Seznam kapitol
GeForce GTX 670 je levnější možností, jak si do svého výkonného herního počítače pořídit novou architekturu GPU Nvidie pod názvem Kepler. V tomto testu se podíváme, jak si povede oproti konkurenci v podobě Radeonu HD 7970.
Jak už jsme si ukázali v naší předchozí recenzi GeForce GTX 680, je tato architektura vhodná především pro hry. Konkurenční Radeon HD 7970 s jádrem Tahiti je pro GeForce GTX 680 poměrně slušnou konkurencí, ale v průměrném výkonu přeci jen o něco zaostává. K vyrovnání výkonu zde dochází až ve vyšších rozlišeních, kde Radeony profitují z větší propustnosti svého paměťového subsystému.
	GeForce GTX 670 je v podstatě náhradou za dosluhující GeForce GTX 570 s jádrem GF110 (Fermi) a srdcem je GPU GK104 (Kepler) s mírně okleštěnými možnostmi. V základu zde máme 1344 stream procesorů, což je menší počet (1536), než jakým disponuje dražší model GTX 680. Podobný příběh je to také v případě texturovacích jednotek, jichž je k dispozici 112 z celkového počtu 128. S těmito úpravami klesla adekvátně hodnota pixel/texel fill-rate, což ale ještě nemusí nutně znamenat, že reálný výkon bude nižší v podobném poměru.
 Na straně paměti zůstalo vše stejné, takže je zde k dispozici 256bitová paměťová sběrnice v kombinaci s 2 GB GDDR5 paměti na taktu 6008 MHz (efektivně). Nižší propustnost pamětí by zřejmě znamenala značný úbytek výkonu. Je zřejmé, že Nvidia šla cestou nejmenšího odporu a kombinace relativně běžné 256bitové sběrnice.
| Grafická karta | 
 Radeon HD 7850  | 
 Radeon HD 7950  | 
 Radeon HD 7870  | 
| GPU | 
 Pitcairn  | 
 Tahiti Pro  | 
 Pitcairn  | 
| Počet tranzistorů | 
 2.8 mld.  | 
 4.31 mld.  | 
 2.8 mld.  | 
| Výrobní technologie | 
 28 nm  | 
 28 nm  | 
 28 nm  | 
| Frekvence jádra | 
 860 MHz  | 
 800 MHz  | 
 1000 MHz  | 
| Frekvence shaderů | 
 860 MHz  | 
 800 MHz  | 
 1000 MHz  | 
| Počet shaderů | 
 1024  | 
 1792  | 
 1280  | 
| Pixel fillrate | 
 27 520 Mpix/s  | 
 25 600 Mpix/s  | 
 32 000 Mpix/s  | 
| Texel fillrate | 
 55 040 Mtex/s  | 
 89 600 Mtex/s  | 
 80 000 Mtex/s  | 
| Počet RBE | 
 32  | 
 32  | 
 32  | 
| Počet TMU | 
 64  | 
 112  | 
 80  | 
| Velikost paměti | 
 2048 MB GDDR5  | 
 3072 MB GDDR5  | 
 2048 MB GDDR5  | 
| Frekvence paměti | 
 4 800 MHz  | 
 5 000 MHz  | 
 4 800 MHz  | 
| Šířka sběrnice | 
 256-bit  | 
 384-bit  | 
 256-bit  | 
| Propustnost sběrnice | 
 153 600 MB/s  | 
 240 000 MB/s  | 
 153 600 MB/s  | 
| Verze DirectX | 
 DirectX 11.1  | 
 DirectX 11.1  | 
 DirectX 11.1  | 
| Grafická karta | 
 Radeon HD 7970  | 
 GeForce GTX 680  | 
 GeForce GTX 670  | 
| GPU | 
 Tahiti  | 
 GK104  | 
 GK104  | 
| Počet tranzistorů | 
 4,31 mld.  | 
 3,54 mld.  | 
 3,54 mld.  | 
| Výrobní technologie | 
 28 nm  | 
 28 nm  | 
 28 nm  | 
| Frekvence jádra | 
 925 MHz  | 
 1006 MHz  | 
 915 MHz  | 
| Frekvence shaderů | 
 925 MHz  | 
 1006 MHz  | 
 915 MHz  | 
| Počet shaderů | 
 2048  | 
 1536  | 
 1344  | 
| Pixel fillrate | 
 29 600 Mpix/s  | 
 32 192 Mpix/s  | 
 29 280 Mpix/s  | 
| Texel fillrate | 
 118 400 Mtex/s  | 
 128 768 Mtex/s  | 
 102 480 Mtex/s  | 
| Počet RBE | 
 32  | 
 32  | 
 32  | 
| Počet TMU | 
 128  | 
 128  | 
 112  | 
| Velikost paměti | 
 3072 MB GDDR5  | 
 2048 MB GDDR5  | 
 2048 MB GDDR5  | 
| Frekvence paměti | 
 5500 MHz  | 
 6008 MHz  | 
 6008 MHz  | 
| Šířka sběrnice | 
 384-bit  | 
 320-bit  | 
 320-bit  | 
| Propustnost sběrnice | 
 264 000 MB/s  | 
 192 256 MB/s  | 
 192 256 MB/s  | 
| Verze DirectX | 
 DirectX 11.1  | 
 DirectX 11.1  | 
 DirectX 11.1  |