Zpět na článek

Diskuze: Duel: Pentium G620 vs. Core i7-2600K v nových hrách

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

F0rd
F0rd
Level Level
11. 1. 2012 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

velmi dobra recka len by ma zaujimalo viacej i3 2100 alebo aj zvysim taktom lebo mam doma i3 2100 3.2Ghz :) a knej 460 top a uvazujem nad niecim novsim cca ako 580 7950 mozno 7970 :) ze ci tam by brzdil procak GK

danito
danito
Level Level
29. 12. 2011 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud člověk nepodlehne marketingu a tlaku médií a hlavně pohrdavým poznámkám od "znalců hardware a snobečků",zahraje si cokoli na čemkoli,při řekněme 50% úspoře.Někde jsem četl,že G620 a vyšší G jsou fakticky ořezané i3.Z vlastní zkušenosti vím,že na občasné hraní bohatě stačí i Liano(je to Liano nebo Llano?:-))Ze zkušenosti vím,že stačí,aby prodavač řekl:"To vám možná stačit nebude".Proto je dobře,že někdo dělá takováto srovnání a nepodsouvá předem deformovaná fakta.Přeji redakci a všem Šťastný Nový rok.

JiVy
JiVy
Level Level
29. 12. 2011 16:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito Llano je Llano.
Llano je pastvina, louka.
S liánou to nemá nic společného ;-)
I když někteří "odborníci" důsledně píší Liano nebo dokonce Lliano a šíří tím zmatek.

danito
danito
Level Level
29. 12. 2011 19:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy amen:-)

mech13
mech13
Level Level
3. 1. 2012 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danito Jiste ze jsou Gcka to same co I3 a dokonce i i5 a i7. Vyrabi se pouze wafer se vsemi stejnymi chipy, a podle toho kolik jader/cache a na jake frekvenci je funkcni, takovy model z tech jader nakonec je... plus se marketingove orezou nejake funkce navic (HT, virtualizace...)

r34ktor
r34ktor
Level Level
20. 12. 2011 22:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímal by mě u každé hry graf průběhu FPS a vytížení jader jednotlivých procesorů. Také bych uvítal přidání nějakého Core i3-2xxx.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
21. 12. 2011 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@r34ktor Zkusím se nad něčím podobným zamyslet u dalšího testu.

jura2_4430
jura2_4430
Level Level
20. 12. 2011 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Veľmi dobrý článok, jasne ukazuje, že skutočne málokomu sú drahé štvorjadrá Intelu skutočne aj potrebné. A že nárasť ceny od určitej hranice nezodpovedá úmerne aj nárastu výkonu. Čiže za čoraz nižší nárasť výkonu vynaložíme čoraz viac peňazí.

jaluvkap
jaluvkap
Level Level
20. 12. 2011 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jura2_4430 S tim, ze narust ceny neodpovida narustu vykonu souhlas, co uz ale neni pravda je to, ze se ctyrjadro nevyplati ... problem je prave v minimalnich fps, ktere napriklad u crysis 2 mohou byt pro gtx550 na i7 vyssi nez pro gtx580 na g620, takze i kdyz budou prumerne fps na silnejsi grafice a slabsim cpu vyssi, tak bude hra mnohem lepe hratelna diky vyssim min. fps prave na i7 s gtx550

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
20. 12. 2011 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jura2_4430 Nevím, jestli to bylo dostatečně zřetelně řečeno, ale i u slabších karet je často vidět rozdíl v řádech desítek procent se silným procesorem a když vezmu AVG FPS např. 28 vs 35, tak zde máme ještě hratelnou hru a už nehratelnou:). Pro karty od Radeonu HD 6800 bych to viděl jako téměř povinnost. Samozřejmě ještě lze polemizovat o tom, zda je lepší koupit například i3 a vysoko přetaktovat nebo přidat nějakou tu tisíci korunu na quad-core. Možná další zajímavý podnět pro článek.

Antonín Chromý
Antonín Chromý
Level Level
20. 12. 2011 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, souhlasím s názorem, že minimální FPS v tomto testu citelně chybí. Průměrné FPS trochu ten rozdíl mezi CPU podle mého stírá.
Ale nápad na článek výborný!

flanker
flanker
Level Level
20. 12. 2011 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkná recenze! Bylo by supr v ní pokračovat a zkusit pak třeba další procesory v následujících dílech (třeba FX 4100/4170, FX 8150, AMD X4 960T, i5-760, i7-920 atd). Metodikou stejnou jak nyní.

jaluvkap
jaluvkap
Level Level
20. 12. 2011 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerad kritizuju, ale tenhle test moc informaci neposkytne ... chybi minimalni fps (alespon ve forme sloupcoveho grafu), coz je ten hlavni rozdil mezi rychlym a pomalym cpu

tief
tief
Level Level
20. 12. 2011 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaluvkap No nevím, ale vidí se mi, že tam ty sloupce jsou. :-)

mech13
mech13
Level Level
20. 12. 2011 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief Sloupce tam sice jsou, ale s prumernym a ne minimalnim FPS.

JiVy
JiVy
Level Level
20. 12. 2011 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaluvkap Minimální FPS by to chtělo přidat a možná také test na lepší desce se Z68. Je pravda, že H61 je k Pentiu tak akorát, ale stejně je pravda, že k i7 se hodí lepší deska.
Když už si autor dal práci s testováním, aby ukázal vliv GK a CPU na výkon, mohli bychom vidět jaký vliv má i lepší čipset.
Každopádně je to konečně zajímavý test, oživení mezi stále stejnými bateriemi testů měřících pouze vliv GK na výkon v jinak nadupané sestavě. Je přece jasné, že ne všichni mají v PC i7.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
20. 12. 2011 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy Zkusím si desku se z Z68 sehnat, ale pochybuji, že bude oproti P67 markantní rozdíl.

Nalim27
Nalim27
Level Level
21. 12. 2011 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaluvkap Souhlasimk, provedeni testu je velmi slabe .... pouhy prumer u takto rozdilych testovacich palttforem (slabe 2 jadro versus silne 4 jadro) je zavadejici. Tohle skutecne primo vola po grafu FPS, nebo aspon zverejnit dalsi statisticke udaje jako mix, max a stredni kvadratickou odchylku.

A u te posledni tahove strategicke hry by bylo lepsi misto FPS (ktery neni u techto typu her az tak zasadni) merit dobu, za kterou pocitacovy protivnici provedou svuj tah. Tam se totiz provevi sila CPU, ne u vykreslovani grafiky.

mech13
mech13
Level Level
20. 12. 2011 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bylo by mozne doplnit spotrebu? (u G620 treba i s "normalnim" zdrojem?)

tief
tief
Level Level
20. 12. 2011 07:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 Z vlastní zkušenosti můžu říct moji přibližnou spotřebu. V 2D modu mi PC(2600K, 2x4GB RAM, SSD+HDD, 7ks větráků, jedna mechanika DVD, zvukovka od Creative, GTX570, základní deska P67A?-GD65, klávesnice a myš) žere cca 110W. Mám ale procesor nastaven na automatické přetaktování z 3,4 do 4,2GHz a jinak vše ve standardu. Při plné pařbě ve 3D, tady už počítám i monitor (Asus VG278H=cca+60W) mi spotřeba skočí na cca 250W.

mech13
mech13
Level Level
20. 12. 2011 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief Ja vim kolik to zere, za posledni dva mesice jsem daval do kupy 6 kompu od G530 pres G860 az po i5 2500. Jen to v recenzi proste chybi.

marek p
marek p
Level Level
20. 12. 2011 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief 250W ? Kdy samotná GTX570 si třeba v Crysis WH veme 230W.

tief
tief
Level Level
20. 12. 2011 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je vidět, že základním kamenem ne přeci jen grafická karta. Nu co už, alespoň mi ten i7 2600K vydrží ještě minimálně jednu kartu a nebudu muset alespoň dva roky měnit celou sestavu.

mech13
mech13
Level Level
20. 12. 2011 08:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief Hodne let znamy pravidlo: do herniho PC patri grafika minimalne 2x drazsi nez procesor. i7 2600K ti vydrzi dost obstojne klidne 4-5 let. Ale jestli ti za dva roky nebude stacit ze ma bidny vykon dej vedet, rad se ho ujmu...

Reklama
Reklama