Zpět na článek

Diskuze: GeForce GTX 285 - zlepšení výborného

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

cemel
cemel
Level Level
26. 1. 2009 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

souhlas, zas takova bomba to v porovnani s radeonem neni..

kligy
kligy
Level Level
24. 1. 2009 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velice by mne zajímalo jaké jsou spotřeby jednotlivých variant sestavy (především samozřejmě spotřeba jednotlivých VGA a to jak v klidu, tak při max zátěži).
Tato informace mi stále v jednotlivých testech na tomto serveru chybí.... Děkuji.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
23. 1. 2009 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opravim

Petan_lama
Petan_lama
Level Level
23. 1. 2009 06:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tabulce tech. údajů máte klasicky chybu u výrobního procesu nové karty

JiVy
JiVy
Level Level
23. 1. 2009 06:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chybí mi testy v nejvyšších rozlišeních, naoupak testy v nízkém rozlišení u většiny her v testu ukazují, že je pro takto nízká rozlišení je zbytečné kupovat opravdu výkonnou grafiku.

Petan_lama
Petan_lama
Level Level
23. 1. 2009 06:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy To dá rozum,že si člověk nebude kupovat kartu za desítku kvůli 19" monitoru.Naopak do pro nejvyšší rozlišení tady máme jiné řešení,takže karta je správně testována hlavně na 22-24"

snajprik
snajprik
Level Level
23. 1. 2009 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy Ono by to chcelo nejaky CPU cez 4GHz lebo v nižšich rozlišeniach nestiha dodavať dostatok dat a tym to cele brzdi.
Tiež ma prekvapilo že sa testovalo na 30" LCD bez toho aby sa použilo nativne rozlišenie tohto pamelu, ale inak super recenzia.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
23. 1. 2009 15:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik 2560 je zbytecnost ... vsechny magy to testuji jako by to bylo bezne rozliseni, ale faktem je, ze jestli cca 10 ctenaru ma ten monitor na stole, tak je to dost.

MadMaxII
MadMaxII
Level Level
28. 1. 2009 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snajprik Kdyz je zbytecnost 2560 tak je ale take zbytecnost mit tuto kartu k 19"LCD s 12801024, coz tuhle kombinaci bude mit take cca 10 ctenaru...
Myslim si ze kdo si koupi takovouto kartu bude mit monitor alespon s 1920
1080 ci si ho v nejblizsim jednoho az dvou mesicich dokoupi, nebo se Vam zda logicke ze si misto HD4870 ktera na 1920*1080 bohate staci ze by si dotycny koupil GTX285 o 3k drazsi kartu a pak X mesicu setril na LCD 26"+ aby vubec vyuzil rozdil mezi HD4870 a GTX285???
Samozrejme s Vami souhlasim ze je to nej jednocipovka na trhu, ale to Vas neopravnuje k radobyargumentum a zbytecnym diskuzim co je z Vaseho pohledu zbytecnost a co neni(jinymi slovy k netestovani toho co se zrovna Vam zda zbytecne)...;)

Dufinos
Dufinos
Level Level
23. 1. 2009 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JiVy Taky by se mi líbilo více grafů s porovnáním výkonu. A alespoň jeden s vyšším rozlišením. Tam by šlo vidět jak si tato karta vede proti oběma (teoreticky třem - 9800 GX2) highendům. Taky např. u Crysis Warhead mohli šoupnout i vyšší AA když už tam byly relativně nízké rozlišení...

Reklama
Reklama