Zpět na článek

Diskuze: Jak se hraje Control s ray tracingem?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

wendak
wendak
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
23. 7. 2019 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, že bych si při hraní hry všiml rozdílu RT ON/OFF, to teda ne - kdybych hrál "naslepo" a měl pak říct, co bylo RT ON, tak bych to neuhádl. Naopak ty dva obrázky pod sebou v článku - ten RT OFF se mi líbí víc.
Co mě tedy nutí zapínat RT a používat ho??? NIC :o) Ale někteří si ho musí připlatit v kartě :oDDD

andir
andir
Level Level
24. 7. 2019 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wendak když jsem naposledy pořádně koukal na rozdíl třeba v battlefield ty exploze atd tak to RTX vypadalo sakra lépe

armagedon
armagedon
Level Level
Procesor: AMD
Grafická karta: AMD
Operační systém: Linux
24. 7. 2019 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@andir A co kdyz to ruzne zobrazeni vnimaji ruzni lide kazdy po svem? Na tom statickem, srovnavacim obrazku na mne pusobi take lepe scena s RTX off. V tomto konkretnim pripade mi vadi hlavne to tmavsi nasviceni cele sceny, ktere je mi tnem v oku uz z minulosti. Jak je videt, nejake stiny se daji vykreslit i "postaru", bez RTX a pokud zapnuti featury sezere nezanedbatelnou cast vykonu navic, tak pro mne porad nestoji za to - tim nepopiram jeho vyhody, jen to predpokladam jeste nejakou dobu nebude prakticke pro nas bezne uzivatele. Dokud nebude grafika vykreslena pouzitelne realtime plnohodnotne pomoci raytracingu (=vyvoj her to jenom zkomplikuje, hry se musi udelat jak pro rasterizaci, tak navic i pro rtx efekty), tak to beru spise jenom za takove marketingove pozlatko, kdy pri dnesni dostupnosti grafickeho vykonu prevazi negativa nad pozitivy.

Reklama
Reklama