Galerie 2
HP představuje novou podobu tisku Print 2.0
Aktualita Ostatní Periférie Tiskárny HP

HP představuje novou podobu tisku Print 2.0

Jan Vítek

Jan Vítek

Společnost Hewlett Packard představila novou tiskovou technologii s prostým názvem Print 2.0 a spustila kampaň za 300 miliónů USD s označením "Co můžete říci?". Firemní strategie kolem Print 2.0 má celkem tři oblasti: přinést tiskovou platformu nové generace, která zvýší rychlost tisku a sníží cenu vysokoobjemového tisku; usnadnit tisk z webových stránek a rozprostřít digitální platformu tvorby a publikování nad všemi segmenty zákazníků. "Dnes jsme uvedli zobrazovací a tisková řešení, která jsou jedničkou na trhu, pro běžné spotřebitele, malé a střední podnikání, grafiky a výtvarníky i firemní zákazníky," uvedl executive vice president divize Imaging and Printing Group HP Vyomesh Joshi. "S Print 2.0 dáme webu potenciál jakési brány, ze které naši zákazníci budou moci komunikovat, spolupracovat a zveřejňovat své výtvory jako ještě nikdy předtím." Spuštěná kampaň má uživatele inspirovat k vytvoření exkluzivního díla k tisku. Ná stránce společnosti můžete kombinovat své osobn

Reklama

Společnost Hewlett Packard představila novou tiskovou technologii s prostým názvem Print 2.0 a spustila kampaň za 300 miliónů USD s označením "Co můžete říci?". Firemní strategie kolem Print 2.0 má celkem tři oblasti: přinést tiskovou platformu nové generace, která zvýší rychlost tisku a sníží cenu vysokoobjemového tisku; usnadnit tisk z webových stránek a rozprostřít digitální platformu tvorby a publikování nad všemi segmenty zákazníků.

HP představuje novou podobu tisku Print 2.0

"Dnes jsme uvedli zobrazovací a tisková řešení, která jsou jedničkou na trhu, pro běžné spotřebitele, malé a střední podnikání, grafiky a výtvarníky i firemní zákazníky,"

uvedl executive vice president divize Imaging and Printing Group HP Vyomesh Joshi.

"S Print 2.0 dáme webu potenciál jakési brány, ze které naši zákazníci budou moci komunikovat, spolupracovat a zveřejňovat své výtvory jako ještě nikdy předtím."

Spuštěná kampaň má uživatele inspirovat k vytvoření exkluzivního díla k tisku. Ná

stránce

společnosti můžete kombinovat své osobní projekty s materiály inspirovanými návrhářkou Gwen Stefani a poté si vytisknout vlastní pohlednice, štítky na CD a další. Ostatní dvě podobné stránky zahrnují značku

Burton

a také design

Pauly Scher

.

Firma také představila technologii Scitex X2, první piezoelektrickou tiskovou hlavu od HP, která má zvýšit rychlosti tisku a snížit níklady pro velkoobjemový tisk. Tím má přinést vyšší kvalitu pro komerční a průmyslové tiskárny a umožní uživatelům nabízet nové tiskové služby. Dále to jsou také nové kancelářské tiskárny pro malé a střední podniky. Mezi ně patří například HP Designjet T100 EMP pro grafiky a technické profesionály.

Zdroj:

HP


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama