Galerie 2
Google kupuje DoubleClick za 3,1 miliardy USD
Aktualita Ostatní Google

Google kupuje DoubleClick za 3,1 miliardy USD

Jan Vítek

Jan Vítek

Společnost Google oznámila, že s definitivní platností koupí reklamní společnost DoubleClick, za kterou v hotovosti složí 3,1 miliardy USD. Již před několika měsíci se vynořily dohady o podobné transakci, avšak ty hovořily o částce 2 miliardy USD. Podle tiskového prohlášení se touto koupí realizuje spojení odborné znalosti reklamního managementu firmy DoubleClick a googlovské vedoucí propagační platformy. Společnost Google se vyjádřila, že díky tomu bude moci zlepšit zaměření, podání a analyzování online reklam všech druhů. Tím mají získat i zákazníci, protože jim bude nabízena reklama s větší kvalitou podání a která bude také více relevantní. Online nakladatelé získají přístup k novým inzerentům a těm zase Google nabídne snadnou a efektivní cestu ke spravování jejich materiálů. Vše je tedy již náležitě ukuchtěno, takže se čeká již jen na provedení transakce, což se má stát do konce tohoto roku. Zdroj: DailyTech

Reklama

Společnost Google oznámila, že s definitivní platností koupí reklamní společnost DoubleClick, za kterou v hotovosti složí 3,1 miliardy USD. Již před několika měsíci se vynořily dohady o podobné transakci, avšak ty hovořily o částce 2 miliardy USD. Podle tiskového prohlášení se touto koupí realizuje spojení odborné znalosti reklamního managementu firmy DoubleClick a googlovské vedoucí propagační platformy.

Google kupuje DoubleClick za 3,1 miliardy USD

Společnost Google se vyjádřila, že díky tomu bude moci zlepšit zaměření, podání a analyzování online reklam všech druhů. Tím mají získat i zákazníci, protože jim bude nabízena reklama s větší kvalitou podání a která bude také více relevantní. Online nakladatelé získají přístup k novým inzerentům a těm zase Google nabídne snadnou a efektivní cestu ke spravování jejich materiálů. Vše je tedy již náležitě ukuchtěno, takže se čeká již jen na provedení transakce, což se má stát do konce tohoto roku.

Zdroj:

DailyTech


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama