Zpět na článek

Diskuze: Battlefield 1 je výtečně optimalizovaný, AMD opět vede pod DX12

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

wendak
wendak
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 10. 2016 14:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je příjemný zjištění pro AMDčkaře, uvidíme, jak se pochlapí nVidia pár týdnů po vydání, třeba taky půjde trochu nahoru. Aspoň by mohla dorovnat propad vůči DX11

Cemada
Cemada
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
17. 10. 2016 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak No hlavně to ukazuje několik věcí:
1) jak jsou čipy AMD "nadčasové", resp. jsou prostě o něco napřed co se týče výkon pod novými standardy (DX12, Vulkan)
2) jak je většina her neoptimalizovaná a tím pádem je zákazník připraven o lepší herní požitek, a za toto plnou cenu her platit nebudu (max. je 500 z původních 1-1,2tis.)
Jediné co si v poslední době plnou cenu zasloužilo byl Zaklínač 3.

Osobně doufám, že se AMD konečně vyplatí investice do Mantle, ze kterého si Vulkan a DX12 bere spousty věcí.
Pokud by více a více her bylo dobře optimalizováno což by vedlo k lepším výkonům AMD grafik, získalo by tím AMD mnoho plusových bodů a tím i zákazníků. Bylo by hezké, kdyby se AMD aspoň trochu vyrovnala NV co se týče podílu na trhu, přeju jí to.
Každopádně v situacích jako je BF1 má NV trošku máslo na hlavě. Ale to je dobře, hlavně ať se ti dva perou z čehož budou těžit zákazníci :-)

Reklama
Reklama