Zpět na článek

Diskuze: EU chce v nových Windows 7 alternativní browsery

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

adak
adak
Level Level
25. 6. 2009 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Deaktivovat Internet Explorer? Dobrá. - A co možnost deaktivace EU? (Stojím za Microsoftem, udělali kus práce, která je jasně vidět. Někdy s mouchama, připouštím. Na EU jsou zas jasně vidět mouchy :o) P.S. Preferuji a používám prohlížeč Chrome.

vasedl
vasedl
Level Level
5. 6. 2009 19:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná by nebylo špatné, kdyby k těm verzím Win7 přidal ještě úplně osekanou verzi Win7 soc, nebo easy. A samozřejmě za nízkou cenu. Já bych to hned koupil, protože z těch programů v nabídce příslušenství používám jen blok a kalkulačku a to se dá stáhnout. IE taky nepoužívám.

Takže by to byl čistej rychlej systém, kam bych si dal jen svoje programy....

rockforpeople
rockforpeople
Level Level
8. 6. 2009 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vasedl A jak si stáhneš jiný prohlížeč když nebudeš mít žádný, ani ten defaultní?

vasedl
vasedl
Level Level
13. 6. 2009 01:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rockforpeople Tak teď když dělám formát disku a novou instalaci win, tak mám nejnovější verzi FF a Thunderbirdu na flash disku, popř. na DVD.

rockforpeople
rockforpeople
Level Level
13. 6. 2009 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rockforpeople Jasný chápu. Ovšem nalejme si čistého vína, kdyby sestávala instalace jenom z programů, které jsou tam opravdu potřebné a nenahraditelné jinou "nemrkvosoftovou" verzí, tak by se pak ta instalace vešla na jedno cd, čistý zisk z každé prodané instalace by byl minimální a i kdyby začli všichni najednou používat originální win7, tak by stejně mrkvosoft zkrachoval pač by je placky za 500 neuživily ani náhodou

peters_7175
peters_7175
Level Level
23. 6. 2009 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vasedl To by byl nejlepší počin MS v historii - vrátit OS tam, kam patří, a ne z něj dělat aplikaci nebo soubor aplikací...
A výbobci PC by mohli dodávat vlastní instalační disky s fůrou volitelného SW (i toho od MS).
Tak by se nemuselo nic odinstalovávat, ale prostě by se nainstalovalo to, co kdo potřebuje.
Bohužel, je to scifi...
A ještě k původnímu tématu - MS moc nemusím, taky jsem proti monopolu, ale tady se EU vybarvuje jako stádo pitomců (je to bohužel to nejslušnější přirovnání, které jsem byl schopen vymyslet).

Dojigiri
Dojigiri
Level Level
2. 6. 2009 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby to byl vtip, tak by byl vcelku podařenej. By mě zajímalo, jak bude velký instalační médium, když tam budou muset být všechny v současnosti existující internet browsery (protože kdyby tam nedali např. takovej pěknej prohlížeč jako Safari nebo My Internet Browser 3.0, anebo kdyby dokonce nedejbože vynechali dětský internetový prohlížeč KidRocket, to bych je teda být autorem těchto prohlížečů žaloval a v EU by měla být slušná šance na úspěch). To se jim asi ten novej Wokňous nevejde ani na Blu-Ray.

A navíc - co takovej outlook express, Media Center, firewall, kalkulačka, wordpad, malování, prohlížeč obrázků, telnet, defrag, checkdisk, průzkumník, Remote Desktop atd. - EK, krucinál, to tam spíte nebo co! Od čeho vás krucinál platíme, šup šup do práce, šmejdi líný!!!

Ledaže by na evropský trh Ms začal distribuovat Windows výhradně bez všech těchto nástrojů, jenom holý systém (za stejnou cenu jako současný Windows, protože vše ostatní by bylo možno stáhnout zdarma), a nebyla by možnost koupit jinou verzi, to potom ano, to by pak bylo všechno v pořádku.
Mělo by to i další výhody, instalace by se patrně výrazně zrychlila a celej Windows by moh zabral třeba takových 100 MB na disku, to by byla úplná paráda! Mohli by to distribuovat snadno přes internet, instalační obraz dejme tomu 20 MB by stáhnul snadno každej a ne jako teď, když musíte tahat 3.5 GB. Uživatel by si k tomu ještě za patřičnou cenu mohl zakoupit nějakej internetovej prohlížeč (IE, FF, cokoliv by chtěl) doinstalovat, a pak už by si moh všechno snadno stáhnout z internetu, přece.

Reader
Reader
Level Level
2. 6. 2009 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proto o víkendu hurá k volbám a pokusit se zvolit někoho kdo má k EU jako státu co nejnegativnější vztah respektive toho kdo se pokusí vrátit EU k jejím kořenům - tam kam skutečně patří (Evropské hospodářské společenství) a pokusí se zrušit tuhle evropskou federaci.

mira89
mira89
Level Level
1. 6. 2009 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EU už neví co chce, prej že chrání trh :-) už si neviděj ani do huby

3,14ranha
3,14ranha
Level Level
1. 6. 2009 20:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chápu lidi kteří nemusí firmu "malý měkký", ale tenhle byrofašismus to je někdy fakt na přesdržku !

Zeus(CZ)
Zeus(CZ)
Level Level
1. 6. 2009 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto souhlasím, že tahle situace je už opravdu nechutná! Ať páni v EU vidí, jak se prodávají osekané verze Windowsů. Já IE nepoužívám, ale na HDD mi moc místa nezabere a ke stažení instalace FF ho rád využiju. Abych jako blbec instaloval s už tak velkým OS osmnáct prohlížečů, to je fakt paráda. Na čem se to bude prodávat, na Blu-ray? A copak je alternativní prohlížeč? Opera, Firefox, Chrome, Maxthon, Safari, atd. atd. atd. Budou tam všechny? Dále by mi jako uživateli Windows mohly vadit hodiny, kalkulačka, blok, průzkumník, firewall, předdefinované tapety na plochu, Malování, výstřižky, a nedejbože ZÁZNAM ZVUKU! Šoupněme tam nějaké alternativy, ať máme v Příslušenství větší bordel. Zruště projekt Windows 7, msto toho udělejte černou tabulku s odkazama na stažení alternativního všeho.

MICROSOFTE, držím palce, v nejhorším se na celou EU vykašli a já si OS objednám přímo od Tebe z USA, i se vším monopolním softwarem!

(Páni, to jsem se rozhohnil ... :-))

soustruh
soustruh
Level Level
1. 6. 2009 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zeus(CZ) :-D Ale máš pravdu. Ne to, že Microsoft dodává s Windows Internet Explorer, ale TOHLE je nepřípustné ovlivňování svobody podnikání. Prostor pro konkurenci tady rozhodně je, jak ukazuje Firefox.

Zeus(CZ)
Zeus(CZ)
Level Level
1. 6. 2009 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@soustruh Tak si říkám, ať holt donutí Microsoft udělat v instalaci záložku 'Pokročilé' (když už chtějí štvát), kde si všichni nastavíme, jestli chceme jako součást systému nainstalovat i WMP, IE, Malování, bla bla bla, ale ať mi EU necpe svoje kraviny. No nic, MS udělá nějakou verzi Windows 7 S nebo N nebo X nebo co a nikdo si ji nekoupí. Všichni budeme spokojení :-)

DiXiE
DiXiE
Level Level
1. 6. 2009 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

omyl, nejen vyrobce ale uplne vsechny uzivatele systemu

kucikk
kucikk
Level Level
1. 6. 2009 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezajímá je co lidi chcou? Neměl jste na mysli "nezájímá je co vy chcete"? Protože já chci aby součástí instalace Windows byli alternativní prohlížeče.

DiXiE
DiXiE
Level Level
1. 6. 2009 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kucikk mohu se zeptat proc chcete mit v systemu hned po instalaci ctyri ruzne neaktualni prohlizece?

randomofamber
randomofamber
Level Level
1. 6. 2009 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem pro svobodu rozhodování, ale tohle už je vnucovaná svoboda.
Dle mého úplně postačí možnost neinstalovat IE.
To už by taky mohla EU vynucovat po MS aby nabízela v instalaci alternativní FW ochranu a alternativní aplikaci Kalkulačka a alternativní Notepad a alternativní kde co... Vždyť i Linuxové GUI mají své prohlížeče a nativní aplikace a nikdo po nich nechce aby si do distribucí vnucovali kde co. Pokud uživatel chce něco jiného, tak ať si to stáhne z Internetu a nainstaluje...

soustruh
soustruh
Level Level
1. 6. 2009 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@randomofamber Přesně, tohle je nechutnost a s prvním takovým rozhodnutím je jen otázka času, kdy se přidají výrobci dalších kategorií softwaru. Chce se mi zvracet :-!

DiXiE
DiXiE
Level Level
1. 6. 2009 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@soustruh no nevim, jedine co s tim muze ms udelat je, ze pro EU vyda Windows 7S (s jako stupido), ktera nebudou obsahovat vubec nic, jen windows. Ostatni (notepad, kalkulacka, malovani, vsechna .msc a .cpl, explorer a iexplore, nebo treba windows FW) si bude muset uzivatel stahnout sam ... otazka ovsem je jak si to bez tehle casti stahne :-D

JoHnY2
JoHnY2
Level Level
1. 6. 2009 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@randomofamber Nekdy by ty odbornici z EK zaslouzili poradne nakopnout. Je na nich smutny, ze kazdy rozumny narizeni je vyvazeny nejakou brutalni kravinou. Holt evropska regulacni byrokracie.

Reklama
Reklama