to jedine co umi ;)

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Dobry, myslim, ze jsi se predvedl dostatecne. Pozdravuj v zumpe.

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Zamet si pred vlastnim prahem, negramotny trolle... :-))

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Napodobne trolle...

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 13:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard pozdravuj v zumpe..

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Mas dost omezenou slovni zasobu, kdyz musis stejne veci opakovat ve vice prispevcich, promin v tvem pripade priZpevcich...ale to me neudivuje.

OK, konec zabavy, mam jine veci na praci, nez reagovat na provareneho trolla CZ IT webu... :-))

tombominos
tombominos
Level Level
26. 8. 2019 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Ono, cim vic clovek meci, tim vic jen zakryva vlastni slabost a hloupost. Meceni by ti slo dobre a sprosty jsi jako zumpa.
Zkus zapracovat jeste na nejakych vedomostech, aby jsi mohl odpovidat i v diskusich. Mozna pak nebuds muset celou dobu jen mecet a zmuzes se i na vic nez jen vysmechy

leppard
leppard
Level Level
Procesor: ARM
Operační systém: macOS
26. 8. 2019 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@leppard Tak nemec... :-))

Ad sprostost - precti si sve vlastni prispevky a nejen na tomto webu, ty inteligente...ted jsi fakt pobavil... :-)))

mittar
mittar
Level Level
23. 8. 2019 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na hry uz bych nebral cpu bez SMT (HT) ... tech 12 vlaken se hodi, hry uz tech 8 vlaken zerou, ale jinak vzhledem k tomu, ze to je naprosty lowend to uz jde ... konecne uz neni lowend dvoujadro s HT ale hnulo se to ...

Reklama
Reklama
Reklama